• Hoe lang ben jij al met je vriend(in) samen?
    of wat was jouw langste relatie?

    Ik was 10 december 3 jaar samen en sinds 3 maanden getrouwd. Dit is ook mijn langste relatie.


    10.12.2014 <3

    Vijf minuten met een oliebol?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn vriend en ik zijn 1 jaar en bijna 10 maanden samen. Sinds 4 april dit jaar zijn we verloofd. Gelijk/snel trouwen zit er nog niet in; we willen eerst een stabiele financiële situatie, een huis die past bij de toekomst die we samen willen en ook nog genoeg geld om onze droombruiloft te realiseren (:

    Dit is tevens ook de langste relatie die ik ooit gehad heb.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2017 - 22:17 ]


    26 - 02 - '16

    12-12 hebben wij 1 jaar aangetikt (:
    Dus we zijn nu 1 jaar en 1 week samen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zit nu op 8 maanden samen met mijn huidige vriend.

    Maar mijn langste relatie was 3,5 jaar. Dus om dat weer in te halen heb ik even te gaan :Y)


    It's never gonna happen, Guys.

    Varekai schreef:
    Vijf minuten met een oliebol?


    Dan moet het wel een smerige oliebol zijn geweest, want anders had je hem al veel sneller opgegeten (; (cat)


    It's never gonna happen, Guys.

    huehuehuehue, oke ik moest hier toch even op reageren omdat ik dit laatst nog volledig op een rijtje heb gezet.
    Mijn vriend en ik tellen nu vanaf 1 april 2016, omdat onze aan tijd langer is geweest dan onze uit-tijd en ik echt compleet moe werd van constant overnieuw moeten tellen. Ik zit er wel af en toe een dagje naast en mijn rekenen is bar slecht maar het idee is er.


    AAN: 23 januari (2015) tot 12 april = 2 maanden, 20 dagen
    UIT: 12 april tot 24 april = 2 weken
    AAN: 24 april tot 25 mei = 1 maand, 1 dag
    UIT: 25 mei tot 7 september = 3 maanden, 8 dagen
    AAN: 7 september tot 15 november = 2 maanden, 8 dagen
    UIT: 15 november tot 1 april = 4 maanden, 16 dagen
    AAN: 1 april (2016) tot 25 mei 2017 = 1 jaar, 1 maand, 25 dagen
    UIT: 25 mei tot 30 augustus = 3 maanden, 5 dagen
    AAN: 30 augustus tot 15 september = 15 dagen
    UIT: 15 september tot 14 november = 1 maand, 29 dagen

    Totaal UIT: 1 jaar, 15 dagen
    Totaal AAN: 1 jaar, 8 maanden en 10 dagen

    Min elkaar: 7 maanden, 25 dagen

    1 april naar 14 november: 7 maanden, 14 dagen dus genoeg tijd om te overbruggen enzo

    [ bericht aangepast op 19 dec 2017 - 22:43 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik ben al drie jaar samen met mijn denkbeeldig lief. :Y) M'n laatste lief dateert van het ... euh, derde kleuter, denk ik, en dat was omdat-ie me koekjes gaf, haha. Best harteloos van me, want die jongen heeft me echt nog een beertje gegeven met erop "I love you". Achja. Sorry, Jorik.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ristridin schreef:
    Mijn langste relatie is 1,5 jaar, met mijn cello.
    Gefeliciteerd!


    Omg, ik vergeet iedere keer weer dat je cello speelt!

    Ik ben momenteel bijna zes maanden samen met mijn lief, en dat is tegelijk ook mijn langste relatie tot nu toe.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Een paar maanden, maar ik ken m al zo'n 7 jaar. Mijn langste, èchte relatie is anderhalf jaar. 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Negen maanden.
    Dit was mijn langste, is ongeveer een weekje geleden beëindigd

    Gefeliciteerd!

    [ bericht aangepast op 20 dec 2017 - 0:02 ]

    Mijn eerste relatie was 5 maanden, maar ik was al heel snel het gevoel kwijt dus ik denk dat het meer was voor de fun? :'D Toen ik nog met die jongen had leerde ik echter een andere jongen kennen, die me tenminste wel iets liet voelen waardoor ik eigenlijk van relatie in relatie sprong. Dit duurde echter maar 3 weken omdat hij over vrij belangrijke dingen (om het lichtjes te zeggen) had gelogen dus dat was wel jammer, zeker omdat ik nog zeker een aantal weken feelings had ahum. Vervolgens kreeg ik zo'n anderhalf jaar later weer een relatie/fling met die eerste jongen, maar dit was na 2 weken ook weer klaar. :'D Ik ben hopeloos op dit gebied en ben daarom lekker al zo'n 2 jaar happy single, tenzij mijn ingewikkelde relatie met kipnuggets telt :Y)


    El Diablo.

    Wij zijn in februari negen jaar samen en in juni vijf jaar getrouwd. Damn, time flies.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gefeliciteerd!
    Wij zijn 4 & half jaar samen en wonen 2 jaar samen.


    I was an angel living in the garden of evil

    0 dagen :')


    And then we'll see it.

    9 maandjes, al was mijn langste relatie 2 jaar (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien