• Net als vorig jaar ben ik dit jaar weer bereid om de profielfoto's op Q iets meer kerstigs en oud& nieuwigs te geven!


    Vorige keer maakte ik een stuk of drie opties per persoon, en eigenlijk koste dat best wel veel tijd. Dus nu vraag ik specifiek; wát wil je met je profielfoto zien gebeuren?

    Wat voorbeeldjes (je mag zoveel combineren als je wilt);
    • Sneeuwvlokken
    • Kerstballen
    • Champagnefles
    • Vuurwerk
    • Kerstmuts
    • Kerstlampjes
    • Oliebollen
    • Kerstboom
    • Linten
    • Cadeautjes
    • Kerstman
    • Sneeuwpop
    • Rendieren
    • Kransen
    • Iets anders leuks? Let me know.

    Je mag een link geven voor je profielfoto, maar het hoeft niet. Ik kan hem ook gewoon van je profiel afplukken.

    Conan schreef:
    Oeh, ik wil graag lampjes en een kerstmuts! Super leuk dat je dit doet, Laura!


    ^^

    Motunui schreef:
    (...)
    Ik heb ‘m opgeslagen op mijn gsm en dan geüpload, wat allemaal lukt. Alleen heb ik dus nadien enkel een wit vlak als profielfoto en ik heb werkelijk geen idee waaraan het ligt. :/

    Oh hm, maar ligt het er dan niet aan dat je het via mobiel doet? Ik doe het altijd via laptop haha. Ik zou de oplossing zo ook niet weten? Of is het bestand te groot... geeft hij geen melding?

    [ bericht aangepast op 24 dec 2017 - 17:51 ]

    KyloRen schreef:
    (...)

    Kiek eens



    Oh wow echt gaaf!! Thanks!!!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    KyloRen schreef:
    (...)


    Hoop dat ie zo goed is.
    Geen probleem! ^^

    Super, dankjewel! ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    SNEEUWVLOKKEN GIMME THE SNEEUWVLOKKEN :9~


    Heaven is a place that we all have

    KyloRen schreef:
    (...)


    Heel subtiel, maar vind het wel schattig zo haha


    Aawwww! Thank you!! Het is idd wel heel cute zo (flower)

    [ bericht aangepast op 25 dec 2017 - 12:26 ]


    -

    KyloRen schreef:
    (...)
    Oh hm, maar ligt het er dan niet aan dat je het via mobiel doet? Ik doe het altijd via laptop haha. Ik zou de oplossing zo ook niet weten? Of is het bestand te groot... geeft hij geen melding?

    De enige melding die hij geeft is ‘Pasfoto succesvol geüpload!’ dus daaraan ligt het ook niet, I guess. Ik heb het via de laptop ook geprobeerd, maar het lukt nog steeds niet :/ Zou je het eventueel zien zitten om er een nieuwe te maken, in de hoop dat het dan lukt?


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik ga nu kerst vieren haha maar einde van de avond kan ik wel weer aan de slag! ^^ Fijne eerste kerstdag!

    dad schreef:
    SNEEUWVLOKKEN GIMME THE SNEEUWVLOKKEN :9~


    Is dit sneeuwig genoeg?

    Motunui schreef:
    (...)
    De enige melding die hij geeft is ‘Pasfoto succesvol geüpload!’ dus daaraan ligt het ook niet, I guess. Ik heb het via de laptop ook geprobeerd, maar het lukt nog steeds niet :/ Zou je het eventueel zien zitten om er een nieuwe te maken, in de hoop dat het dan lukt?

    Ik heb hem eens getest bij mijn eigen profiel, en hij doet het gewoon. Apart. Ik heb hem eens via een andere site voor je geupload, KLIK
    Misschien dat als je die download, hij het wel doet? En anders weet ik het eerlijk gezegd ook niet...

    KyloRen schreef:
    (...)


    Is dit sneeuwig genoeg?


    H E T I S P E R F E C T


    Heaven is a place that we all have

    dad schreef:
    (...)

    H E T I S P E R F E C T

    Good :Y)

    KyloRen schreef:
    (...)


    ^^


    Ah, shit. Ik kan niet geloven dat ik dit bericht heb gemist... nou ja, ik hou hem in ieder geval de hele vakantie nog ^^ Dankjewel!!


    look at the stars, look how they shine for you;

    McNuggets schreef:
    (...)

    Ah, shit. Ik kan niet geloven dat ik dit bericht heb gemist... nou ja, ik hou hem in ieder geval de hele vakantie nog ^^ Dankjewel!!

    Kan gebeuren. Geen probleem! ^^