• En je hebt geen auto, maar in principe wel genoeg geld voor het openbaar vervoer en je hebt minstens een dag per week vrij om te reizen. Wat zou je doen?

    Voor het nieuwe jaar wil ik wat meer ideeën krijgen om mijn tijd in te delen, want ik heb het idee dat ik heel veel kansen aan het wegsmijten ben met hoe ik momenteel maar een beetje in dezelfde stad rondhang. Dus, roep maar, zonder limitations: wat zouden dingen zijn in Engeland (of in de buurt van Engeland) die jij dan echt zou willen zien of doen?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik zou sowieso een shitload aan musea gaan bezoeken. En parken met eekhoorns. En kroegen - want die zijn daar gewoon zo gezellig omg. En leuke winkels googlen, of winkelcentra. En dingen zoals choccywoccydoodah.

    Ik weet niet waar je zit maar de langeafstandsbussen zijn daar echt goed geregeld, en de treinen ook! Toen ik daar zelf zat ben ik naar behoorlijk wat steden geweest en daar dan gewoon gekeken wat interessant was. Het voordeel is dat bijna alle musea gewoon gratis zijn dus daar ben je zo goed als geen geld aan kwijt.

    Ik ben onder andere naar Cambridge, Londen, Brighton, Winchester en Birmingham geweest, de rest kom ik even niet op. (Ik verbleef in Oxford)
    Maar alle steden hebben leuke dingen om te bekijken, je kan altijd gewoon ergens heen gaan en dan ter plekke kijken wat er is (:

    Oh en altijd aan de locals vragen wat zij je aanraden! Dan krijg je eigenlijk altijd de leuke restaurantjes te horen of andere dingen die daar goed zijn


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Ik zou naar the white rocks gaan en musea etc.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    KyloRen schreef:
    Ik zou sowieso een shitload aan musea gaan bezoeken. En parken met eekhoorns. En kroegen - want die zijn daar gewoon zo gezellig omg. En leuke winkels googlen, of winkelcentra. En dingen zoals choccywoccydoodah.

    Haha, het grootste deel van die dingen heb ik al redelijk afgestreept (inclusief Choccywoccydoodah! Ik heb er taart gegeten en rondgesnuffeld in de winkel en zo), maar ik denk dat ik inderdaad maar eventjes een museumlijstje moet maken.

    JudithSuzann schreef:
    Ik weet niet waar je zit maar de langeafstandsbussen zijn daar echt goed geregeld, en de treinen ook! Toen ik daar zelf zat ben ik naar behoorlijk wat steden geweest en daar dan gewoon gekeken wat interessant was. Het voordeel is dat bijna alle musea gewoon gratis zijn dus daar ben je zo goed als geen geld aan kwijt.

    Ik ben onder andere naar Cambridge, Londen, Brighton, Winchester en Birmingham geweest, de rest kom ik even niet op. (Ik verbleef in Oxford)
    Maar alle steden hebben leuke dingen om te bekijken, je kan altijd gewoon ergens heen gaan en dan ter plekke kijken wat er is (:

    Oh en altijd aan de locals vragen wat zij je aanraden! Dan krijg je eigenlijk altijd de leuke restaurantjes te horen of andere dingen die daar goed zijn

    Ik zit in Winchester! Op zich best wel goed bereikbaar inderdaad, het is alleen een beetje jammer dat ik wel hou van lekker lang in een stad rondslenteren en het rustig aan doen, want ik heb meestal maar een dag per week vrij. Maar ik ben nog niet naar Cambridge en Londen geweest, dus die gaan er ook nog eventjes op (samen met Bath en Bristol en York als ik York red). c:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Kom bij mij langs zolang ik nog in Engeland ben, haha! Er is hier an sich niet heel veel te doen, maar het wordt vast gezelliger met jou erbij. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Eeuhm musea bezoeken idd? Ik heb geen idee haha


    And then we'll see it.