• Het is vrij belangrijk dat het hoofdpersonage in je verhaal een passende naam heeft. Nu twijfel ik tussen twee namen. Het zijn niet de mooiste namen ter wereld, maar ze passen bij hem.

    Help me kiezen, plies en tenk joe

    Voor welke naam zal ik gaan?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Aisa schreef:
    Ik weet niet hoe het karakter is van de persona..


    Ja, dat heb ik ook! Ik kan het beste de naam bij de persoon kiezen, maar als moet kiezen welke naam ik het mooist vind ga ik toch voor Aidan ;')

    Even een kleine beschrijving:

    Player. Asshole. Manipulative. Denkt dat hij geen issues heeft. Heeft af en toe wel besef dat ie een asshole is maar weet niet hoe ie dat stopt. Hij is niet het type bad boy dat rondhangt en sigaretten rookt en leren jasjes stuurt. Wel het type waarvan je denkt dat hij een perfect gezin heeft en dat het zo'n leuke man is en dat hij dan ineens een koelbloedige moord pleegt ofzo, snappie


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vind zowel Aidan als Alexander juist hele mooie namen. Grappig, schreef ooit een verhaal waarin een Alex(ander) een vader had die Aidan heette.

    Maar je zegt dat je een naam nodig hebt die bij je personage past, en ik weet niet wat voor karakter je in je hoofd hebt.


    ars moriendi

    Varekai schreef:
    Even een kleine beschrijving:

    Player. Asshole. Manipulative. Denkt dat hij geen issues heeft. Heeft af en toe wel besef dat ie een asshole is maar weet niet hoe ie dat stopt. Hij is niet het type bad boy dat rondhangt en sigaretten rookt en leren jasjes stuurt. Wel het type waarvan je denkt dat hij een perfect gezin heeft en dat het zo'n leuke man is en dat hij dan ineens een koelbloedige moord pleegt ofzo, snappie

    Alex!


    ars moriendi

    Dan kies ik inderdaad zelf ook voor Alex(ander).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Apocalyptic schreef:
    Vind zowel Aidan als Alexander juist hele mooie namen. Grappig, schreef ooit een verhaal waarin een Alex(ander) een vader had die Aidan heette.

    Maar je zegt dat je een naam nodig hebt die bij je personage past, en ik weet niet wat voor karakter je in je hoofd hebt.


    ECHT, hoe toevallig is dat, wow


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Varekai schreef:
    Even een kleine beschrijving:

    Player. Asshole. Manipulative. Denkt dat hij geen issues heeft. Heeft af en toe wel besef dat ie een asshole is maar weet niet hoe ie dat stopt. Hij is niet het type bad boy dat rondhangt en sigaretten rookt en leren jasjes stuurt. Wel het type waarvan je denkt dat hij een perfect gezin heeft en dat het zo'n leuke man is en dat hij dan ineens een koelbloedige moord pleegt ofzo, snappie


    ALEXANDER BYE


    Heaven is a place that we all have