• http://oi63.tinypic.com/1z5lw5e.jpg
    http://latenightsnaphacks.com/images/glitchgif.gif

    Zijn er mensen die een van deze twee gif's over deze cover kunnen blenden, dat het zeg maar nog in die bomen doorloopt, maar niet verder?
    Dat zal ik super fijn vinden!

    Je mag ook de kleuren van de cover aanpassen als het dan mooier wordt ofc.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    dus het witte moet de ruis worden?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Eeeh, ja dit is een hele moeilijke uitsnede om netjes mee te werken. But looks like this.

    AdoreDelano schreef:
    dus het witte moet de ruis worden?


    Ja zoals hieronder, je mag ook de kleuren van de gif en cover aanpassen hoor


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Skrivbar schreef:
    Eeeh, ja dit is een hele moeilijke uitsnede om netjes mee te werken. But looks like this.




    Owja ik zie het. Dit is iniedergeval wel de bedoeling.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Middernacht schreef:
    (...)


    Owja ik zie het. Dit is iniedergeval wel de bedoeling.


    Ik kan het niet beter doen dan dit, tenzij je de originele bestanden voor me hebt en ik met maskers kan werken op de 'bomen', gaat het niet netter worden bij mij.

    Skrivbar schreef:
    (...)

    Ik kan het niet beter doen dan dit, tenzij je de originele bestanden voor me hebt en ik met maskers kan werken op de 'bomen', gaat het niet netter worden bij mij.



    Ah dat is slim!

    Ik zou kijken wat ik kan doen


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Wat ik me toch een tijd afvraag.. Hoe in hemelsnaam doe je dat?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Clowder schreef:
    Wat ik me toch een tijd afvraag.. Hoe in hemelsnaam doe je dat?

    Photoshop.

    Sla het gif-bestandje op, open het: je krijgt in Photoshop alle verschillende lagen te zien die bewegen. Nu plaats je die lagen over de afbeelding die je hebben wil. Met het tooltje 'Timeline' kun je dan drie nieuwe (of meer) afbeeldingen genereren en op play drukken om 'm te testen. Photoshop doet de rest (:

    Skrivbar schreef:
    (...)
    Photoshop.

    Sla het gif-bestandje op, open het: je krijgt in Photoshop alle verschillende lagen te zien die bewegen. Nu plaats je die lagen over de afbeelding die je hebben wil. Met het tooltje 'Timeline' kun je dan drie nieuwe (of meer) afbeeldingen genereren en op play drukken om 'm te testen. Photoshop doet de rest (:

    Maar daar heb je geen speciale site voor? Daar moet je perse Photoshop voor hebben?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Clowder schreef:
    (...)
    Maar daar heb je geen speciale site voor? Daar moet je perse Photoshop voor hebben?

    Volgens mij heb je ook wel gewoon gifmakers op internet. Wasr je stukjes film kf wat foto's in een gif kunt veranderen. Maar dan krijg je meestal wel een watermark. Gewoon even googelen. Maar dan kan je geen dingen over elkaar heen plaatsen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:



    ow wow, top! heel erg bdankt iedereen


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...