• geen idee of dit topic op de goede plek staat

    Lezen mensjes hier nog de krant??

    Ik maak zelf een krant voor mijn stage (Het Hellendoorn Journaal en Losser/Glanerbrug) en was eigenlijk wel benieuwd van "wie leest tegenwoordig nog een krant?" ik vind zelf sommige kranten nog wel interessant om te lezen (tubantia, metro enz)

    ook breng ik kranten rond (NRC) als bijbaantje aangezien ik met 18 moeilijk nog aan een bijbaantje kom :c dit verdient wel redelijk voor maar een uurtje per dag c:

    Lezen jullie wel een krant?


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Aisa schreef:
    Jup, ik soms wel.

    noice c:


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Ik lees enkel online. Verschillende media(bronnen) eigenlijk.
    Ik vind de krant op papier veel te duur voor wat het maar is en hier wordt maar 1 keer per maand het oud papier opgehaald. Dan zou je wel een heel erg hoge stapel krijgen voor zo'n klein appartementje. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik lees enkel online. Verschillende media(bronnen) eigenlijk.
    Ik vind de krant op papier veel te duur voor wat het maar is en hier wordt maar 1 keer per maand het oud papier opgehaald. Dan zou je wel een heel erg hoge stapel krijgen voor zo'n klein appartementje. :')


    dat is idd wel waar haha xD


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Op mijn werk ligt altijd de metro. Die lees ik wel. Verder veel online (RTL Z en nu.nl)


    26 - 02 - '16

    Tortitude schreef:
    Op mijn werk ligt altijd de metro. Die lees ik wel. Verder veel online (RTL Z en nu.nl)


    de Metro lees ik vaak in de trein (als hij er ligt)


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Ik lees de krant op mijn e reader


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik lees zeker nog kranten en liefst nog papieren. Ik ga binnenkort een tijdelijk abonnement op De Morgen nemen :Y) Het is ook wel gelinkt aan mijn opleiding, maar ik vind het ook zijn charmes wel hebben.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik lees het nieuws sowieso elke dag online en daarnaast hebben mijn ouders een abonnement op de Standaard en de Morgen (die alleen in het weekend) maar meestal kees ik daar enkel de bijlagen van, haha.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik lees wel af en toe de online krant, maar daar stopt het :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Mijn ouders hebben een abonnement op Dagblad de Limburger, maar die vind ik zodanig slecht dat ik daar lang geleden mee gestopt ben om die te lezen. Verder krijg ik enkel qua nieuws binnen wat er op fb langs komt. Verder hoeft het voor mij niet echt. Ik ga me anders toch enkel maar ongerust en kwaad maken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Voor werk xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn moeder heeft een abonnement op het ad, dus die lees ik soms


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik pakte eerder nog wel eens de metro in de trein. Maar dat was de enige krant die ik las.
    Wel lees ik het sneller online, ad.nl of nu.nl

    En heel af en toe lees ik het Puttens Dagblad (':
    Maar dat is de plaatselijke krant (':

    [ bericht aangepast op 4 jan 2018 - 16:08 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik lees zowel de krant als nieuwsberichten op mijn telefoon, ik wil gewoon graag op de hoogte zijn, haha. Meestal Volkskrant of AD :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly