• Once upon a time




    • Enchanted forest

    Paarse mist doemt op en slokt alles en iedereen op niemand weet wat er aan de hand is, wat die mist is op een persoon na, diegene die voor die mist heeft gezorgd, de tovenaar of heks die de persoon die diegene het meest haat wilt straffen door deze vloek die ze naar een heel ander rijk brengen het land zonder magie ook wel genoemd.




    • Storybrooke

    Ineens aan een bosrand verschijnt er een klein dorpje, storybrooke genaamd de bewoners worden er wakker en beginnen hun dag gewoon als voor hun elke andere dag, niet meer wetend wie ze echt zijn, niet meer wetend hoe ze echt heette, waar ze echt vandaan komen en wie hun ware geliefde is dat zijn de dingen die allemaal bij de vloek horen maar natuurlijk kan elke vloek verbroken worden in dit geval is er een savior die daar voor is uitverkorene maar the savior kan dat niet zonder hulp



    • Verdere info:

    Deze rpg is gebasseerd op Once upon a time maar je hoeft totaal de verhaallijn niet te volgen, alleen over die vloek is hetzelfde en dat ze niet meer weten wie ze zijn, verder kan je lekker alles zelf bepalen. Er zijn wel een paar rollen waar ik wel wat bijzonderheden bij heb en waarvan ik ook wil dat deze rollen gespeeld worden.

    - Diegene die de vloek uitspreekt: Het liefst Regina maar als Regina door niemand gespeeld wordt, wordt dit Rumplestiltskin.
    - The savior als iemand Emma speelt dan gewoon Emma, zo niet is de vraag om bij Extra neer te zetten of je graag the savior zou willen zijn zodat mocht niemand Emma spelen ik iemand anders kan uitkiezen voor the savior.
    - Believer eigenlijk een soort Henry het liefst een kind of iemand tussen de 16-18 jaar die in de US is geboren, geadopteerd is of om de een of andere manier in Storybrooke is gekomen en the savior helpt met het geloven in de vloek en de sprookjesfiguren die er rondlopen
    .




    • Storybrooke

    Storybrooke is een klein stadje in Maine waar de sprookjesfiguren leven, hier is een school en wat kleine winkeltjes en bedrijven, uiteraard heeft elke inwoner hun eigen baan, zo is er een visserswinkeltje, Granny’s, winkel van Mr.Gold nog wat bars etc.


    Invullijstje:

    Naam in Storybrooke
    Naam in the enchanted forest
    Bijnamen:
    Leeftijd:
    Wereld:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Werk Storybrooke
    Werk Enchanted forest (hieronder vallen ook koningin, koning, prins, prinses etc.)
    Geschiedenis Storybrooke:
    Geschiedenis Enchanted forest:
    Relaties Storybrooke
    Relaties enchanted forest
    Extra:
    (Bijv bezit magie, likes, dislikes.)


    Personages

    Vrouwen:
    | | Devanna Victoria Howard | | Alice | | 16 | | Darkone
    | | Wendy Darling | | Wendy Darling | | 19 | | Spideyman
    | | Caroline Rayna Mills || Dochter van Regina | | 19 | | Mahigan
    | | Personage | | Gereserveerd door Appelboompje
    | | Esmee | | Esmeralda | | 19 | | Spideyman
    | | Grace Gretel Grimm || Grietje | | 17 || Pua
    | | Ella | | Cinderella | | 20 | | H0pe

    Mannen
    | | Mr.Gold | | Rumplestiltskin | | 55 | | Darkone
    | | Keanan Clark | | Zoon van Killian | | 21 | | Darkone
    | | Boone Bellamy | | Phoebus | | 31 | | Firewood
    | | William Midlin | | Tarzan | | 25 | | Firewood
    | | Peter Pan | | Gereserveerd door PhiIophobia


    [face=courier]Regels:


    Schrijf minimaal 100 tussen 200 woorden meer woorden mag natuurlijk altijd
    De huisregels van Quizlet gelden ook hier
    Alleen ik (Darkone) maak nieuwe topics aan)
    Bespeel andermans personages niet zonder toestemming
    Kinderen van bestaande sprookjesfiguren mag, wel in overleg als de ouder ervan gespeeld word en niet meer dan twee per sprookjesfiguur
    Als je niet meer mee wilt doen meldt je dan even netjes af

    [ bericht aangepast op 25 jan 2018 - 15:03 ]

    Okay, erg begrijpelijk natuurlijk. Soms heb ik er zelf ook even geen zin in of een te drukke dag, maar ik had geen zin om mijn rollen af te maken en dat het straks blijkt voor niets te zijn. Ik werk er lang genoeg aan, en het zou jammer zijn als dit achteraf dus weggegooide tijd bleek te zijn.


    — I was lightning before the thunder —

    Nee dat snap in inderdaad Ja, nja mocht iemand zin hebben om me te helpen ivm mocht ik er even geen zin/tijd in hebben dan hoor ik dat wel (: want wil juist proberen on deze rpg lang te laten lopen ;p

    Ik wil je best helpen hoor, geen probleem, is er specifiek iets waar je hulp bij nodig hebt op dat soort tijden? (: Vragen beantwoorden zal ik niet gauw kunnen, want ik heb bijvoorbeeld geen idee welke kant je op wilt gaan hiermee. ^^ Sowieso gaan we er met zijn allen gewoon voor zorgen dat het RPG staande blijft. Spideyman is ook lekker gemotiveerd hiervoor, dus dat maakt dan al drie personen.


    — I was lightning before the thunder —

    Firewood schreef:
    Ik wil je best helpen hoor, geen probleem, is er specifiek iets waar je hulp bij nodig hebt op dat soort tijden? (: Vragen beantwoorden zal ik niet gauw kunnen, want ik heb bijvoorbeeld geen idee welke kant je op wilt gaan hiermee. ^^ Sowieso gaan we er met zijn allen gewoon voor zorgen dat het RPG staande blijft. Spideyman is ook lekker gemotiveerd hiervoor, dus dat maakt dan al drie personen.


    Voelde me geroepen


    --

    Spideyman schreef:
    (...)

    Voelde me geroepen



    Good girl.


    — I was lightning before the thunder —

    Vrouwen: STOP OP VROUWEN (Komt deze dan te vervallen, 5-5?)
    | | Devanna Howard | | Alice | | 16 | | Darkone
    | | Wendy Darling | | Wendy Darling | | 19 | | Spideyman
    | | Dochter van Regina | | Gereserveerd door Mahigan
    | | Personage | | Gereserveerd door Appelboompje
    | | Esmee | | Esmeralda | | 19 | | Spideyman

    Mannen
    | | Mr.Gold | | Rumplestiltskin | | 55 | | Darkone
    | | Delmar Alestorm Jones | | Zoon van Killian | | 17 | | Darkone
    | | Boone Bellamy | | Phoebus | | 31 | | Firewood
    | | William Midlin | | Tarzan | | 25 | | Firewood
    | | Peter Pan | | Gereserveerd door PhiIophobia (Mits zij in mag springen in verband met drukte + ze zou Robbie Kay willen fc'en en vroeg hier toestemming voor.)

    Zowel H0pe als Pua (Grietje) vroegen om een vrouwenrol wanneer deze weer open zouden zijn.


    Zo, heb ik je al een beetje geholpen?


    — I was lightning before the thunder —

    Jaa bedankt (:

    Caroline       Rayna       Mills
    Daughter of the Evil Queen/ Layla

    • • N A M E
    Caroline Rayna Mills

    Caroline — Caroline komt uit Brittannië. De betekenis van de naam is 'Manly'.
    Rayna — Rayna komt uit het Latijns. De betekenis van de naam is `Queen`.
    Mills — Family name, Mills in een Engelse achternaam. Het betekent 'Bij de molens'.

    Caroline is in Storybrooke stiekem vernoemd naar haar oma, Cora.
    In The Enchanted Forest is haar naam Layla, wat ‘dark beauty’ betekent.



    • • A P P E R E A N C E

    — Leeftijd • 19 jaar oud
          • Ziet er zo oud uit: 22/23 jaar
          • Gedraagt zich zo oud: 20 jaar
    — Lengte • 1,74 meter
    — Wenkbrauwen. • Gewoon, geëpileerd.
    — Oogkleur • Blauw.
    — Bril of lenzen • Geen.
    — Neus • Klein.
    — Lippen • Volle lippen.
    — Huidskleur • Blank
    — Kenmerken • Draagt veel donkere kleuren, maar heeft (bijna altijd) rode lippenstift op.
    — Haarkleur • Bruin
    — Haarstijl • Golvend
    — Stem • Normale stem, maar kan deze soms erg verheffen wat je niet verwacht bij deze meid. Met geen hoorbaar accent.
    — Handicaps • -



    • • F A M I L Y / H I S T O R Y


    — Mother - Evil Queen / Regina
    — Father - Unknown / Unknown
    — Half Brother - Henry

    The Enchanted Forest
    Layla is geliefd bij het volk. Op jonge leeftijd was ze een schat van een meid, maar naar mate ze ouder werd, liet ze zichzelf steeds minder onder het volk zien. Eén van de redenen was dat ze volwassener moest worden van haar moeder en dan ze zich moest gedragen als een prinses. De lessen die ze kreeg vond ze helemaal niks, want ze wilde weer onder de mensen zijn. Dit mocht echter niet van haar moeder en hierdoor is de haat naar haar moeder begonnen. Door de magie van haar moeder kon ze niks tegen haar beginnen.Vlak voordat de vloek werd uitgesproken was Layla begonnen met het oefenen van magie, enkel nog de lichte variant, waardoor ze nog niet over duistere magie beschikt.

    Storybrooke
    Caroline is in Storybrooke de dochter van de Burgemeester. Ze is zeer netjes opgevoed door haar moeder, Regina. Ze lijkt een voorbeeld kind, maar achter de rug van haar moeder om is Caroline totaal anders. Ze houdt ervan om los te gaan, maar wel op zo'n manier dat haar moeder hier nooit achterkomt, want ze wilt geen straf van Regina.
    Caroline is een zeer slimme meid en is dan ook zonder problemen geslaagd voor haar Middelbare School. Nu werkt ze tijdelijk in het gemeentehuis, maar dit is zeker niet wat ze zelf wilt, enkel durft ze niet met haar moeder hierover te praten.

    • • I N N E R L I J K


    Perfectionist, ambitieus, eerlijk/direct, elegant, charmant, competitief, harde werker, positief, enthousiast, zelfstandig, sociaal, trots, sarcastisch, jaloers, arrogant, bitchy, egoïstisch, koppig, snel boos, manipulerend, kritisch, eigenwijs, wantrouwend, voorzichtig, ongeduldig.

    Perfectionist — Caroline is sinds jong al een perfectionist. Alles moet voor haar altijd perfect zijn. Als kind kon ze er niet tegen wanneer het personeel een opdracht verkeerd uitvoerde. Dit is nog altijd gebleven. Hierdoor is alles wat ze zegt of doet tot in de details gecontroleerd. Dit maakt haar elegant.
    Competitief — Caroline is een erg competitief meisje, en dat kan best irritant zijn. Ze kan helemaal niet tegen haar verlies. En als ze een wedstrijd verliest kan dit haar dagen ongelukkig maken. Een goed punt van deze eigenschap is dat ze altijd erg positief en enthousiast is om de andere mensen waar ze mee werkt te
    motiveren. Het gebeurt nauwelijks dat ze zenuwachtig is voor een wedstrijd.
    Sociaal — Wanneer je Caroline ontmoet merk je snel dat ze sociaal is. Ze houdt ervan om met mensen te praten en heeft geen problemen om vrienden te maken. Dit is ook één van de redenen waarom ze populair is.
    Manipulerend — Caroline houdt ervan om mensen te manipuleren, en soms gebeurt het ook wanneer ze het zelf niet door heeft. Ze gebruikt dan vaak haar charmes om precies te krijgen wat ze wilt. Dit werkt niet altijd, omdat de meeste mensen weten dat ze vaak gebruik van hun maakt. Toch probeert ze het.
    Koppig — Caroline haat regels, en zeker wanneer ze niet alles kan controleren. Ze kan er niet tegen wanneer iemand zegt wat ze moet doen en zal ook niet naar andere mensen luisteren. Ze wilt altijd doen waar zij zijn in heeft. Je kan haar ook echt 'eigenwijs' noemen. Ze wilt altijd gelijk hebben, en geeft nooit toe wanneer ze het fout heeft.




    • • E X T R A
    — Geaardheid • Hetero
    — Work • Assistent van haar moeder
    — Likes Forest • Zwart, Paarden, Commanderen, Magic
    — Likes Storybrook • Feesten, Shoppen en dieren
    — Dislikes Forest • Paardrijden(Er waren toch ook koetsen?), dineren, bijeenkomsten, haar moeder
    — Dislikes Storybrooke • Mannen die haar als een slet aan zien, haar werk,
    — Fear • Haar moeder
    — Relaties •
    Boone Bellamy / Phoebus
    Caroline heeft nogal een aantal nachten op haar naam staan waar ze bij Boone in een cel heeft moeten overnachten. Dit komt door haar drugsgebruik en het verstoren van de rust als ze dronken is. Dit verslechterd de relatie tussen beide niet, maar het zorgt er ook niet voor dat er iets positiefs tussen de twee ontstaat. Wanneer Caroline weer wat bij zinnen is en na een stevige preek van Boone, wordt ze wel altijd door de sheriff weer veilig naar huis gebracht.
    William Midlin / Tarzan
    Caroline heeft zeker gevoelens voor de jongeman en eigenlijk is heel Storybrooke hiervan op de hoogte. Wat betekent dat ook Regina, haar moeder, hiervan af weet. Regina wilt echter niet dat Caroline met William omgaat, maar dit stoort de twee niet om elkaar te ontmoeten. Caroline is ook vaak te vinden in de kliniek van William om hem te helpen. Het liefst zou ze dan ook haar baan bij haar moeder willen opzeggen om bij hem te gaan werken.
    Wendy Darling
    Wendy en Caroline hebben samen bij elkaar op school gezeten, waardoor de twee vriendinnen zijn geworden. Caroline haalt Wendy vaak over om te gaan feesten. En op feestjes probeert Wendy Caroline nogal een beetje in te houden, maar dit is meestal met geen succes,
    Esmee / Esmeralda
    Esmee en Caroline zijn twee echte rivalen van elkaar. Dit begon al op school. De keren dat Esmee er wel was, hadden de twee vaak zat ruzie. Ook het feit dat Esmee in het tentenkamp opgroeide en Caroline in een chique huis speelde een grote rol (en dan nog de invloed van Regina over zwervers). De twee botsen hierdoor heel erg en daardoor ontloopt Caroline haar ook.
    Mr.Gold / Rumplestiltskin
    Caroline vraagt af en toe de hulp van Mr.Gold als er weer problemen zijn met haar moeder, omdat hij nogal wat voor elkaar kan krijgen bij haar moeder. Ook lucht Caroline haar hart maar al te graag bij Mr.Gold, wanneer er problemen zijn tussen Regina en haar. Ze ziet Mr.Gold eigenlijk als een soort vader figuur, maar dit durft ze hem niet te zeggen.
    Devanna Howard / Alice
    Devanna en Caroline zijn vriendinnen van elkaar. Niet de allerbeste, maar af en toe schieten ze wel met elkaar op.



    [ bericht aangepast op 31 jan 2018 - 13:24 ]


    Do I look like Mother Teresa?

    PhiIophobia schreef:
    Is het een probleem als ik zou inspringen? Heb het nu namelijk heel erg druk en ik weet niet of dat voordat het speeltopic opent minder is geworden.

    Als dat kan, zou ik in ieder geval graag Peter Pan reserveren, met de once upon a time faceclaim ofcourse, Robbie Kay.

    Of is dat verboden omdat hij eigenlijk dood is :x



    Nee dat is prima hoor.

    Heb alles nu bijgewerkt (:

    Esmeralda is zo goed als af (denk ik) Wendy maak ik voor zondag nog af :)


    --

    Ik ben al begonnen aan Cinderella ^^


    ''With all due respect, which is none...''

    DarkOne schreef:
    (...)


    Nee dat is prima hoor.

    Heb alles nu bijgewerkt (:


    Oke top dan komt mijn rol denk ik ergens dit weekend of volgende week ofzo


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    C I N D E R E L L A
    '' A       L O V E L Y       G I R L ''
    ''Cinderella''


    ❝Live like
    there's no midnight.❞
    N A M E
    Naam: (Cinderella) Ella Step-Sister.
    Betekenis: Ella betekend 'beeldschone fee' in het Zweeds. Step-Sister is Engels en betekend 'stiefzus.'
    Mening: Ella is blij met haar naam.
    Bijnamen: In Enchanted forest noemden haar stiefzusters haar ''Cinderella'' en uit eindelijk ook alle anderen om haar heen. Ze was er wel z'n beetje een gewend. Nu heet ze Ella, een kortere naam zonder bijnamen.


    A G E
    Ella is twintig jaar en geboren op 8 januari.

    G E N D E R
    Vrouwelijk.

    F A I R Y T A L E
    Ella komt uit ''Cinderella.''
    ''A dream is a wish your heart makes, when you're fast asleep.''
    I N S I D E
    Moedig
    Goed gemanierd
    Sympathiek
    Intelligent
    Speels
    Empatisch
    Rechtvaardigheidsgevoel
    Hardwerkend
    Bescheiden
    Nieuwsgierig
    Onafhankelijk
    Gevoelig
    Onhandig
    Ongeduldig
    Perfectionist
    Geeft te veel om mensen
    Vindt het moeilijk hulp van anderen te vragen
    Bemoeial
    Ella is een meisje die, na de dood van haar moeder, altijd heeft geleerd om goed en dapper te zijn. Altijd aardig blijven en braaf luisteren naar anderen, dus dat is ze blijven doen. Ze weet wat goed en fout is. Ze weet wat wel mag en wat niet mag. Ella heeft daarom een rechtvaardigheids-gevoel, ze is niet bang om te zeggen of iets eerlijk of oneerlijk is en als degene toch niet luistert krijgt ze een gevoel van medelijden. Ze zou je altijd willen blijven helpen, maar hoe ver wil ze daarvoor gaan? Zelfs voor haar is dat onbekend. Ze is empatisch, maar bemoeit zich in zaken die haar zaken niet zijn. Toch weet ze wanneer ze moet op houden of haar mond gesloten moet houden. Ze wil andere mensen namelijk geen pijn doen. Ze geeft te veel om ze. Een ander mens is ook maar een mens. Ella is een jongedame met een gouden hartje. Ze is een perfectionist als het gaat om dingen voor anderen, maar in haar eigen kamer is ze een sloddervos. Ze wil geen hulp vragen aan anderen, omdat ze hun niet met haar problemen wil belasten, als ze hun eigen problemen al hebben. In haar sprookje heb je wel gemerkt dat ze hardwerkend en sympathiek is. Als ze iedere dag alles moet doen voor haar stiefzussen, die vreselijk waren. Toch is ze daar erg bescheiden over. Ella is een onafhankelijk meisje die niet geeft om wat anderen van haar vinden. Ze vindt zich zelf geweldig genoeg. Verder is ze gevoelig en erg ongeduldig. Ze zou je dan ook van alle kanten duwen om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk opschiet. Ze heeft haar manieren en dat betekend dat ze haar haat niet zou uiten en altijd een lach op haar gezicht zou toveren, maar o wat kunnen sommige mensen toch zeuren!


    O U T S I D E
    Wenkbrauwen Donker.
    Bril of lenzen Nee.
    Lippen Zacht, lichtroze.
    Kenmerken Haar heldere ogen.
    Stem Vrouwelijk.
    Kledingstijl Mengsel tussen meisjesachtig en jongensachtig. Sowieso wel casual.
    Accessoires Ze heeft een kettinkje met een muiltje.
    Gezichtsvorm Ovaal.

    Oogkleur Bruin, voornamelijk erg donker.
    Neus Een normale neus.
    Huidskleur Licht getint.
    Haarkleur Haar haar is goudblond.
    Haarstijl Zacht, glanzend haar met een lange lengte, ze laat het meestal los hangen/
    Favoriete Kledingstuk Haar spijkerbroek.
    Tatoeages Heeft ze niet.
    Piercings Heeft ze niet.


    ❝Have courage...


    ...and be kind.❞

    ''Cinderella walked on a broken glass.''

    I know how hard it is
    when people treat you like you doesn't
    excist. Like you're nothing.


    ''Where there is kidness there is goodness
    and where there is goodness there is magic.''
    H I S T O R Y

    Onbekende naam (Vader) Zijn naam is onbekend, wel dat ze een enorm goede relatie hadden.
    Onbekende naam (Moeder) Oh, ze hield zo veel van die vrouw.
    Lady Tremaine (stiefmoeder) Echt een enorme hekel.
    Anastatia (Haar stiefzus) Echt een enorme hekel.
    Drisella (Haar stiefzus) Ze heeft net z'n hekel aan Drisella als Anastatia.


    De vrouw van een rijke man wordt ziek. Ze vraagt haar dochtertje altijd goed en vroom te blijven, dan zal God haar helpen. De moeder belooft voordat ze sterft vanuit de hemel op haar dochtertje te blijven letten. Het volgende voorjaar huwt de vader een nieuwe vrouw en hij krijgt met haar nog twee dochters. Deze meisjes zijn mooi, maar hebben een lelijk hart. De oudste dochter van de rijke man wordt nu behandeld als een keukenmeid en moet zich in lompen kleden. Haar gemene jongere zusters gooien erwten en linzen in de as, die de oudste zus op handen en knieën weer opraapt. Ze heeft geen bed, maar moet slapen in de as naast de haard. Ze krijgt hierdoor de bijnaam Assepoester. De vader gaat naar een jaarmarkt en de oudste dochters vragen edelstenen en mooie kleren. Assepoester wil graag het eerste twijgje dat op zijn reis tegen de hoed van vader stoot, als cadeau. Een hazelaartwijg strijkt langs de hoed van de man. Assepoester plant de hazelaar op het graf van haar moeder en begint te huilen. Haar tranen vallen op de twijg, die hierdoor uitgroeit tot een mooie boom. Driemaal daags gaat Assepoester naar het graf en bidt, een wit vogeltje vervult al haar wensen. De koning geeft een feest dat drie dagen zal duren en alle mooie meisjes worden uitgenodigd. De koningszoon zal namelijk een bruid kiezen en de zussen laten Assepoester helpen als ze zich mooi maken voor het feest. De stiefmoeder geeft Assepoester toestemming naar het bal te gaan, als ze binnen twee uur vele linzen uit de as haalt. Dit lukt Assepoester doordat ze hulp krijgt van de tortelduiven. Maar de stiefmoeder geeft nog steeds geen toestemming, omdat Assepoester geen mooie kleren heeft en niet kan dansen. Assepoester gaat naar de hazelaar op het graf van haar moeder en smeekt de boom om goud en zilver. De vogels gooien een gewaad van goud en zilver naar beneden en muiltjes die met zijde en zilver zijn geborduurd. Assepoester gaat in deze vermomming naar het feest, waar ze niet herkend wordt door haar zussen en stiefmoeder. De koningszoon danst de hele avond met haar en wil haar thuisbrengen, maar ze springt in de duiventil en ontkomt. De koningszoon praat met Assepoesters vader en vraagt zich af of het mooie meisje zijn dochter kan zijn. De duiventil wordt doormidden gehakt, maar niemand wordt gevonden. Assepoester is al naar de hazelaar gerend en heeft haar grijze jakje weer aangetrokken. De volgende dag gaat Assepoester opnieuw naar de hazelaar en vervolgens komt ze in een nog mooiere jurk naar het feest. Opnieuw danst de koningszoon alleen met haar en hij wil haar volgen, om te zien waar ze woont. Assepoester kan ontkomen en klimt in een perenboom. De vader vraagt zich opnieuw af of het mooie meisje zijn dochter is en de boom wordt omgehakt. Assepoester is dan echter al weer thuis en zit in de keuken in haar grijze jakje. De derde dag gaat ze weer naar het boompje en krijgt een nog mooier gewaad dan de vorige dag, ze heeft nu gouden muiltjes. Alle gasten zijn sprakeloos als ze haar op het feest zien. De koningszoon danst de derde avond opnieuw alleen met Assepoester. Hij heeft de hele trap met pek laten besmeren, zodat Assepoester niet kan ontkomen zoals de vorige avonden. Het linkermuiltje van Assepoester blijft steken op de trap en de koningszoon ziet dat het klein en sierlijk is. De volgende ochtend laat de koningszoon het meisje zoeken in zijn rijk. Alleen de vrouw die het muiltje past, zal zijn vrouw kunnen worden. De twee stiefzussen van Assepoester passen de muil, maar hun voeten zijn te groot. De stiefmoeder pakt een mes en hakt de teen van haar dochter af, als koningin hoeft het meisje toch niet meer te lopen. De stiefzus verbijt haar pijn en gaat naar de koningszoon. Hij rijdt met het meisje naar het kasteel, maar komen langs het graf en twee duifjes zitten in de hazelaar. De duifjes roepen dat het niet de ware bruid kan zijn, de muiltjes zijn veel te klein. De koningszoon ziet dan het bloed uit het muiltje lopen en brengt de valse bruid weer thuis. De andere zuster hakt nu een stuk van haar hiel af op aanraden van haar moeder en stapt met veel pijn in het muiltje. Ook zij wordt meegenomen op het paard van de koningszoon, maar de duifjes waarschuwen opnieuw. De koningszoon ziet dat de kousen van dit meisje rood kleuren en ook zij wordt thuisgebracht. De koningszoon vraagt de vader of hij niet nog een dochter heeft, waarop de vader vertelt over het onooglijke oudste meisje. Assepoester wordt geroepen, waarop de koningszoon haar herkent en meeneemt. De duifjes gaan op de schouders van Assepoester zitten. Tijdens de bruiloft komen de valse zusters, ze willen profiteren van het geluk van Assepoester. De duiven pikken de twee valse zusters hun beide ogen uit, waardoor ze levenslang voor hun valsheid zijn gestraft met blindheid. In the Enchanted Forest werd Assepoester een prinses.

    In Storybooke is dit niet veel anders. Ze was wees op haar achtste en werd opgenomen door een stiefmoeder en twee stiefzusjes. Haar stiefmoeder liet altijd blijken dat Ella minder was dan haar zussen, maar dit heeft haar nooit tegen gehouden om te doen wat ze altijd al wou. Ella is een juf geworden, zoals ze altijd al wou.


    ❝No matter how your heart is grieving.
    If you keep on believing...


    ...the dreams that you wish will come true.❞

    ''Every Cinderella has her midnight.''


    ❝For with each dawn, she found new hope
    that someday, her dreams of happines
    would come true.❞
    R E L A T I O N S H I P S
    Wie wil?


    E X T R A
    Likes
    Dislikes
    Occupation
    Pets
    Fears
    Goal

    [ bericht aangepast op 24 jan 2018 - 21:42 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    Devanna Victoria Howard





    Naam the enchanted Forest:
    Voornaam:
    Alice - Engels - nobel, vriendelijk
    Achternaam:
    Kingsleigh
    Bijnaam:
    Geen

    Storybrooke naam:
    Naam:
    Devanna Victoria
    Achternaam:
    Howard
    Bijnaam:
    Anna

    Leeftijd
    Devanna is 17 jaar jong

    Wereld

    Devanna komt oorspronkelijk uit England waar ze terecht kwam in Wonderland en toen de curse uitbrak was ze in the enchanted forest.




    Uiterlijk:

    Devanna heeft een zacht porseleine huid, met groene ogen en blond lang haar, haar haren draagt ze vaak los of anders in een vlecht, haar lengte is 1.57 en haar postuur is tenger.

    Innerlijk:

    Devanna is een meisje dat zich weinig onder de mensen bevindt en zich snel terug trekt als het haar te druk wordt, mensen zouden haar raar noemen maar de mensen die haar het beste kende vinden haar aardig en kan je al haar problemen tegen haar vertellen en zal ze je proberen te helpen al lukt dat niet altijd. Verder leeft ze eigenlijk overal en nergens en steelt ze wel eens van andere mensen/winkels.

    Werk Storybrooke:
    Ze heeft geen werk
    Werk Enchanted forest:
    Had geen werk

    Geschiedenis Storybrooke:
    Devanna weet niet wie haar ouders zijn, ze is ondergebracht in een weeshuis waar ze het jaren er moeilijk heeft gehad en besloot om op haar 15e er weg te lopen, ze dolt nu maar wat rond op de straten en heeft geen vaste plek, ze heeft wel wat 'foute' vrienden die in een soort zelfde schuitje als haar zitten maar die zijn voor haar niet te vertrouwen, ze is soms noodgedwongen om eten en spullen te stelen.

    Geschiedenis Enchanted forest:
    Af en toe verliet ze Wonderland om terug te keren naar haar ouders, maar een keer ging er iets mis waardoor ze in the enchanted forest kwam, ze wist niet meer hoe ze terug moest. In de haven kwam ze een piraat tegen met zijn zoon, Killian en Delmar, Killian wilde niks van haar hebben en had zelfs bijna de orde gegeven om haar om te brengen als ze niet weg zou gaan, maar Delmar praatte in op haar vader en ze namen haar mee om haar terug naar huis te brengen, twee dagen later brak de vloek uit waardoor nu ook zij in Storybrooke is beland.

    Relaties Storybrooke:
    Wie?

    Relaties enchanted forest:
    Vrienden: Delmar Jones

    Relaties Engeland:
    Vader: Charles Kingsleigh
    Moeder: Helen Kingsleigh
    Zus: Margaret Kingsleigh
    Broer: Henry Kingsleigh
    Vrienden: The Cheshire Cat, White Rabbit, Mad Hatter, tweedledee and tweedledum



    Keanan Clark



    Naam the enchanted Forest:
    Voornaam:
    Delmar Alestorm
    Achternaam:
    Jones
    Bijnaam:
    Geen

    Storybrooke naam:
    Naam:
    Keanan
    Achternaam:
    Clark
    Bijnaam:
    Geen

    Leeftijd
    keanan is 21 jaar

    Wereld
    The enchanted forest



    Uiterlijk:
    Delmar heeft blauwe ogen en bruin haar, hij is 1,80 lang.

    Innerlijk:
    Delmar is een jongen dat iedereen graag wilt helpen en een luisterende oor is voor iedereen, hij wordt nooit snel boos en zal altijd met je proberen een oplossing te zoeken, door zijn beschermende en behulpzame karakter brengt hij zichzelf ook snel in gevaar.

    Werk Storybrooke:
    Hij is arts

    Werk Enchanted forest:
    Hij had een eigen herberg

    Geschiedenis Storybrooke:
    Keanan heeft een fijne opvoeding gekregen in Storybrooke, zijn vader was advocaat en zijn moeder was dokter, helaas stierven ze beide toen hij 17 jaar was, hij deed de opleiding tot arts en kwam zo in het plaatselijke ziekenhuis terecht waar hij nu nog steeds met veel plezier werkt, zijn ouders mist hij zeker nog wel eens en bezoekt dan nog wel eens het plaatselijke kerkhof waar hij ze verteld over wat hij heeft bereikt en mee heeft gemaakt.

    Geschiedenis Enchanted forest:
    Hij werd opgevoed door zijn vader Killian Jones, bracht zijn tijd dan ook het meest door op de jolly roger, tot hij besloot om weg te gaan en een eigen herberg te beginnen, een tijd later bezocht hij zijn vader en ging voor twee weken met hem mee, daar ontmoette hij het meisje Alice, waar hij zo hij het zegt haar leven redden en was het zijn doel geworden om haar veilig thuis te brengen.

    Relaties Storybrooke:
    Vader: Eamon
    Moeder: Nora


    Relaties enchanted forest:
    Vader: Killian Jones
    Moeder: Onbekend
    Vrienden: Alice

    Extra
    Likes: Schepen, geur van de zee, rum
    Dislikes: Arrogantie, kou.
    Favoriete boeken: The lord of the rings
    Favoriete serie: Game of thrones
    Favoriete film: Harry Potter

    https://www.quizlet.nl/topic/186249-rpg-once-upon-a-time-praattopic/


    De praattopic (Vergeten hoe ik die in zo link moet zetten dat je op de tekst kan klikken. ipv dat je nu zo hele link hebt.)