• ... ik luisterde One Direction and I liked it.
    Ik ben mijn kamer aan het opruimen (want tja, dat was wel nodig) en in de cheesy hits-afspeellijst van Spotify zit One Direction. Ik weet niet wat me bezielde, maar ik ben na Kiss You naar de 1D-page gegaan en nu luister ik alles. Help.
    Oh, well. Vroegen was ik kinda diehard fan en het is leuk om nog eens terug te gaan naar die tijd door hun liedjes weer eens te luisteren na een hele lange tijd.

    Oké, ik ga weer verder met mijn kamer opruimen en een beetje meezingen en dansen. Wat ga jij doen? En wat is jouw guilty pleasure?


    look at the stars, look how they shine for you;

    ja maar ik heb het nooit zo gesnapt, zo slecht zijn ze niet. ik ben geen fan of zo, maar het is best oke. ik heb erger gehoord.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Porg schreef:
    ja maar ik heb het nooit zo gesnapt, zo slecht zijn ze niet. ik ben geen fan of zo, maar het is best oke. ik heb erger gehoord.

    Ja same, ik vind/vond ze nooit vreselijk ofzo? Ik was geen fan in de betekenis dat ik kussenslopen en dekbedovertrekken en posters en t-shirts van hen had, maar ik heb ze altijd best oké gevonden.

    En oh mijn guilty pleasures. Temptation Island. Vreselijk fout, ik weet het. En K3. En extreem hete douches (heel slecht voor het milieu enzo maar zo zalig). En ehm, waarschijnlijk nog veel meer dingen, maar hier kom ik zo direct op :Y)


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ze waren zeker niet slecht, maar ik vind ze solo toch beter.

    Scipio schreef:
    (...)
    Ja same, ik vind/vond ze nooit vreselijk ofzo? Ik was geen fan in de betekenis dat ik kussenslopen en dekbedovertrekken en posters en t-shirts van hen had, maar ik heb ze altijd best oké gevonden.

    En oh mijn guilty pleasures. Temptation Island. Vreselijk fout, ik weet het. En K3. En extreem hete douches (heel slecht voor het milieu enzo maar zo zalig). En ehm, waarschijnlijk nog veel meer dingen, maar hier kom ik zo direct op :Y)

    Ja, dat dus. Er naar luisteren deed ik nou ook niet echt. Harry Styles’ muziek vind ik nu trouwens wel echt goed, die van niall wel leuk en de rest niet geluisterd tbh (ja, die van zayn als je de radio meetelt)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ahahahah ik verbaas mijzelf er altijd over dat ik al hun liedjes van binnen tot buiten nog altijd ken ondanks dat ik een poosje al niet meer 1D heb gedraaid.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Haha dat heb ik ook wel eens! Vroeger enorme fan en nu luister ik af en toe nog eens naar hun muziek en dan denk ik ook vaak in mezelf 'waar schaamde ik me eigenlijk voor, ze hebben echt nog leuke liedjes'. Vind het vooral grappig om te beseffen dat ik echt letterlijk alle lyrics nog vanbuiten ken oeps haha.
    Verdere guilty pleasures, zoals hierboven: temptation Island hehe. Don't know why maar daar kijk ik echt naar uit.
    En dit gaat nu heel bizar klinken waarschijnlijk maar fruitpap is ook echt een guilty pleasure van mij. Fruit gemixt met wat babykoeken, echt lekker ook al ziet het er niet uit. Dat is één van de enige redenen waarom ik een keelontsteking "leuk" vind, dan heb ik een excuus om mijn fruitsla te mixen.


    cause i'm a little unsteady

    Dat dacht ik laatst over Tokio Hotel 😂 Alleen jammer dat die wel teveel zijn veranderd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Famke Louise
    Sorry mensen maar echt ik vind ‘t leuke nummers 😅


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Mijn guilty pleasure is echt K3, als ik opruim/mijn boekenkast aan het herorganiseren ben, zet ik ze altijd op.
    Eigenlijk wil ik echt mijn boekenkast herorganiseren, maar ik moet studeren argh


    The soul needs autumn.

    Ik luister ook nog wel eens One Direction Haha. Het was zo een belangrijk iets voor mij een paar jaar geleden. Ik heb zelfs gister 2 kaartjes voor Harry Styles gekocht


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hooverphonic schreef:
    Famke Louise
    Sorry mensen maar echt ik vind ‘t leuke nummers 😅


    J A J A J A


    Heaven is a place that we all have

    Nummers waarvan je eigenlijk denkt 'dit moet ik niet leuk vinden', die leuk vinden is juist heerlijk :'DD

    Hooverphonic schreef:
    Famke Louise
    Sorry mensen maar echt ik vind ‘t leuke nummers 😅


    Als ik 'Op Me Monnie' alleen hoor en niet de clip zie, vind ik hem best leuk! Maar 'Vroom'? Nope, can't.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nepthys schreef:
    Nummers waarvan je eigenlijk denkt 'dit moet ik niet leuk vinden', die leuk vinden is juist heerlijk :'DD

    (...)

    Als ik 'Op Me Monnie' alleen hoor en niet de clip zie, vind ik hem best leuk! Maar 'Vroom'? Nope, can't.

    Same! Op Me Monnie vind ik echt nog wel oké, maar Vroom is gewoon... Ew. Af-schu-we-lijk


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Waarschijnlijk afwassen nadat ik heb geluncht en voor de rest weet ik nog niet. 1D beschouw ik niet als guilty pleasure voor mezelf dan, omdat ik fan ben geweest. Wat ik wel krom vind, is dat toen ze nog een band waren ze nauwelijks werden gedraaid op de radio en nu ze allemaal apart zijn, worden ze naar mijn idee veel vaker gedraaid.

    Guilty pleasure: Zoals andere boven mij al zeiden Op me Monnie. Krantenwijk (Lil Kleine) en Kind van de Duivel (Jebroer) luister ik ook wel eens, de beat/melodie spreekt me meer aan de tekst en soms wil ik weer eens wat anders horen.


    Physics is awesome

    Scipio schreef:
    (...)
    Same! Op Me Monnie vind ik echt nog wel oké, maar Vroom is gewoon... Ew. Af-schu-we-lijk


    Hahahaha omg nee Vroom vind ik ook echt leuk :’)


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso