• ...terwijl Pottermore mij toch echt heeft ingedeeld in Ravenclaw en ik voel me daar ook echt thuis. Ik neem wel genoegen met Ravendor. x'D
    Waarom voel ik me dan zo bold en daring?




    Ik heb mezelf een verjaardagscadeautje gegeven en het is... EEN WENKBRAUWPIERCING. Ik wilde dit ding zegmaar al een hele tijd (volgens mij ongeveer anderhalf jaar), maar als mijn cv ziet (versafdelingen + keuken), houdt dat tegen om een zichtbare piercing te nemen, vanwege hygiëne. En nu heb ik maar besloten dat ze er maar genoegen mee moeten nemen dat ik er een pleister overheen ga plakken en anders kunnen ze me ontslaan (hoop het niet lol). Zoals ik mezelf al noemde, ik ben van scarebear naar darebear gegaan, hihi. Dus: AANSCHOUW:





    OH SHOOT, willen jullie mijn birthdaybuddy ook een fijne verjaardag wensen? Wasikowska :Y)

    [ bericht aangepast op 9 jan 2018 - 17:37 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Woah Sofie, dat staat je echt óntzettend goed. Heel dapper dat je dat hebt gedaan.
    Plus: you look so pretty!


    Nice, en ook dat je het gedaan hebt (:

    Oh en gefeliciteerd natuurlijk^

    [ bericht aangepast op 9 jan 2018 - 17:31 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oh damn, Sofie, het staat je geweldig!

    En happy birthday again. *O*


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gefeliciteerd, en wauw super gaaf!


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Die piercing staat je echt goed!
    Nog een fijne verjaardag!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Oh stop it you



    Maar thanks (bloos) (ook voor de verjaardagswensen!)


    Deep inside, I've never felt alive

    Hell ik moet gewoon een tweede reactie plaatsen over je lippenstift want girl that’s flawless.


    Cresswell schreef:
    Hell ik moet gewoon een tweede reactie plaatsen over je lippenstift want girl that’s flawless.


    Je maakt de rest van mijn hoofd nu ook een beetje heel rood trouwens


    Deep inside, I've never felt alive

    Oké wenkbrauwpiercings zijn niet mijn favoriet maar bij jou staat hij écht heel erg goed!

    Gefeliciteeerd!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dayum girll!! (wbw)



    Staat je heel goed! Happy Birthday!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Cresswell schreef:
    Hell ik moet gewoon een tweede reactie plaatsen over je lippenstift want girl that’s flawless.


    Soofs lippenstift is altijd on fleek als ik haar zie *_*


    You were born original, don't die as a copy.

    Nogmaals gefeliciteerd :3
    Die piercing staat je prachtig!!


    26 - 02 - '16

    Oh trouwens, nogmaals gefeliciteerd Sofie (:
    Zelf heb ik het niet zo op piercings, maar ik ben blij dat het jou blij maakt want dat is het aller belangrijkste <3 Je foto laat me wel afvragen of je nou blond blijft op weer back to brownie gaat :'D Ook met je Ravenclaw cosplay....Rowena is brunette toch of is dat niet bekend?


    You were born original, don't die as a copy.

    badass


    Just doing what I can