• Ik spendeerde mijn fantastische en zeer kostbare vrije tijd net door om op Youtube te surfen. Een werkelijke kost en stress. Hoe kan je nou alles inhalen in een klein zondagje :c.

    IIG! Kwam ik op een filmpje van mr Klemmens; waar hij mensen op straat ondervroeg wat Het meest raarste is, wat ze hebben gedaan onder invloed. Dit zorgde voor de meest hilarische antwoorden, uiteraard. :Y). Maar nu vroeg ik me af wat het raarste is wat Quizletters gedaan heb. Dit mag zowel nuchter zijn of onder invloed. I don't judge. Let them call us crazy. ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Onder invloed van wat? Drugs, alcohol of andere verdovende middelen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik doe heel vaak vreemde dingen, en daar heb ik niet eens drank voor nodig. :')

    Het meest recente wat ik me kan herinneren was toen een auto stopte voor een zebrapad om mij en m'n vriendin over te laten steken. Geen idee waarom, maar opeens besloot ik om op de meest belachelijke manier dat zebrapad over te steken. You know, zo'n heel vreemd loopje waarbij je je benen heel hoog optrekt. Daar kwam nog bij dat ik in cosplay was en dat ik een wandelstok vast had.
    De mensen in die auto keken me echt aan alsof ik een ziekte had. :')

    Aisa schreef:
    Onder invloed van wat? Drugs, alcohol of andere verdovende middelen?


    Mag allemaal. In het filmpje ging het onder invloed van alcohol, maar mag ook andere dingen. Net wat je wilt vertellen c;.

    @Chilton ik kon het op een of andere manier echt zo voor me zien. Ik lag al dubbel bij het lezen hehehe c;. Maar hee je kan het ook zo zien; je hebt toen wel hun dag gemaakt (A).


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Enkele keren op dezelfde avond met een van mijn beste vriendinnen gezoend on XTC op.
    Drie dagen met een Russische jongen die ik op een mooie avond had ontmoet doorgehaald op zijn AirBNB, af en toe met wat MDMA.
    En dat waren de meest recente ervaringen. Met alcohol ben ik lekker los, maar met drugs op ga ik gewoon zweven en heb ik geen idee wat me te wachten staat. Zijn wel de beste avonden. Don't tell my mom. :x

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 22:57 ]


    ars moriendi

    Jagermeister schreef:
    (...)

    Mag allemaal. In het filmpje ging het onder invloed van alcohol, maar mag ook andere dingen. Net wat je wilt vertellen c;.

    @Chilton ik kon het op een of andere manier echt zo voor me zien. Ik lag al dubbel bij het lezen hehehe c;. Maar hee je kan het ook zo zien; je hebt toen wel hun dag gemaakt (A).


    True dat! :')

    Apocalyptic schreef:
    Enkele keren op dezelfde avond met een van mijn beste vriendinnen gezoend on XTC op.
    Drie dagen met een Russische jongen die ik op een mooie avond had ontmoet doorgehaald op zijn AirBNB, af en toe met wat MDMA.
    En dat waren de meest recente ervaringen. Met alcohol ben ik lekker los, maar met drugs op ga ik gewoon zweven en heb ik geen idee wat me te wachten staat. Zijn wel de beste avonden. Don't tell my mom. :x

    Dat zijn de beste verhalen. Hehe. 😈


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tijdens kerstavond (dit jaar) had ik flink wat Bacardi Cola op. Niet zo veel dat ik echt dronken was, maar wel aangeschoten. Dit zorgde er voor dat ik alles blijkbaar heel grappig vond.


    Onder deze spoiler word het wat vulgair.

    Terwijl ik naast mijn vriend op de bank zat
    *trekt aan shirt*
    Hij: “Wat is er.”
    Ik *schreeuwt*: “Ik wil neeeukkeeennnn”

    *Famillie die eten in keuken kookt kijkt ons allemaal aan*

    Hij: *Schuift enkele centimeters van mij weg*

    [ bericht aangepast op 8 jan 2018 - 1:36 ]

    Ik ben vrij mild als ik dronken ben, ik word gewoon duizend keer gayer en complimenteer willekeurige meisjes op de wc. En ik verlies standaard een schoen in de zomer.

    Met wiet word ik nogal paranoïde, dus de laatste keer dat ik dat deed (oud & nieuw 2016) was ik de hele tijd bang dat we gearresteerd gingen worden vanwege geluidsoverlast omdat we muziek aan hadden midden in het dorp. Met oud & nieuw. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik giechel meer. En ik ben al vaak een spraakwaterval, maar dan kan ik opeens echt de Niagara-watervallen zijn, haha. :'D
    Maar ik ben amper dronken. Ik stop op tijd. Aangeschoten kan ik wel eens zijn en dan ben ik de mini-versie van dronken Erica. :Y)

    Het ergste dat ik ooit heb gedaan en dat gaat ook het enige zijn, is dat ik met een jongen gekust had die ik net een half uur geleden had leren kennen. Heb ik wel even een degout van mezelf gekregen, haha. Al was dat toen niet zo vreemd omdat dat tijdens mijn studententijd was en gemiddeld gaan mensen dan veel verder dan zoenen. x'D

    Ik heb nog nooit aan drugs gedaan, dus daar heb ik geen spannende verhalen over. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik moet om de stomste dingen lachen als ik dronken ben. Het meest onhandige wat ik heb gedaan in een dronken bui was in Scheveningen op het strand samen met mijn vriend. We waren het hele weekend weg en we deden de hele dag bijna niets anders dan in de zon zitten en zuipen. Op een gegeven moment, 's avonds na een vuurwerkshow, wilden we terug naar het hotel. Het pad over het strand zag zwart van de mensen dus besloten we een shortcut door het zand te nemen; is geen best idee als je amper recht kan lopen. Oeps 🙈🙈

    [ bericht aangepast op 8 jan 2018 - 14:50 ]


    26 - 02 - '16