• Hmm, moeilijk om te kiezen bij welk subforum dit hoort want het is een vraag van mijzelf, niet als administrator, moderator, crewlid,..., maar echt van mezelf als user en het is geen suggestie. Meer een peiling uit interesse. Haha, volgens mij is dit toch het beste subforum.

    Ik was nog eens aan het kijken tussen de to-do-list items en zag daar enkele suggesties staan over templates. Er zijn er best wel enkelen, voornamelijk over meer dingen kunnen doen zoals extra content, meerdere kleuren,... Maar nu vroeg ik mij opeens af: hoe belangrijk zijn de templates voor jullie? Gebruiken jullie die veel? Waarom gebruiken jullie die (niet)? En misschien nog een hele 'stoute' vraag: wat als de templates ooit niet meer zouden bestaan? Wat zou het alternatief zijn? Zou er een alternatief kunnen zijn?

    Ja, ik denk soms eens graag goed na over bepaalde Q-dingen en ik wou die gedachtenloop even met jullie delen. ^^
    Wat als de templates niet meer bestonden?

    Liefs liefs!
    Erica

    Maak jij gebruik van templates?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Om zelf de spits af te bijten: ik heb een template op mijn profiel. Ik vind het leuk om een eigen template te gebruiken omdat het dan mijn profiel mooier doet uitkomen. Ik ben ook best trots op enkele combinaties van mezelf.
    Voor de rest gebruik ik wel eens templates in creaties, ik heb bijvoorbeeld een Halloween-template, under the sea,... Dus zodat ik het thema van mijn quiz, lijstje... kan bijstaan met een leuke template. ^^
    Maar eigenlijk gebruik ik ze dus best weinig. Ik heb de standaard template eigenlijk ook best graag. Zwart/donkergrijs lekker strak, niet teveel uitschieters van kleuren. Simpel en kordaat. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik gebruik eigenlijk overal dezelfde template, alles wit met rode accenten. En met een story wil ik die accentkleur nog wel eens aanpassen. Dus ja, in dat opzicht zou ik het zonde vinden als de templates zouden ophouden te bestaan.

    Eigenlijk ben ik wel tevreden met hoe het nu is?

    Ik gebruik ook overal een template, maar meer om alles wit en zoals ze dat bij mij op de opleiding noemen: 'clean' te houden. Ik zou er in principe ook helemaal geen probleem mee hebben als de templates zouden verdwijden, mits er een lay-out komt die iets mooier is dan deze, want dit is niet echt helemaal meer van deze tijd. Naja, ik heb hem eigenlijk altijd helemaal wit en dat verander ik af en toe het accentkleurtje. Ik vind alles wel prima eigenlijk, maar ik hoop toch ooit op een betere lay-out, maar jij zelf vast ook.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik gebruik er al jaren 1 voor alles (‘:


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik gebruik het om gewoon zoveel mogelijk rust in mijn alles te creëren, Mijn 'achtergrond' is bijvoorbeeld zwart omdat een felle kleur niet fijn is, omdat ik vaak lang naar mijn schermpje zit te staren, ook nog tot in de late uurtjes. Dat is ook de enige reden dat ik het gebruik, maar als Q een nachtmodus zou krijgen, dan zou ik die zeker ook benutten :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    McNuggets schreef:
    Ik gebruik ook overal een template, maar meer om alles wit en zoals ze dat bij mij op de opleiding noemen: 'clean' te houden. Ik zou er in principe ook helemaal geen probleem mee hebben als de templates zouden verdwijden, mits er een lay-out komt die iets mooier is dan deze, want dit is niet echt helemaal meer van deze tijd. Naja, ik heb hem eigenlijk altijd helemaal wit en dat verander ik af en toe het accentkleurtje. Ik vind alles wel prima eigenlijk, maar ik hoop toch ooit op een betere lay-out, maar jij zelf vast ook.


    Maar beige links, want aesthetic


    Heaven is a place that we all have

    Mijn profiel heeft een andere template dan alle andere pagina's. Hoewel die andere pagina's ook de standaard Q template kunnen hebben. Hangt van mijn bui af. En al mijn gedichten krijgen een bijpassende template die bij het soort gedicht hoort. Dus ik doe er redelijk veel mee. Ben namelijk geen groot fan van het kleurenschema van de Qtemplate, dus ik ben blij dat de optie er is om zelf een template te maken. 😊

    Wat ik zou doen als er geen templates zouden zijn?
    Dan zie je dus de officiele Q template. Zou ik aan kunnen wennen, maar echt tof vinden zou ik het niet. Zeker doordat er opties zijn (geweest dan) voor alternatieven voor de Q kleurige template.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ja, ik gebruik het vast. Anders moet ik het originele, best saaie lay-out van Quizlet zien (ook meteen de vraag beantwoord wat als het er niet meer zou zijn) en ik geef er liever mijn eigen draai aan, hoewel ik vind dat er wel wat meer opties mogen komen.
    Zoals met de Hyves-tijd een eigen foto/plaatje als achtergrond doen of een soort 'wallpaper' als achtergrond (het soort wat je ziet wanneer het kerst of iets dergelijks is hier op Quizlet). Ik vind het echt een stuk minder, en het helpt ook mee aan mijn mood, dat het er redelijk saai uitziet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Voor mijn profiel een aparte template en voor de rest een andere template die ik zelf ontworpen heb.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik gebruik ze niet. En eerlijk gezegd zet ik ze bij anderen altijd zo snel mogelijk uit :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik gebruik alleen voor mijn profiel een aparte template. Verder gebruik ik eigenlijk altijd de standaard template. Vooral omdat ik vrij veel op de mobiele versie zit, en daar heb je al helemaal niets aan templates (‘: Een nieuwe lay-out zou wel leuk zijn though.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2018 - 16:04 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Scipio schreef:
    Ik gebruik alleen voor mijn profiel een aparte template. Verder gebruik ik eigenlijk altijd de standaard template. Vooral omdat ik vrij veel op de mobiele versie zit, en daar heb je al helemaal niets aan templates (‘: Een nieuwe laat-put zou wel leuk zijn though.

    Wat is een laat-put?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ringwraith schreef:
    Ik gebruik ze niet. En eerlijk gezegd zet ik ze bij anderen altijd zo snel mogelijk uit :')

    Jij bent zowat de eerste die dat zegt. =P
    Althans, zijn er al 7 stemmen van personen die het niet gebruiken!

    Ik gebruik die knop ook wel best vaak, verberg template. Een template die veel te fel is bijvoorbeeld.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Jij bent zowat de eerste die dat zegt. =P
    Althans, zijn er al 7 stemmen van personen die het niet gebruiken!

    Ik gebruik die knop ook wel best vaak, verberg template. Een template die veel te fel is bijvoorbeeld.


    Nou - toegegeven... ik denk dat ik het alleen bij te felle doe. Want die van jou heeft zo'n subtiele kleur dat dat me niet eens zou zijn opgevallen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kingsleigh schreef:
    Ik gebruik er al jaren 1 voor alles (‘:


    Same. Alles wit en dan linkjes enzo blauw. Ik houd van wit, lekker eenvoudig. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.