• Hee hallo,

    De aanvraag is eigenlijk heel breed en hoeft echt niet heel moeilijk te zijn. Ik ben bezig met het schrijven van een gedichtenboek (of ja eigenlijk is hij al af maar ik heb nog een cover nodig.)
    Titel: Roses from divine
    Taal: Engels
    Eventuele mogelijkheden: Als het zou kunnen zou ik het helemaal top vinden als hij rechtenvrij kan, mocht dit niet lukken zou je dat er dan even bij willen zetten :)
    Vormgeving: Het mag heel simpel zijn, ik hoef absoluut geen gecompliceerde cover, hou het maar simpel.

    Voorbeeldjes:








    Credits: Als ik jouw cover uitkies, krijg je mooi 9 credits op jouw naam geschreven, mooi genoeg voor die spotlight! ;)

    Alvast bedankt naar iedereen die wat wil proberen!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik wil wel een poging wagen!


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    lovelyreads schreef:
    Ik wil wel een poging wagen!

    Ik ben benieuwd ^^. Bedankt in ieder geval!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Deze is niet rechtenvrij.
    Dat wil ik ook nog proberen, maar gaat eerder iets voor morgen zijn. (:


    The soul needs autumn.

    Grace schreef:
    Deze is niet rechtenvrij.
    Dat wil ik ook nog proberen, maar gaat eerder iets voor morgen zijn. (:



    Ahh ik vind deze echt al heel leuk! Ben benieuwd hoe de rechtenvrije gaat zien, mocht het niet lukken is dat ook zeker geen probleem! Vind ik persoonlijk altijd wel een challenge (:
    Maar deze is echt al heel tof, thanks!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Nou, ik heb wat zitten knutselen en dit is het resultaat haha ;) Beide zijn overigens volledig rechtenvrij en ook nog aan te passen mocht je dat willen. Dus wil je bijvoorbeeld liever een andere tekstkleur hebben of zo, laat het weten en dan kan ik het aanpassen. Ik ben benieuwd of het wat is!



    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Ik wil ook wel iets proberen! (:


    Credendo Vides

    lovelyreads schreef:
    Nou, ik heb wat zitten knutselen en dit is het resultaat haha ;) Beide zijn overigens volledig rechtenvrij en ook nog aan te passen mocht je dat willen. Dus wil je bijvoorbeeld liever een andere tekstkleur hebben of zo, laat het weten en dan kan ik het aanpassen. Ik ben benieuwd of het wat is!




    Oeh vooral de laatste vind ik echt wel al erg mooi! Niet al te druk en ook rustige kleuren, heel erg bedankt!

    Ik wacht DreamerN haar cover ook nog even af maar vind deze zeker al wat hebben!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    DreamerN schreef:
    Ik wil ook wel iets proberen! (:


    In ieder geval alvast bedankt! En ik ben echt heel benieuwd ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Deze twee zijn rechtenvrij. (:




    The soul needs autumn.

    Grace schreef:
    Deze twee zijn rechtenvrij. (:





    Oeh ik vind de laatste echt zo mooi!

    Is er verder nog iemand die wat wil proberen? Anders maak ik eind deze week mijn keuze.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Oeps! Ik was even totaal vergeten dat ik met deze ook nog bezig was! Je krijgt hem vandaag of morgen!


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Oeps! Ik was even totaal vergeten dat ik met deze ook nog bezig was! Je krijgt hem vandaag of morgen!


    Dan wacht ik nog even (:


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    AAAHHHHH!! WEER HELEMAAL VERGETEN!!! :O
    Dit is wat ik op dit moment heb. Het is totaal iets anders als wat ik normaal maak. Het is wat meer geïllustreerd in plaats van echt een plaatje. Ik wilde even totaal iets anders proberen.


    Credendo Vides

    Bedankt voor alle mooi covers, ik ben er heel blij mee (:!

    Ik het uiteindelijk voor de volgende cover gekozen:



    Hartstikke bedankt! De credits komen jou kant op :Y)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2019 - 10:46 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."