• Op de kat ja (cat)

    Gisteren ben ik naar Aircooled Winterfest geweest en alle op alle foto's waar ik op sta, presteer ik het om net de ogen dicht te hebben of er lelijk op te staan, terwijl Malibu alleen maar in een vensterbank hoeft te gaan zitten en toevallig naar de cameralens hoeft te kijken. UGH! D:



    Hebben jullie huisdieren met eigenschappen of extra's waar jullie een soort van lichtelijk jaloers op zijn? ;-)


    26 - 02 - '16

    Mooie foto!

    Ik zou ook wle net als mijn katten de hele tijd op de bank willen liggen en in het nu kunnen leven.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Jehan schreef:
    Mooie foto!

    Ik zou ook wle net als mijn katten de hele tijd op de bank willen liggen en in het nu kunnen leven.


    Dat ook wel inderdaad. Ik zou ook wel eens willen weten wat er in Malibu d'r koppie omgaat; vast niet geldzaken of het voldoen aan eisen gesteld door andere mensen :')


    26 - 02 - '16

    Wat een mooie kat!
    Ik ben sowieso jaloers op mijn kittens, beetje slapen, beetje eten, beetje spelen. I want that life


    I was an angel living in the garden of evil

    Cami schreef:
    Wat een mooie kat!
    Ik ben sowieso jaloers op mijn kittens, beetje slapen, beetje eten, beetje spelen. I want that life


    Het lijkt me wel een relaxed leven, inderdaad.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2018 - 18:41 ]


    26 - 02 - '16

    Tortitude schreef:
    (...)

    Dat ook wel inderdaad. Ik zou ook wel eens willen weten wat er in Malibu d'r koppie omgaat; vast niet geldzaken of het voldoen aan eisen gesteld door andere mensen :')

    Konden we maar kattengedachten lezen xD Zou inderdaad dat wat je noemt vast niet zijn nee.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Sowieso dat je op een paar foto's er toch wel degelijk op staat. (flower) Maar je kat heeft inderdaad wel talent. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wauw! Die foto is echt prachtig! :0