• Hey iedereen,

    Ik was wat aan het bladeren tussen de suggesties en kwam 2 suggesties over kudo's tegen. Namelijk reacties op creaties kudoën en topics een kudo kunnen geven.
    En gezien in de toekomst (geen idee hoe ver die toekomst is) er kudo's zullen komen voor columns (die staan nu nog niet in de juiste 'tabel' zoals bijna alle andere creaties) vroeg ik me af of er buiten op deze 3 plaatsen nog kudo's gewenst zijn.

    Ik zeg natuurlijk niet dat ze er dan ook daadwerkelijk gaan komen, die beslissing ligt niet bij mij. Maar het is handig als ik gewoon kan doorgeven in één item op welke plaatsen er nog kudo's gewenst zijn. Ik kan deze 3 suggesties al bundelen tot 1 item, maar voor de volledigheid zou ik willen weten waar jullie nog graag kudo's zouden willen. Dan vragen we het in 1 keer en niet 5 keer apart. ^^

    Ben ik een beetje duidelijk? =P

    Dus, op welke plaatsen zou jij graag een kudo-knop willen en waarom (niet)?

    En omdat ik het grappig vind hoe mensen (ikzelf ook hoor) in de tijd soms kunnen veranderen: klik. Een topic waarin 4 jaar geleden werd voorgesteld om kudo's te maken voor topics, maar toen wou niemand dat. (Dus werd het ook niet gevraagd natuurlijk) En nu, een week geleden, is dat wel een leuk idee. :Y)


    Liefs,
    Erica


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Misschien als er blogs of foto's gekudo't kunnen worden dat er dan meer aandacht voor ontstaat? Het zou wel leuk zijn, maar ik vind het niet heel nodig tho. Reacties wil ik wel heel graag kunnen kudoën en misschien in de toekomst ook een soort profiel-kudo-systeem?

    Trouwens ik wil even zeggen dat ik sinds de suggestiebombardering wel veel verandering zie. Misschien was het daarvoor ook al zo, maar het valt me nu ineens op dat er echt actief meer wordt gedaan aan communicatie en dat vind ik heel tof. Erica, je bent echt waar een top-admin.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2018 - 21:07 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    McNuggets schreef:
    Misschien als er blogs of foto's gekudo't kunnen weorden dat er dan meer aandacht voor ontstaat? Het zou wel leuk zijn, maar ik vind het niet heel nodig tho. Reacties wil ik wel heel graag kunnen kudoën en misschien in de toekomst ook een soort profiel-kudo-systeem?


    Een profiel een kudo kunnen geven vind ik wel een tof idee


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik ben tegen het kudoën van reacties op creaties. Ik zie het namelijk al helemaal voor me dat er dan één reactie komt met 10 kudo's, in plaats van 10 unieke reacties. Een topic een kudo kunnen geven is best een leuk idee, maar ja, ik kijk nooit op de homepage dus voor mij zit daar weinig meerwaarde aan. Zolang we de reacties op het forum zelf maar niet kunnen kudoën (: wat een rotwoord


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Varekai schreef:
    Ik ben tegen het kudoën van reacties op creaties. Ik zie het namelijk al helemaal voor me dat er dan één reactie komt met 10 kudo's, in plaats van 10 unieke reacties. Een topic een kudo kunnen geven is best een leuk idee, maar ja, ik kijk nooit op de homepage dus voor mij zit daar weinig meerwaarde aan. Zolang we de reacties op het forum zelf maar niet kunnen kudoën (: wat een rotwoord

    Tegen-argumenten mogen inderdaad ook, graag! Dan weten we waaraan we beginnen of net niet aan moeten beginnen. =)

    Over de homepage: ik weet ook niet of er voor elke nieuwe kudo-knop een eigen top moet komen? Want je kan ook doen zoals Facebook of Google, dat is gewoon 'vind-ik-leuk' of '+1'. Dus dat principe, zonder een telling. Over zulke dingen mag je ook zeker nadenken! =)

    Waarom zou je de forumposts niet willen kunnen kudoën?

    McNuggets schreef:
    Misschien als er blogs of foto's gekudo't kunnen worden dat er dan meer aandacht voor ontstaat? Het zou wel leuk zijn, maar ik vind het niet heel nodig tho. Reacties wil ik wel heel graag kunnen kudoën en misschien in de toekomst ook een soort profiel-kudo-systeem?

    Trouwens ik wil even zeggen dat ik sinds de suggestiebombardering wel veel verandering zie. Misschien was het daarvoor ook al zo, maar het valt me nu ineens op dat er echt actief meer wordt gedaan aan communicatie en dat vind ik heel tof. Erica, je bent echt waar een top-admin.

    Ik vermoed dat de blogs in hetzelfde schuitje zullen zitten als de kudo's. Die staan allebei nog in een andere tabel, de vragenlijstjes ook trouwens. En foto's mogelijk ook. Ik vermoed dat al die dingen in een aparte tabel zitten, maar door overheveling wel in de tabel van dé creaties kunnen (quizzen, stories, polls,...)
    Profiel is volgens mij nog ook nog iets apart en dat klinkt ook wel leuk.
    Over welke reacties heb jij het dan precies? Reacties op creaties of forumposts? =)


    En nog een algemene vraag: moet er overal een top voor zijn of niet?

    Hmm, ik moet misschien een samenvatting maken in de beginpost met alle voor/tegens en aparte opmerkingen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Varekai schreef:
    Ik ben tegen het kudoën van reacties op creaties. Ik zie het namelijk al helemaal voor me dat er dan één reactie komt met 10 kudo's, in plaats van 10 unieke reacties. Een topic een kudo kunnen geven is best een leuk idee, maar ja, ik kijk nooit op de homepage dus voor mij zit daar weinig meerwaarde aan. Zolang we de reacties op het forum zelf maar niet kunnen kudoën (: wat een rotwoord

    Nu je dit zegt.. precies. Ik vond het wel een goed idee, maar dan heb je met deze optie altijd de kans dat het een 2e Facebook word, terwijl dat niet de bedoeling is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ Scandal

    Dat zou ik inderdaad een beter idee vinden. Misschien krijgt de homepage dan ook een wat meer strakkere uitstraling. Ja, niet strak, maar netter, of zo. Ik heb even geen woorden vandaag, maar dan is het wat minder een rommeltje. Want ja, voor iedere kudo inderdaad een eigen top is een beetje over the top.

    Zelfde reden als voor de reacties op creaties. Straks heb je een topic waar je een vrij simpel antwoord op kunt geven (zoals de stelling van de week). De eerste geeft daar antwoord op en de rest is het daar mee eens. Dan heb je dus een topic met 1 reactie en allemaal kudo's. Ja, da's nie leuk hè. Ik wil juist dat mensen méér gaan reageren en ik weet niet of kudo's daarbij helpen.
    Kan zijn dat ik er helemaal naast zit, hè, en dat het juist wél heel erg leuk werkt. Maar dat is gewoon mijn idee erover.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Varekai schreef:
    @ Scandal

    Dat zou ik inderdaad een beter idee vinden. Misschien krijgt de homepage dan ook een wat meer strakkere uitstraling. Ja, niet strak, maar netter, of zo. Ik heb even geen woorden vandaag, maar dan is het wat minder een rommeltje. Want ja, voor iedere kudo inderdaad een eigen top is een beetje over the top.

    Zelfde reden als voor de reacties op creaties. Straks heb je een topic waar je een vrij simpel antwoord op kunt geven (zoals de stelling van de week). De eerste geeft daar antwoord op en de rest is het daar mee eens. Dan heb je dus een topic met 1 reactie en allemaal kudo's. Ja, da's nie leuk hè. Ik wil juist dat mensen méér gaan reageren en ik weet niet of kudo's daarbij helpen.
    Kan zijn dat ik er helemaal naast zit, hè, en dat het juist wél heel erg leuk werkt. Maar dat is gewoon mijn idee erover.

    Goh, op dat laatste: dat heb je eigenlijk ook met quotes. Als iemand iets net zo verwoord zoals jij dat ziet, dan gebruik je dat ook. Al dan niet met een extra toevoeging. Dus in dat opzicht lijkt het me soortgelijk.
    Laat natuurlijk niet weg dat de originaliteit soms ver weg te zoeken is, ook al is dat nu soms ook al met die quotes.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat ben ik helemaal met je eens. Nieuwe suggestie: weg met de quotes :Y)

    Just kidding


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Varekai schreef:
    Dat ben ik helemaal met je eens. Nieuwe suggestie: weg met de quotes :Y)

    Just kidding

    Maar, maar, maar D:


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury