• Ik was mijn schoolrooster aan het bekijken om er achter te komen wanneer de frick frack ik nu precies stage moet/kan lopen want ja ze zeggen mooi 'week 10, week1, blablabla' maar denk je dat ze ook maar een keer zeggen 'week 10 is de week van 16 januari'? Nope natuurlijk niet! Want dat zou te gemakkelijk zijn. Net dus een aantal keer weken zitten tellen en allerlei krap, maar dat was nog niet het meeste werk. Het meeste werk was om überhaupt een jaarrooster te vinden. Joy, echt :')
    However, toen ik eenmaal alles bij elkaar had kwam ik er achter dat als ik het goed plan ik toch mooi twee weken vakantie heb vanaf 27 April en dat maakte al die moeite, de moeite waard hehe :'D Daar komt nog bij dat ik na mijn toetsweek in 22 januari een week vrij heb. Daarna heb ik een week bedrijfsbezoeken en dannn heb ik de week erna carnavalsvakantie. Life is good.
    Dit positieve vooruitzicht van minimaal 4 weken vrijheid blijheid maakt toch dat ik mijn leven een stuk positiever inzie. :'D

    En jullie? Nog recent dingen ontdekt waarvan je innerlijke cheerleader een dansje doet?


    You were born original, don't die as a copy.

    Jap, vakantie ^^ Ik heb eigenlijk hetzelfde ontdekt en het zorgt ervoor dat ik school nog een beetje overleef en niet per direct stop.


    look at the stars, look how they shine for you;

    McNuggets schreef:
    Jap, vakantie ^^ Ik heb eigenlijk hetzelfde ontdekt en het zorgt ervoor dat ik school nog een beetje overleef en niet per direct stop.


    Hahahah I feel you. Tegen mijn kerstvakantie zat ik echt tegen een mental melt down aan, dit maakt het toch dragelijker :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Oeh, klinkt helemaal goed! Ik snap wel dat je blij bent. ^^

    Nah, mijn laatste topic is waar ik blij om ben. Maar daar had je al op gereageerd, hahah. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Oeh, klinkt helemaal goed! Ik snap wel dat je blij bent. ^^

    Nah, mijn laatste topic is waar ik blij om ben. Maar daar had je al op gereageerd, hahah. x)


    Hehe blij ei :3

    En nou ja, dat is duidelijk (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    Geen vakantie hier, maar ik hoop dat er over een tijdje op magische wijze extra geld op mijn rekening verschijnt of een mega financiële meevaller, want dan ga ik een tattoo laten zetten.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2018 - 21:35 ]


    26 - 02 - '16

    Tortitude schreef:
    Geen vakantie hier, maar ik hoop dat er over een tijdje op magische wijze extra geld op mijn rekening verschijnt of een mega financiële meevaller, want dan ga ik een tattoo laten zetten.


    Dat zou inderdaad mooi zijn ja :3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Dat zou inderdaad mooi zijn ja :3


    En als ik die tattoo heb laten zetten moet ik meer geld hebben voor meer tats hahahah. Dat zijn dus de struggles van weinig geld hebben en (te)veel tattoo ideeën.


    26 - 02 - '16

    Awh, wat fijn! Ik snap dat je blij bent haha

    Ik ben er dus zondag achtergekomen dat de week na de krokusvakantie, we leefweek hebben op de scouts (wat letterlijk betekent dat we een week in onze lokalen gaan ‘wonen’ met onze tak) en de laatste dag van die leerwerk ben ik ook nog eens jarig. *O* Ik heb er nu al ontzettend veel zin in, hehe.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ga weg Jolijn, ik wil ook zo veel vrij :c


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wat een vervelend vooruitzicht zeg hahaha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb voorlopig maar 5 vakantiedagen in mijn personeelsdossier staan. Waarvan ik er al 3,5 heb opgebruikt. Pas na midden februari krijg ik mijn overige 30 dagen verlof. :'D
    En ik heb ook vakantiedagen van 2016 en 2017 over en die van 2016 staan nog in mijn dossier, maar die van 2017 hebben ze nog niet aangevuld.

    Mijn werk is me nog veel dagen verlof verschuldigd. D:
    Ik wil dringend ook eens bekijken wanneer de brugdagen en andere verlengde weekends vallen. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ging met kerst ook opzoeken wanneer ik echt vakantie heb, Juni. Pas in Juni heb ik weer echt vakantie want daarvoor heb ik alleen maar ‘college vrije’ weken wat dus eigenlijk studeer weken zijn. Ik weet nog niet helemaal hoe ik dat ga halen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one