• Laatst hoorde ik op de radio (Q Music) een nummer dat ik meteen erg nice vond. Ik heb alleen geen flauw idee hoe de band of het nummer heette, en dat is kak aangezien ik het graag nog eens zou luisteren.

    Het enige wat ik me kan herinneren is dat het een redelijk zwaar nummer was met gitaren. Er werd iets gezongen in de zin van ''But you're unnatural'' in een lichtelijke schreeuwstem.

    Iemand een idee? Wie verlost mij uit mijn lijden?

    Als je weet hoe laat je hem ongeveer hoorde, kan je gewoon naar in de lijst zoeken van afgespeelde nummers.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    Als je weet hoe laat je hem ongeveer hoorde, kan je gewoon naar in de lijst zoeken van afgespeelde nummers.


    Dat weet ik dus helaas niet meer. En de datum weet ik ook niet. :s

    Natural van Imagine Dragons?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Natural van Imagine Dragons?


    YES! JE BENT MIJN HELD!
    DANKJEWEL!

    haha je hebt hem al.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2018 - 22:10 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Chilton schreef:
    (...)

    YES! JE BENT MIJN HELD!
    DANKJEWEL!

    Graag gedaan!
    Er zijn niet al te veel liedjes met een schreeuw stem die wel op de radio komen, behalve deze dus ^^ (laat ik daar zelf van de week nog een heel gesprek over hebben gehad, dat hij net bijzonder genoeg is om anders te zijn, maar wel op zo'n manier dat de grote menigte ernaar wil luisteren :'D).
    Ik vind het ook zo'n leuk lied ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Graag gedaan!
    Er zijn niet al te veel liedjes met een schreeuw stem die wel op de radio komen, behalve deze dus ^^ (laat ik daar zelf van de week nog een heel gesprek over hebben gehad, dat hij net bijzonder genoeg is om anders te zijn, maar wel op zo'n manier dat de grote menigte ernaar wil luisteren :'D).
    Ik vind het ook zo'n leuk lied ^^


    Nee, precies. Dat is best jammer. Ik hou er namelijk wel van, haha.
    Nice! Ik ook! (: