• Laat zien wie je bent zou ik zeggen :Y)

    That's a blurry picture of a lazy student in the wild.


    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 20:57 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque


    Hola!


    - thank you for existing -

    Een familiekiekje met m'n broer tijdens het Schuttersfeest (kermis) in mijn woonplaats.
    Foto is aanklikbaar.


    [ bericht aangepast op 19 jan 2018 - 23:26 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Sombre schreef:


    Hola!


    oke wow wat dat is schoonheid


    Heaven is a place that we all have

    kehlani schreef:
    (...)

    oke wow wat dat is schoonheid


    lief, kinda don't know what to respond :') but thankyou <3


    - thank you for existing -


    • His arms feel more like home than any house ever did. •




    nog een foto van toen ik in kopenhagen was in 'Nyhavn', also geen haat op mijn scoutsuniform – it's lit


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Copenhagen schreef:




    nog een foto van toen ik in kopenhagen was in 'Nyhavn', also geen haat op mijn scoutsuniform – it's lit

    Hey, een gezicht bij mijn gloednieuwe superspontaan toegevoegde quizlet friend. You're pretty!


    ars moriendi

    Copenhagen schreef:




    nog een foto van toen ik in kopenhagen was in 'Nyhavn', also geen haat op mijn scoutsuniform – it's lit

    Vind dit echt een leuke foto! En jij bent knap. ^^

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Hey, een gezicht bij mijn gloednieuwe superspontaan toegevoegde quizlet friend. You're pretty!


    ik dacht dat mijn gezicht al vrij gekend was eigenlijk hahaha Thanks <3

    KyloRen schreef:
    (...)
    Vind dit echt een leuke foto! En jij bent knap. ^^


    Thanks! Het was eigenlijk een ongeposeerde (? is dat een woord) foto, want ik was eigenlijk een foto aan het bekijken op mijn camera haha, en ik heb mijn broer eraf geknipt, oops, want hij verpest de foto nogal ew (hij verpest elke goede foto, niet dat het er veel zijn :'D)

    [ bericht aangepast op 22 jan 2018 - 18:57 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Copenhagen schreef:
    (...)

    Thanks! Het was eigenlijk een ongeposeerde (? is dat een woord) foto, want ik was eigenlijk een foto aan het bekijken op mijn camera haha, en ik heb mijn broer eraf geknipt, oops, want hij verpeste de foto nogal ew (hij verpest elke goede foto, niet dat het er veel zijn :'D)

    nou ongeposeerde foto's zijn altijd het beste :Y)

    Remiinds schreef:



    Ooooooooooh die foto is zo ongelooflijk leuk :D


    "if the ocean can calm itself, so can you .we are both salt water mixed with air." - Nayyirah Waheed

    Copenhagen schreef:




    nog een foto van toen ik in kopenhagen was in 'Nyhavn', also geen haat op mijn scoutsuniform – it's lit


    Pretty! And rocking the scouts outfit.


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    (...)

    Pretty! And rocking the scouts outfit.


    Sweet demi <3 jaja op de dag van de jeugdbeweging mag dat getoond worden hahaha :’D ook al was ik niet in vlaanderen en keek iedereen me vreemd aan


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Superelegante blokfoto want UITSTELGEDRAG :')
    En onder lichte dwang terug met bruine haren


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell