• Ergens eind vorig jaar lag er opeens een supermooi dagboek bij de Hema en het stak me de ogen uit, maar ik vond het geldverspilling, ook al was het maar 4 euro. Nou goed nou was hij online in de aanbieding voor 2 euro en uiteindelijk ben ik na maanden dan toch overstag gegaan en ik ben er zó blij mee. Hij is echt prachtig en de makkelijke en vrolijke pagina's gaan me waarschijnlijk wel genoeg motiveren om elke dag of een aantal keer per week wat op te schrijven :3
    Wat vinden jullie? Hebben jullie een dagboek? Zo ja, show me!(:





    You were born original, don't die as a copy.

    Die is zo leuk (H) (H)


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Oe nice! Mijn vorige is bijna vol, dus ik ga binnenkort waarschijnlijk beginnen aan een nieuw dagboek (waarschijnlijk in mijn nieuw notitieboekje van GoT)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    bloemenprinses schreef:
    Die is zo leuk (H) (H)


    Thanks (krul)

    Saluja schreef:
    Oe nice! Mijn vorige is bijna vol, dus ik ga binnenkort waarschijnlijk beginnen aan een nieuw dagboek (waarschijnlijk in mijn nieuw notitieboekje van GoT)


    Nice hehe, ja ik heb ook echt een lade vol notitieboekjes zo'n beetje maar dit dagboek vind ik toch praktischer en luchter :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben eigenlijk al van jongs af aan in een dagboek aan het schrijven, dus heb best wat versleten. De laatste tijd schrijf ik er alleen niet meer in, best jammer.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ohjeetje, vroeger heb ik er zoveel versleten. Momenteel doe ik aan BuJo'ing. Het is niet een dagboek, maar ik heb er wel ruimte voor gemaakt om iets kwijt te kunnen over die bepaalde week, dus kind of...?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Er staan dus al allerlei vakjes in? Dat is best cool! Hij ziet er inderdaad ook mooi uit, al lijkt het wel een beetje alsof het op de cover naar boven regent. (nerd)

    Ik heb ooit heel lang een dagboek bijgehouden toen ik nog op de basisschool zat, maar dat was gewoon in een boekje met blanco pagina's. Ik denk dat ik dat persoonlijk wat prettiger vind voor zulke dingen, want ik ben meer van lange, warrige teksten neerklakken, maar ik vind het idee van een dagboek op de manier van jouw boekje wel heel gaaf.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat is zo awesome. Zeker met de verdeeldingetjes in, geeft je direct inspiratie om toch iets op te schrijven op de dagen dat het niet vanzelf komt. Ik heb niet echt een dagboek maar de slechte gewoonte om al mijn random gedachten op mijn hand neer te pennen. :')

    [ bericht aangepast op 11 jan 2018 - 0:55 ]


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Ik heb een dagboek (ook van de Hema, hehe) maar Io vergeet er altijd iets in te schrijven (krul) Maar regelmatig, als ik me even rot voel ofzo, kwak ik er dan wel aan mijn frustraties neer enzo, haha. Ik schrijf er ongeveer maandelijks in, maar dan wel soms tot zeven pagina’s in een keer.
    Als die vol is, heb ik een Ravenclaw notitieboekje liggen om de rol over te nemen.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Die indeling lijkt me zo handig!

    Maar ik heb de fut al lang niet meer om een dagboek bij te houden. :'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Uhg, ik heb al zoveel geld verspild aan notitieboekjes bij de Hema dat het illegaal zou moeten zijn die daar nog te verkopen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oh mooi! Ik heb ook een dagboek, maar dat is gewoon een lijntjes schrift/notitieboekje waar ik in schrijf (:


    And then we'll see it.

    Patholoog schreef:
    Uhg, ik heb al zoveel geld verspild aan notitieboekjes bij de Hema dat het illegaal zou moeten zijn die daar nog te verkopen.

    Hahahahaha same!


    And then we'll see it.

    Aisa schreef:
    Ik ben eigenlijk al van jongs af aan in een dagboek aan het schrijven, dus heb best wat versleten. De laatste tijd schrijf ik er alleen niet meer in, best jammer.


    Dat is inderdaad wel jammer, misschien komt het wel weer (:


    You were born original, don't die as a copy.

    Gibbins schreef:
    Ohjeetje, vroeger heb ik er zoveel versleten. Momenteel doe ik aan BuJo'ing. Het is niet een dagboek, maar ik heb er wel ruimte voor gemaakt om iets kwijt te kunnen over die bepaalde week, dus kind of...?


    Dat is ook gaaf toch c:
    Ik wilde ook bullet journalling doen, maar dat bleek teveel effort :'D


    Square schreef:
    Er staan dus al allerlei vakjes in? Dat is best cool! Hij ziet er inderdaad ook mooi uit, al lijkt het wel een beetje alsof het op de cover naar boven regent. (nerd)

    Ik heb ooit heel lang een dagboek bijgehouden toen ik nog op de basisschool zat, maar dat was gewoon in een boekje met blanco pagina's. Ik denk dat ik dat persoonlijk wat prettiger vind voor zulke dingen, want ik ben meer van lange, warrige teksten neerklakken, maar ik vind het idee van een dagboek op de manier van jouw boekje wel heel gaaf.


    Jaaa, je hebt een 'Un-do list, favourite word, tommorows goals, things I should do more often en dan het vrije schrijf gedeelte :3
    En bedankt Inge, nu heb ik dat rare beeld ook in mijn hoofd haha :'D

    Ah ja, ieder zijn ding. Persoonlijk motiveren lege pagina's mij niet echt. Dat voelt zo kaal leeg en geeft inderdaad teveel ruimte voor hele hoofdstukken lol, dat slurpt dus teveel tijd voor mij :'D


    Caricia schreef:
    Dat is zo awesome. Zeker met de verdeeldingetjes in, geeft je direct inspiratie om toch iets op te schrijven op de dagen dat het niet vanzelf komt. Ik heb niet echt een dagboek maar de slechte gewoonte om al mijn random gedachten op mijn hand neer te pennen. :')


    Jaaa, precies! Ben er echt blij mee haha.
    Wacht, dagboek óp je hand?:'D Klinkt niet heel praktisch hehe x)


    Scipio schreef:
    Ik heb een dagboek (ook van de Hema, hehe) maar Io vergeet er altijd iets in te schrijven (krul) Maar regelmatig, als ik me even rot voel ofzo, kwak ik er dan wel aan mijn frustraties neer enzo, haha. Ik schrijf er ongeveer maandelijks in, maar dan wel soms tot zeven pagina’s in een keer.
    Als die vol is, heb ik een Ravenclaw notitieboekje liggen om de rol over te nemen.


    Heb je dezelfde of heb je die groene variant met lege bladzijden? En nou ja als dat helpt dan is dat toch prima voor jou :3

    Scandal schreef:
    Die indeling lijkt me zo handig!

    Maar ik heb de fut al lang niet meer om een dagboek bij te houden. :'D


    Yes, yes it is :'D
    Nou ja, die had ik dus nooit, tot ik deze tegen kwam :3


    Patholoog schreef:
    Uhg, ik heb al zoveel geld verspild aan notitieboekjes bij de Hema dat het illegaal zou moeten zijn die daar nog te verkopen.


    Omg Manon, sameeee hahahaha. Niet alleen van de Hema though, ook van de action en primark.
    Ik heb nog: 1 Harry Potter notitieboek (primark), 1 regenboogkleurig notitieboek (hema), een groen stoffen notitieboek (action) en nog een groen notitieboek van de action. Daarnaast nog een reisdagboek en een Parijs schriftje :'D

    Sommige zijn semi in gebruik, het stoffenboekje gebruik ik namelijk om recepten in op te schrijven en het harry potter notitieboekje heb ik 10 dagen lang gebruikt voor mijn bloedsuiker en toen werd het teveel werk, net als het andere groene notitieboek van de action waarvan een aantal pagina's zijn gebruikt :'D


    Koffie schreef:
    Oh mooi! Ik heb ook een dagboek, maar dat is gewoon een lijntjes schrift/notitieboekje waar ik in schrijf (:


    Jaaa, daar heb ik er ook een aantal van rondslingeren :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat een leuk dagboek! Veel plezier ervan! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •