• Mijn vriend en ik willen van de zomer naar Isle of Skye gaan. We plannen om in Glasgow aan te komen op dag 1 met het vliegtuig, en op dag 8 weer te vertrekken daar. En uiteraard tussendoor naar Isle of Skye. Nu heb ik al rondgehoord dat er al meerdere mensen daar waren geweest, dus leek het mij ook wel eens de moeite waard hier op Q te vragen naar jullie ervaringen. Wat raden jullie aan? En dan bedoel ik: hoeveel dagen daar spenderen, welke dingen doen, leuk overnachting gehad, etc.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik raad het Eilean Donan Castle heel erg aan, dat ligt wel eens waar aan het vaste land, maar kun je wel eens heen rijden (: Het stelt van binnen niet erg veel voor, maar het is gewoon zo'n mooi kasteel om te zien! En verder met name genieten van de natuur!


    And then we'll see it.

    Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar heb er een aantal jaren geleden wel eens een korte Engelse presentatie over gegeven voor school. Wat ik mij nog meen te herinneren is dat er een wandelroute bestaat over Skye dus misschien kan je daar eens naar zoeken. Het ging volgens mij over een wandelroute van de ene kant van het eiland naar helemaal de andere kant en weer terug. Nu dat lijkt misschien wat ver haha maar je zou er een stukje van kunnen wandelen.


    cause i'm a little unsteady