• Ik dacht dat ik dit jaar geen voornemens zou gaan nemen, want ze mislukken altijd! Ik begon heel cliché te zeggen: ja mijn diloma halen natuurlijk! Rijbewijs halen! Baan zoeken!
    Maar dat telt toch niet helemaal mee. Dus om het jaar (laat) af te trappen heb ik er toch 3 gevonden:

    1. Minder geërgerd raken door mensen. Ik merk dat ik, zeker het laatste jaar, vrij snel geërgerd raak door anderen. En dit kan stress zijn door het examenjaar en mijn thuissituatie, maar toch, ik wil er vanaf. Dus dan maar vaker tot 10 tellen.
    2. Minder impulsief reageren. Ik vertel soms 3x hetzelfde op een dag, omdat ik weinig remming heb. En daar kunnen mensen zich aan ergeren, zo zej mijn familie. Ik erger me er ook aan, zeker als je dan die reactie krijgt: dat heb je al verteld! (Sorry dat ik geen interessant leven heb en elke keer hetzelfde moet vertellen :P nee jk)
    3. Minder door emoties laten leiden. Ik ben wat men noemt een pitbull. Als ik een mening heb, laat ik die niet los. En dan raak ik opgefokt tijdens een discussie en dat verliest toch meer z'n kracht. Ik vind dat verder ook vervelend, want het brengt vooe mij meer stress mee.

    Dus dat is wat ik ga doen. Hebben jullie ook nog late voornemens? (flower)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Haha, 1 en 3 zijn zeer herkenbaar! Probeer wel altijd zo vriendelijk mogelijk te blijven, maar heb tegelijkertijd wel ontdekt dat ik best af en toe een grote bek mag hebben.

    Ik ZOU stoppen met roken, maar ja..


    ars moriendi

    Wat goed van je!! Ik heb nooit echt goede voornemens omdat het toch niet werkt... daarbij is het een soort hype.
    Ik vind het belangrijk om mijn best te doen voor de mensen om mij heen, zeker als we dergelijke dingen hebben afgesproken. Dus daar zouden meer mijn goede voornemens liggen.

    Daarbij ben ik de laatste weken hard bezig geweest om "mijn leven op de rit te krijgen". Klinkt heel heftig haha. Maar ik had heel weinig contacturen op de uni, en dan was het erg verleidelijk om thuis series te kijken en te slapen. Dus ik ben naar leuke dingen op zoek gegaan, sport werk e.d. om mijn dagen vol te plannen. Ik hoop dat het het positieve effect heeft waarop ik hoop!

    Misschien kunnen we elkaar op de hoogte houden met of het lukt?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Apocalyptic schreef:
    Haha, 1 en 3 zijn zeer herkenbaar! Probeer wel altijd zo vriendelijk mogelijk te blijven, maar heb tegelijkertijd wel ontdekt dat ik best af en toe een grote bek mag hebben.

    Ik ZOU stoppen met roken, maar ja..


    Je hebt nog 349 dagen om te stoppen

    Heee goeie voornemens, Leah! Vooral nummer 2 is heel herkenbaar voor mij, haha.

    Ikzelf wil meer mijn grenzen opzoeken, want ik zit teveel in mijn veilige wereldje.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Varekai schreef:
    (...)

    Je hebt nog 349 dagen om te stoppen

    Heee goeie voornemens, Leah! Vooral nummer 2 is heel herkenbaar voor mij, haha.

    Ikzelf wil meer mijn grenzen opzoeken, want ik zit teveel in mijn veilige wereldje.

    Dat vind ik een hele mooie! Dit voornemen had ik aan het eind van 2016 en ik heb me eraan gehouden. In 2017 heb ik in mijn eentje een verre reis gemaakt, dingen uitgeprobeerd op alle mogelijke vlakken en ben ik op plekken geweest waar ik dacht dat ik nooit zou komen - en heb ik daar dan weer geweldige mensen ontmoet. Echt, ga ervoor! You won't be disappointed.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Haha, 1 en 3 zijn zeer herkenbaar! Probeer wel altijd zo vriendelijk mogelijk te blijven, maar heb tegelijkertijd wel ontdekt dat ik best af en toe een grote bek mag hebben.

    Ik ZOU stoppen met roken, maar ja..


    Damned pittbul xD sws mag je op momenten wel flink bijten, maar ik doe het te veel en dan kunnen mensen niet meer met mij praten merk ik. Naja, vooral mijn familie haha vrienden hebben er niet zo last van.

    En die reis dat zou ik geweldig vinden! Maar ik durf niet alleen te zijn ofzo xD echt een mega irritante flaw van mij, maar ik hou het echt niet van! Heerlijk om alleen in mn kamer te zijn, maae dan weet ik dat er of mensen beneden zijn, of ze komen nog thuis... XD mar zou het wel met 1 iemand samen willen doen ofzo

    [ bericht aangepast op 16 jan 2018 - 16:24 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    M0NA schreef:
    Wat goed van je!! Ik heb nooit echt goede voornemens omdat het toch niet werkt... daarbij is het een soort hype.
    Ik vind het belangrijk om mijn best te doen voor de mensen om mij heen, zeker als we dergelijke dingen hebben afgesproken. Dus daar zouden meer mijn goede voornemens liggen.

    Daarbij ben ik de laatste weken hard bezig geweest om "mijn leven op de rit te krijgen". Klinkt heel heftig haha. Maar ik had heel weinig contacturen op de uni, en dan was het erg verleidelijk om thuis series te kijken en te slapen. Dus ik ben naar leuke dingen op zoek gegaan, sport werk e.d. om mijn dagen vol te plannen. Ik hoop dat het het positieve effect heeft waarop ik hoop!

    Misschien kunnen we elkaar op de hoogte houden met of het lukt?


    Haha ik dacht er eerst hetzelfde over als jij, maar toen begon het mijzelf zodanig te irriteren dat ik dacht: nu ga ik ik het toch maar proberen xD ok hoop ook dat het jou lukt! Volgend jaar maar even zien of het voor ons beide heeft gewerkt haha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.