• Hoi allemaal,

    In augustus (ja ik ben graag vroeg) zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd. We gaan dit natuurlijk vieren met een feestje en we gaan met het hele gezin op vakantie naar Curaçao. Nu gaan mijn broer en ik sowieso hun uit eten nemen daar en willen we een mooi fotoboek maken maar ik wil meer dan dat. Ik ben graag creatief en verwen ze graag, want dat hebben ze nu ook al 20 jaar voor mij gedaan.

    Ik ben inmiddels met mijn opa en oma wat plannen aan het bekokstoven en zoek nog meer ideeën.

    Wat ik sowieso ga maken:
    - Een groot kartonnen hart met allerlei foto's van hun samen.
    - Iets van een boekje / kaart waarop de data's staan waar ze elkaar ontmoet hebben, wanneer ze relatie kregen, de verloving etc. En dan misschien wel met commentaar van familie erbij.
    - Een kaart met hoeveel jaar, maanden, weken, dagen en uren ze samen zijn.

    Waar ik nog wat hulp bij zoek:
    - Ik wil iets van een hulpkitachtig iets maken. Ik heb dit bij mijn vader gedaan hoe overleef ik de 50 en dit viel heel erg in de smaak. Dus ik dacht misschien voor hun samen met leuke maar ook zeker gekke dingetjes. Wie ideeën heeft, laat graag wat achter.
    - Leuke andere dingen die ik kan maken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    - coupons om bij elkaar te gebruiken (knuffels, goed gesprek, seks - als je dat durft bij je ouders :') -, etentje, bioscoop etc)
    - coupons die ze kunnen samen leggen voor jouw broer/jou (een afwas, een avondje kindervrij thuis zijn, koken, een was, etc)
    - een "zeur niet" en een "ik hou van je" bordje voor allebei
    en daar stopt m'n inspiratie ook voor vandaag :')


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Misschien kan je een boekje maken met een soort liefde is thema, maar dan met foto's van hun samen erbij of iets dergelijks. De coupons vind ik overigens een super leuk idee.


    26 - 02 - '16

    Een medestudent van mijn vriend is voor een familielid (geloof vader of moeder) aan random mensen gaan vragen of ze iets van een quote voor de verjaardag van de persoon wilden schrijven. Misschien dat je van random mensen wat huwelijksquotes kan fixen?


    Deep inside, I've never felt alive

    Je bent al met een fotoboek bezig, maar is een grote canvas foto van jou en je broer niet leuk voor je ouders?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Je bent al met een fotoboek bezig, maar is een grote canvas foto van jou en je broer niet leuk voor je ouders?
    Dat is ook een goed idee, wij hebben afgelopen jaar een bruiloft in Portugal gehad en daar staan we alle 4 mooi en gebruind op


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gerpersonaliseerde telefoonhoesjes zijn ook heel erg leuk om te krijgen of basically elke gepersonaliseerde shit is een heel fijn cadeau.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    *knip*

    [ bericht aangepast op 3 april 2019 - 12:20 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.