• .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 14:07 ]

    Woehoe, mijn topics!
    Is Chloe goedgekeurd? (:


    I was an angel living in the garden of evil

    Mt ^^
    Het is trouwens Nicolai, niet NicolaiL :P


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Helloooo. Ik wilde eigenlijk een impressie lijst starten, maar ik denk dat dat in dit geval echt niet nodig is. De juiste impressies krijgen we toch wel in het RPG, denk ik. (: Ik ga vandaag ergens de tijd nemen om de rollen door te lezen die afgemaakt zijn.


    — I was lightning before the thunder —

    Mt, hoe oud zijn de personages eigenlijk ongeveer of maximaal idk?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Cami schreef:
    Woehoe, mijn topics!
    Is Chloe goedgekeurd? (:


    Ja, ze staat erbij (:

    Necessity schreef:
    Mt ^^
    Het is trouwens Nicolai, niet NicolaiL :P


    Oh, haha, dat is dan een typo, ik weet dat het Nicolai is (:
    Heb het aangepast

    Firewood schreef:
    Helloooo. Ik wilde eigenlijk een impressie lijst starten, maar ik denk dat dat in dit geval echt niet nodig is. De juiste impressies krijgen we toch wel in het RPG, denk ik. (: Ik ga vandaag ergens de tijd nemen om de rollen door te lezen die afgemaakt zijn.


    Ik had dat inderdaad nog niet gezegd, dus sorry daarvoor, maar ik heb liever dat de personages nog geen relaties hebben (tenzij dit echt een belangrijke/goede reden heeft) aangezien ik ze aan het begin van het RPG net aan wil laten komen op het eiland en iedereen dus nog nieuw is

    Solmeron schreef:
    Mt, hoe oud zijn de personages eigenlijk ongeveer of maximaal idk?


    Ik wilde dat eigenlijk een beetje vrij laten, zodat iedereen kon doen wat ze zelf fijn vinden en wat iedereen zelf dacht dat hier wel bij zou passen. De meeste personages zijn nu zo'n 23/24

    Dat kan ik begrijpen inderdaad, maar ik bedoelde ook echt letterlijk impressie (geen relatie, dat is shit om vooraf af te spreken in een RPG als dit). Als in hoe zij hen had kunnen zien zeg maar. ^^ Maar dat is nogal onnodig gezien dat vanzelf wel komt, dus daar ga ik ook echt geen tijd en energie in steken lol.


    — I was lightning before the thunder —

    Firewood schreef:
    Dat kan ik begrijpen inderdaad, maar ik bedoelde ook echt letterlijk impressie (geen relatie, dat is shit om vooraf af te spreken in een RPG als dit). Als in hoe zij hen had kunnen zien zeg maar. ^^ Maar dat is nogal onnodig gezien dat vanzelf wel komt, dus daar ga ik ook echt geen tijd en energie in steken lol.


    Oh, dat kan wel inderdaad (:

    Ik denk trouwens dat ik de personages aan het begin van het RPG een aantal uur op het eiland wil laten zijn, zodat we de aankomst zelf niet helemaal uit hoeven te typen. Maar wat denken jullie dat een perfecte situatie zou zijn om mee te beginnen?

    Mt

    Het afmaken van mijn rol is er gisteren een beetje bij ingeschoten whoops, maar ik hoop hem vanavond laat af te maken ^^


    chaos makes the muse

    Mijn.
    Luís is ook zo goed als af.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Taeralsahfer schreef:
    Mijn.
    Luís is ook zo goed als af.


    Ik heb het gezien inderdaad, hij staaf erbij.


    Ik vind trouwens dat alle personages fot nu toe echt super leuk zijn en er zitten echt een aantal super originele bij, heel leuk!
    en ik zie stiekem al zoveel potentiele love interests, echt leuk

    Als dat ^ deels op mijn rol slaat; thanks ^^

    Ik moet mezelf ook inhouden niet nu al te gaan zeggen; I SHIP THIS :')


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Oeh nu ben ik wel benieuwd wie jullie shippen puur voor fun. Hoeft natuurlijk niet te gebeuren of zo, maar zelf vind ik dat ook altijd leuk om uit te spreken. Zelf heb ik de rollen nog niet allemaal kunnen lezen, maar ik spring zeker op het schip om mee te shippen out of fun. (:


    — I was lightning before the thunder —

    Haha, oké. Well... I thought of...

    Raelynn+Nicolai=Raelai, Chloe+Olivia=Chlovia, Nicolai+Luís=Nicolís, Bella+Hunter=Bellter, Chloe+Luís=Chloís, Olivia+Axel=Oliviaxel, Chloe+Lucian=Chlucian, Olivia+Lucian=Olivian

    Het kan natuurlijk dat geen van allen een uiteindelijk stelletje worden al lijkt dat me sterk, haha of dat er andere stelletjes komen, maar ik ga hier (en met andere Ships die ik door(gespeeld) krijg) wel rekening mee houden bij het samenstellen van de kamerlijst

    BesidesYou schreef:
    Haha, oké. Well... I thought of...
    Raelynn+Nicolai=Raelai, Chloe+Olivia=Chlovia, Nicolai+Luís=Nicolís, Bella+Hunter=Bellter, Chloe+Luís=Chloís, Olivia+Axel=Oliviaxel, Chloe+Lucian=Chlucian, Olivia+Lucian=Olivian

    Het kan natuurlijk dat geen van allen een uiteindelijk stelletje worden al lijkt dat me sterk, haha of dat er andere stelletjes komen, maar ik ga hier (en met andere Ships die ik door(gespeeld) krijg) wel rekening mee houden bij het samenstellen van de kamerlijst

    Love this, vooral de shipnames, die zijn echt on point


    I was an angel living in the garden of evil

    Laten we zeggen dat ik Hunter en Bella ook erg erg erg ship, HELLA CUTE < die woord grap, hehe, slecht sorry.


    - thank you for existing -