• Hoi Quizletters !!

    de afgelopen tijd heb ik heel veel leuk films gemist door omstandigheden, niet heel ernstig hoor ^^
    maar ik heb de volgende vragen voor Netflix-gebruikers :

    - je kan films EN series kijken ??

    - onbeperkt ??

    - 1 maand gratis, daarna de prijs elke maand ?? (dit verschilt in keuze)

    - is er ondertiteling ??

    - loopt het soms/vaak vast ??

    - is de kwaliteit goed ??

    volgens mij waren dit mijn belangrijkste vragen.
    graag hoor ik je reactie ^^

    lieve groetjes,

    Miss Beloved


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Miss_Beloved schreef:
    Hoi Quizletters !!

    de afgelopen tijd heb ik heel veel leuk films gemist door omstandigheden, niet heel ernstig hoor ^^
    maar ik heb de volgende vragen voor Netflix-gebruikers :

    - je kan films EN series kijken ??

    Ja, maar er staat niet bijzonder veel op

    - onbeperkt ??

    Ja, zolang je abonnement loopt toch xd

    - 1 maand gratis, daarna de prijs elke maand ?? (dit verschilt in keuze)

    Ik geloof dat als je voor twee schermen koopt, het rond de tien euro per maand ligt. Maar dat kan je eigenlijk prima zien op de site zelf (;

    - is er ondertiteling ??

    Ja

    - loopt het soms/vaak vast ??

    Hangt van je internetkwaliteit af

    - is de kwaliteit goed ??

    Hangt van je abonnement en je internetkwaliteit af

    volgens mij waren dit mijn belangrijkste vragen.
    graag hoor ik je reactie ^^

    lieve groetjes,

    Miss Beloved


    Mhm?

    Je kan onbeperkt films en series kijken en de prijs is best wel goed te doen, maar ik zou je wel willen waarschuwen dat het aanbod niet al te groot is. De vuistregel is zeg maar dat als je een serie opzoekt, hij er nooit tussenstaat, maar als je tussen de series door scrollt kom je best wel wat leuks tegen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik gebruik t account van n vriendin ondat ik 2 series volg maar vind t aanbod van films erg tegenvallen en zou er zelf nooit voor betalen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Je kunt idd films & series kijken, onbeperkt.
    De prijs per maand is 7,99 voor 1 scherm, als je meerdere schermen wil betaal je een paar euro meer.
    Er is ondertiteling.
    Ik heb geen enkele problemen met vastlopen. Er zijn ook een heel aantal film/series die je kunt downloaden zodat je zonder internetverbinding ook kan kijken.
    Kwaliteit is goed.
    Netflix is life.


    I was an angel living in the garden of evil

    - je kan films EN series kijken ??
    Jup jup
    - onbeperkt ??
    Wederom: jup jup
    - 1 maand gratis, daarna de prijs elke maand ?? (dit verschilt in keuze)
    Varieert vanuit mn hoofd van 10 tot 12 euro per maand? Afhankelijk van het aantal schermen dat je wilt en de kwaliteit.
    - is er ondertiteling ??
    Jup jup
    - loopt het soms/vaak vast ??
    Dit hangt geheel van jouw internet af. Kan jouw internet niet zoveel hebben, dan zal het wat vaker vastlopen. Het blijft toch een streamingdienst.
    - is de kwaliteit goed ??
    Als je dat van het beeld bedoeld: dit hangt er vanaf of je ook HD erbij neemt. Anders is het alsnog wel te doen.
    Bedoel je het aanbod, dan is dat geheel afhankelijk van jouw smaak. Ik vind het persoonlijk vaak tegen vallen maar aangezien ik netflix originals heel leuk vind, zit ik bij netflix alsnog wel goed op m'n plek. Voor jou kan dit heel anders zijn.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik zie enkele reacties met kritiek op het aanbod, dus ik wil even zeggen dat ik net wél veel goede films en series vind. Het helpt in elk geval om bij je instellingen Engels als taal in te stellen, omdat je dan een hele hoop Amerikaanse series en films kunt kijken die niet in het Nederlandse/Belgische aanbod verschijnen. No worries, bij alles wat ik tot nu toe ben tegengekomen is er ook gewoon Nederlandse ondertiteling, dus je merkt amper dat je je taal hebt aangepast. (:


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Wat ik wel eens doe is via een VPN netflixen, maar dan heb je geen ondertiteling.
    Over de Nederlandse Netflix ben ik heel tevreden. Ik kijk vaak series en die staan er genoeg op!


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik ben dol op de Netflix Original series en films die de laatste worden geüpload! Zoveel te zien haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Adele schreef:
    Wat ik wel eens doe is via een VPN netflixen, maar dan heb je geen ondertiteling.
    Over de Nederlandse Netflix ben ik heel tevreden. Ik kijk vaak series en die staan er genoeg op!

    Lukt jou dat? Ik probeerde het laatst, maar toen had Netflix me door. Mag ik vragen welke VPN je gebruikt? En is het een betaalde?


    ars moriendi


    - je kan films EN series kijken ??
    Ja. Redelijk groot aanbod en ook steeds nieuw aanbod beschikbaar.
    - onbeperkt ??
    Ja je kunt on beperkt kijken!

    - 1 maand gratis, daarna de prijs elke maand ?? (dit verschilt in keuze)

    Ja klopt. 7,99.per maand voor een scherm. Ik heb de account samen met mijn zusje voor 2 schermen en we betalen 10 euro per maand in totaal.
    - is er ondertiteling ??
    Ja!
    - loopt het soms/vaak vast ??
    Bij mij nooit. Alleen kan het haperen als je internet traag of slecht bereik heeft is dat heb ik wel eens gehad. Maar je kunt ook veel serie en film dowloaded en dan kun je ze zonder internet kijken.
    - is de kwaliteit goed ??
    Ik vind van wel. Niks op aan te merken. Ik gebruik Netflix nu iets meer dan een jaar en ik ben tevreden.

    Waarschuwing!!! Netflix is erg verslavend!

    Hopelijk heb je iets aan mijn info.



    [ bericht aangepast op 2 feb 2018 - 10:19 ]


    We are like Glass. We Break and eventually we shatter.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Lukt jou dat? Ik probeerde het laatst, maar toen had Netflix me door. Mag ik vragen welke VPN je gebruikt? En is het een betaalde?


    Hier ben ik ook wel benieuwd naar.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus