• Goedemiddag best Q.
    Laat ik beginnen met te vertellen dat ik vrij goed met geld kan omgaan, of meer, ik ben vrij cheap. >Mijn topic dat zegt: "Ik ben cheap af". Maar dus, jullie hebben mij in dat topic toch weten te overhalen iets meer te lenen. Nu hebben mijn vriend en ik besloten dat we in de zomer naar isles of skye willen, en dat is niet echt goedkoop, plus ik wil sowieso wat vrijer leven.
    Mijn inkomen bestaat door het schooljaar heen uit DUO (wat ik nu dus ga bepalen) en in de vakantie uit vakantiewerk, wat toch wat redelijk oplevert. Al het geld van mijn vakantiewerk zet ik het liefst op de spaarrekening, maar ik kan dat ook gebruiken om een vakantie van te boeken. Het probleem is echt dat ik mogelijk examens in augustus heb, waardoor ik een week of drie minimaal, maximaal vijf/zes, niet kan werken, wat dus een groot verschil oplevert. Ik weet ook pas in eind juni/juli of ik kan werken in augustus of niet. Het probleem is dus dat ik niet weet hoeveel ik kan rekenen op mijn zomerbaan om geld te plannen, of hoe ik dat moet omzetten naar een verandering in lening bij duo. Als ik in augustus niet kan werken, dan moet ik nu wat extra geld bij duo lenen om die vakantie te financieren. Anders hoef ik niet zoveel te lenen.
    Dus, hebben jullie tips hiervoor? Hoe ik zoiets kan plannen als ik niet weet hoeveel ik in de toekomst binnen krijg? Thanks!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hmmm wel je zou toch nu wat extra kunnen lenen en als je het niet nodig hebt zet je het gewoon op je spaarrekening. Iemand zoals jij moet wel van dat geld af kunnen blijven als je het niet nodig hebt en als je het wel gebruikt, welllll dat is dan 5 euro per maand meer ofzo met aflossen zoals je waarschijnlijk al hebt ontdekt....dus daar zou ik me niet zo'n zorgen over maken.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik moet nu weg maar zal later even reageren!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.