• Ik ben net (omdat ik wil afvallen in 2018) een rondje gaan hardlopen voor het eerst sinds, eh... tja... x'D en HEEELPP mijn kuiten AAAHHH

    Ik weet zeker dat ik morgen spierpijn heb. En niet zo'n beetje ook.

    En houden jullie je goede voornemens nog vol? :9~


    oi, suzy

    Oh nee, stretch je wel voldoende en heb je een goede warming up? Dat doet veel namelijk (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik denk het niet dan? Ik stretch wel een beetje van tevoren... maar niet superlang ofzo nee


    oi, suzy

    Oke, dan kan ik je wel aanraden om goede warming-ups te doen! (: Dat voorkomt spierpijn wel een beetje!

    Verder vind ik het wel echt knap dat je bent gaan lopen (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Welke goede voornemens? :W

    Maar knap dat je bent gaan lopen, veel succes ermee ;p Ik heb er de wil niet voor haha


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik kom net terug van de sportschool, dus ik voel je pijn! Morgen moet ik weer gaan trainen voor mijn 40km loop, alleen denk ik dat mijn benen erg hard gaan protesteren :W
    Succes iig! Lauwwarm douchen een halfuurtje na het sporten helpt overigens om je melkzuur sneller uit je spieren te doen verdwijnen. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ehh, goede voornemens? Wat zijn dat? (fish)
    Ik heb een tijd lang ook hardgelopen en toen ging het ook echt goed, maarja midden in de zomer en midden in de winter ging ik niet lopen. Het is dus eigenlijk een beetje doodgelopen. I'm so funny.
    Jij in ieder geval veel succes! En zoals Copenhagen al vroeg: stretch je wel genoeg? Zit er ook genoeg dempen in de zolen van je schoenen?


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Dissonant schreef:
    Ehh, goede voornemens? Wat zijn dat? (fish)
    Ik heb een tijd lang ook hardgelopen en toen ging het ook echt goed, maarja midden in de zomer en midden in de winter ging ik niet lopen. Het is dus eigenlijk een beetje doodgelopen. I'm so funny.
    Jij in ieder geval veel succes! En zoals Copenhagen al vroeg: stretch je wel genoeg? Zit er ook genoeg dempen in de zolen van je schoenen?

    Ik heb hele oude schoenen, dus dat kan zeker meespelen. Ik wil echter geen 100 euri uitgeven aan nieuwe tot ik zeker weet dat ik doorga met hardlopen...


    oi, suzy

    Rook nog steeds als een schoorsteen. Dus nope.


    ars moriendi

    Treason schreef:
    Ik heb hele oude schoenen, dus dat kan zeker meespelen. Ik wil echter geen 100 euri uitgeven aan nieuwe tot ik zeker weet dat ik doorga met hardlopen...


    Schoenen hoeven geen €100 te zijn hoor. Je kan ook prima hardloopschoenen vinden voor €50 bijvoorbeeld. Anders even kijken bij een winkel als aktiesport of gewoon naar een sportwinkel, perfecte schoenen uitkiezen en later op internet zoeken voor dezelfde schoenen zoeken maar dan met aanbieding. (:
    En wat hierboven al gezegd is inderdaad: een goede warming up doet wonderen!


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Apaixonar schreef:
    (...)

    Schoenen hoeven geen €100 te zijn hoor. Je kan ook prima hardloopschoenen vinden voor €50 bijvoorbeeld. Anders even kijken bij een winkel als aktiesport of gewoon naar een sportwinkel, perfecte schoenen uitkiezen en later op internet zoeken voor dezelfde schoenen zoeken maar dan met aanbieding. (:
    En wat hierboven al gezegd is inderdaad: een goede warming up doet wonderen!


    + momenteel zijn er ook nog solden, dus grijp snel je kans! (;

    Nee, ik snap je wel, toch denk ik dat goede sportschoenen een goede investering is. Je voeten groeien volgens mij niet zo hard meer, dus van maat ga je sowieso niet meer veranderen (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Goede voornemens? You're funny. :')

    Ik ga regelmatig trainen dus ik ken je pijn. Goed stretchen en straks een lauwwarme douche nemen. Je benen masseren kan soms ook wat helpen. En geen trappen doen, gewoon van wegblijven.Maar hey, kudo's for going!


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Ugh ik wil ook steeds gaan hardlopen, maar dan stel ik het steeds uit. :x


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    oei, au dat klinkt pijnlijk.
    En nee, ik had geen voornemens dit jaar (A)


    It's never gonna happen, Guys.