• Hej allemaal,

    Ik ben net nieuw op Q maar ik vind het echt heel erg leuk. Ik heb me ingeschreven om columnist te worden, omdat ik me graag meer wil storten op columns schijven. Ik merk aan mezelf dat ik dat leuker vind dan verhalen schrijven. Maar ik vind verhalen schijven (vooral fanfics) ook leuk. Ik heb leuke ideeën, maar ik vind het lastig om het op papier te zetten. Daarom zoek ik iemand om dit samen mee te kunnen doen. Ik zal mezelf eerst even voorstellen:
    -Ik heet Ingrid
    -Ik ben 16 jaar;
    -Ik zit in Havo4;
    Ik zoek een schrijfmaatje om mee te kunnen schijven (duhuh).Het liefst iemand van 14/15 jaar of ouder. Ik ben op dit moment bezig met een fanfic van Harry Styles. Misschien is dat een leuk verhaal om samen te schrijven, verder dan hoofdstuk 1 ben ik nog niet gekomen. Ideeën kunnen we daarnaast ook samen ontwikkelen.
    Interesse?
    Plaats een reactie en ik stuur je zo snel mogelijk een pb'tje!

    Groetjes Ingrid


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Ik vind het allereerst ontzettend leuk om te lezen dat je het hier zo gezellig vindt! (flower)
    Ik kan helaas geen schrijfmaatje zijn nu, omdat ik het zelf enorm druk heb, maar toch succes met je zoektocht! Hartstikke leuk! En welkom nogmaals!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Ik vind het allereerst ontzettend leuk om te lezen dat je het hier zo gezellig vindt! (flower)
    Ik kan helaas geen schrijfmaatje zijn nu, omdat ik het zelf enorm druk heb, maar toch succes met je zoektocht! Hartstikke leuk! En welkom nogmaals!


    Dankjewel!


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Ik heb zelf nogal last van writer's block dus het lijkt me wel leuk om met iemand samen te schrijven.


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)