• Ik verander regelmatig mijn username en als ik dan in de zoekbalk intype of iemand die naam heeft. Vaak komt er dan te staan: *nieuwe username*(*oude username*). Door dat zou je denken dat je gewoon die naam kan nemen maar nee, het is nog steeds in gebruik ookal heeft niemand die naam. Dus als de naam nou gewoon vrij komt als diegene de oude naam niet meer gebruikt ...


    Part of the journey is the end

    Volgens mij is dat om de verwarring te voorkomen, en waarschijnlijk voor bepaalde codes. Maar het zou zeker fijn zijn als ze weer beschikbaar konden zijn ^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik zou het niet leuk vinden als iemand 'mijn' username 'afpakt' zodra ik 'm verander... :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Levana schreef:
    Ik zou het niet leuk vinden als iemand 'mijn' username 'afpakt' zodra ik 'm verander... :')


    The thing is, t is natuurlijk niet meer "Jou" username meer als je m veranderd. Vooral over namen van bijvoorbeeld acteurs, zangers, karakters van series, etc


    Part of the journey is the end

    Jawel, want die heb ik ooit gekozen en ik heb m'n username vaker weer veranderd in eentje die ik eerder heb gehad. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik snap beide kanten wel. Maar het wordt toch niet verandert, dus houd vooral je adem niet in voor dit.


    [ heaven knows ]

    Zoals de meesten hier zeggen, is dat helaas niet mogelijk ivm de werking van de site. Als er een username is die je heel graag wil, kan je misschien ‘vals spelen’ door bv de L te veranderen in hoofdletter i of een streepje erachter te zetten?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Zoals de meesten hier zeggen, is dat helaas niet mogelijk ivm de werking van de site. Als er een username is die je heel graag wil, kan je misschien ‘vals spelen’ door bv de L te veranderen in hoofdletter i of een streepje erachter te zetten?


    Nogal een grappig voorstel, gezien ik me meer te herinneren dat jullie zelf expliciet gevraagd hebben dat zo min mogelijk te doen, haha.
    Ik heb trouwens ook nooit goed gesnapt wat het probleem is met de werking van de site? Vroeger (heel erg vroeger) kwam de naam wel weer vrij, als iemand een andere naam nam. Ik zie niet goed in waarom dit nu niet zou kunnen? (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik moet zeggen dat ik het ook niet leuk zou vinden om niet meer terug te kunnen naar oude usernames. Ik heb er nu aardig wat versleten namelijk en sommige vind ik nog steeds leuk 😊


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik vind het vooral irritant als het usernames zijn van mensen die al tig jaar niet meer online zijn geweest. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zou willen dat er iets kon komen dat een username verloopt na zeg 5+ jaar of bij users die hun account hebben aangemaakt maar minder dan een uur online zijn geweest.
    Maar oude usernames van actieve users moeten wel bij die users blijven anders krijg je echt heel erg veel verwarring.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Waarom wil iedereen toch constant z'n naam wijzigen? :') Als je gewoon dezelfde houdt heb je nergens last van. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Klaar schreef:
    (...)

    Nogal een grappig voorstel, gezien ik me meer te herinneren dat jullie zelf expliciet gevraagd hebben dat zo min mogelijk te doen, haha.
    Ik heb trouwens ook nooit goed gesnapt wat het probleem is met de werking van de site? Vroeger (heel erg vroeger) kwam de naam wel weer vrij, als iemand een andere naam nam. Ik zie niet goed in waarom dit nu niet zou kunnen? (:


    Daar heb je gelijk in (: het maakt opzoekwerk stukken moeilijker. Daarom dat het alleen aan te raden is als je echt desperate bent (krul)

    Over het andere aspect: het is nochtans vrij logisch. Bijvoorbeeld: jij doet iets op Q dat niet mag en je krijgt daarvoor een straf. Dat komt dan op jouw naam te staan. Als er in de toekomst nu iemand jouw username overneemt, zullen wij denken dat die persoon de straf heeft begaan. Het is gewoon erg onhandig (: daarbij, zoals de anderen hier zeggen, is het ook leuk om terug te kunnen naar 'oude' usernames.
    Al snap ik wel dat het frustrerend kan zijn als de user al jaren niet meer online is geweest.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2018 - 18:19 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien