• Dag Q'ers c;

    Ik heb de voorbije maanden al vaak grote ogen mogen opzetten in mijn opleiding. De wondere wereld van de journalistiek heeft namelijk veel meer te bieden dan ik verwacht had en nu ik hier zelf van heb mogen proeven, wilde ik graag een van mijn brouwsels met jullie delen. Ik heb een video in elkaar geknutseld voor een van mijn vakken en ik ben er toch stiekem een beetje trots op :Y) De video is volledig gefilmd en gemonteerd met smartphone, niet je alledaagse nieuwsvideo dus. De opdracht was een speciale hobby of verzameling in beeld brengen en daarom heb ik een filmpje gemaakt van mijn nichtje en haar 100 sneeuwballen :3 Hieronder het resultaat. Tips zijn altijd welkom! En ik ben benieuwd wat de laatste verbazingwekkende smartphonekwaliteit is waarop jullie gestoten zijn ^^



    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Pffrt ik heb er tachtig..
    Ik ga hier de komende week naar kijken, Xanthel ^^


    Mhm?

    Wat verzamelt ze zegt ze? Snutballen? Ik verstond het niet zo goed. Wel een leuke video. :D

    Walking schreef:
    Wat verzamelt ze zegt ze? Snutballen? Ik verstond het niet zo goed. Wel een leuke video. :D

    Schudbollen ^^ Thanks

    @Liesje You do that and She has moar


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dunkirk schreef:
    (...)
    Schudbollen ^^ Thanks

    @Liesje You do that and She has moar

    Ik moest het ook ontcijferen, ik kwam niet verder dan schupballen haha. :'D

    Je hebt het zeker superleuk gedaan! Ik wist niet dat je zoveel kon doen met een smartphone!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oh wauw, sommige shots zijn echt onwijs mooi! Vooral die ene met die sneeuwbol die in z'n eentje stond te sneeuwen.

    Alleen het geluid is wat minder, maar voor de rest zou ik niet zeggen dat het met een smartphone gefilmd is, de kwaliteit is echt verbazingwekkend!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly