• En dan heb ik het over het programma met Linda de Mol - niet dat ik niet weet waar ik het over heb. :'D

    Wie doet er ook mee vanavond? Vorige week zaterdag is het van start gegaan en het is echt het enige programma waar ik daadwerkelijk aan mee doe, want het is zo leuk dat je zelf mee kan spelen in plaats van dat het enkel BNers zijn die spelen. ^^

    KyloRen
    Uitzending 1: 6.2
    Uitzending 2: 5.8
    Uitzending 3: 7.2
    Uitzending 4: 7.4
    Uitzending 5: 6.4
    Uitzending 6: 5.6
    Uitzending 7: 5.2
    Gemiddelde: 6.3
    IrishNialler
    Uitzending 1: 6.6
    Uitzending 2: 6.4
    Uitzending 3: 5.6
    Uitzending 4: 4.6
    Uitzending 5: 4.8
    Uitzending 6: 5.6
    Uitzending 7: x
    Gemiddelde: 5.6
    Kamerling
    Uitzending 1: 7.4
    Uitzending 2: 4.6
    Uitzending 3: 6.2
    Uitzending 4: 6.6
    Uitzending 5: x
    Uitzending 6: 6.0
    Uitzending 7: 7.8
    Gemiddelde: 6.4
    Maluma
    Uitzending 1: x
    Uitzending 2: 5.2
    Uitzending 3: 6.6
    Uitzending 4: 6.4
    Uitzending 5: 6.2
    Uitzending 6: 7.2
    Uitzending 7: 6.0
    Gemiddelde: 6.3
    Shadowsinger
    Uitzending 1: x
    Uitzending 2: 7.2
    Uitzending 3: 7.2
    Uitzending 4: 6.6
    Uitzending 5: 7.0
    Uitzending 6: 7.0
    Uitzending 7: x
    Gemiddelde: 7.0
    Marisha
    Uitzending 1: 4.4
    Uitzending 2: 4.4
    Uitzending 3: 5.5
    Uitzending 4: x
    Uitzending 5: 5.4
    Uitzending 6: 6.2
    Uitzending 7: 3.4
    Gemiddelde: 4.9
    Seasons
    Uitzending 1: x
    Uitzending 2: 6.6
    Uitzending 3: 8.2
    Uitzending 4: 7.0
    Uitzending 5: 5.4
    Uitzending 6: 6.2
    Uitzending 7: x
    Gemiddelde: 6.7
    AItair
    Uitzending 1: x
    Uitzending 2: x
    Uitzending 3: x
    Uitzending 4: x
    Uitzending 5: 6.8
    Uitzending 6: 6.0
    Uitzending 7: x
    Gemiddelde: 6.4
    Girlicious
    Uitzending 1: x
    Uitzending 2: x
    Uitzending 3: x
    Uitzending 4: x
    Uitzending 5: x
    Uitzending 6: 5.2
    Uitzending 7: x
    Gemiddelde: 5.2

    [ bericht aangepast op 4 maart 2018 - 13:31 ]

    Ik vind het altijd een erg leuk programma, maar met WIDM op hetzelfde tijdstip, moet Weet Ik Veel het toch afleggen. :Y)


    She's imperfect but she tries

    Ik doe altijd heel erg trouw mee! Heerlijk om mee te doen vooral omdat je soms iets hebt wat blijft hangen en je leert er ook nog wat van.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Tad schreef:
    Ik vind het altijd een erg leuk programma, maar met WIDM op hetzelfde tijdstip, moet Weet Ik Veel het toch afleggen. :Y)

    Aw slechte timing dan haha :'D

    Kamerling schreef:
    Ik doe altijd heel erg trouw mee! Heerlijk om mee te doen vooral omdat je soms iets hebt wat blijft hangen en je leert er ook nog wat van.

    Ja precies!

    Tad schreef:
    Ik vind het altijd een erg leuk programma, maar met WIDM op hetzelfde tijdstip, moet Weet Ik Veel het toch afleggen. :Y)

    Dit precies ja!


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    KyloRen schreef:
    (...)
    Ja precies!


    Ik verbaas me dan wel altijd over hoe defensief sommige spelers worden als ze kans maken op prijzen. Echt vorige week was er een drama want de aflevering stond al op videoland en er stond iemand dubbel tussen. Wat kunnen mensen een drama maken.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Kamerling schreef:
    (...)

    Ik verbaas me dan wel altijd over hoe defensief sommige spelers worden als ze kans maken op prijzen. Echt vorige week was er een drama want de aflevering stond al op videoland en er stond iemand dubbel tussen. Wat kunnen mensen een drama maken.

    Oh pff ik doe niet eens mee om die prijzen. Ik vind het gewoon vet leuk om competitief tegen mijn ouders te strijden. :'D We zitten alle drie met onze mobiel voor de buis gekluisterd haha.

    Ik uh, ken het niet :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik doe elke week met mijn ouders samen mee. We vullen dan ook 95% met z'n drieën hetzelfde antwoord in op vier verschillende devices.
    Als ik in mijn eentje mee zou doen, dan zou ik sowieso elke week een 3 halen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Varekai schreef:
    Ik uh, ken het niet :'D

    Het is een quiz-achtig programma. Eigenlijk wordt je algemene kennis getest. ^^

    Disco schreef:
    Ik doe elke week met mijn ouders samen mee. We vullen dan ook 95% met z'n drieën hetzelfde antwoord in op vier verschillende devices.
    Als ik in mijn eentje mee zou doen, dan zou ik sowieso elke week een 3 halen.

    Ah haaha ja zo kan het natuurlijk ook nog!
    Ik had vorige week een 6.2. Was er nog best trots op :'D Ben benieuwd hoe moeilijk of makkelijk het straks is.

    Ik zit atm op 22 punten dus het gaat weer.... goed (cat)


    El Diablo.

    Ik heb er 16 op dit moment. :X


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    20 :'D

    KyloRen schreef:
    (...)
    Het is een quiz-achtig programma. Eigenlijk wordt je algemene kennis getest. ^^


    Ik heb nieuwe favoriet. Dit is nice. I like.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen