• Oké, dat vorige topic ging snel zeg.

    Anyway, ik was dus de laatste :Y)

    [ bericht aangepast op 24 jan 2018 - 20:30 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Misschien niet direct een compliment, en je kent mij verder niet persoonlijk, maar ik wil je even een hart onder de riem steken. Ik heb in je topic je verhaal gelezen en weet dat je met enorme stress zit nu. Maar meid, je bent sterker dan je zelf inziet. Je bent al zover gekomen en je hebt mensen om je heen die het goed met je menen. You'll work it out, for sure.

    Edit: Dit was voor Flugzeug. Gimme a sec

    @Chilton:
    Ik heb je nu al regelmatig voorbij zien komen op het forum, en ik vind je een supergezellige user! Daarbij, ik zie dat je een fascinatie hebt voor de verhalen, manier van denken en achtergronden van psychopaten. Vind ik ook bloedinteressant.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2018 - 23:28 ]


    ars moriendi

    Ik vind jouw profielfoto erg leukkk en je username ook trouwens


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Girl, O-M-G, jouw username!
          Na de film was ik echt speechless, ik vond 'em zo goed!


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Je profielfoto is echt leuk! ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vind het ontzettend gaaf dat je nu in Amerika bent en daar nu voor een paar maanden studeert. Heel veel plezier en succes! Je kan het en je gaat die maanden ook knallen. Oké, niet echt een compliment, maar ik vind het onwijs goed dat je dat aandurft en er gewoon voor gaat. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Filiz, volgens mij ben jij de perfecte bemiddelaar — je bent aardig, behulpzaam en positief. Daarbij is je liefde voor mythologie inspirerend want zeg nou zelf, mythologie is awesum. :Y)


    Mirte. Jij bent echt super aardig en je geeft echt leuke complimenten c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik vind het leuk je zo actief te zien op Q. You're awesome. Stay awesome. 😎


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je bent echt een super lief, enthousiast en aangenaam persoon die altijd klaar staat voor iedereen en ik vind je gewoon geweldig. Oprecht. Je bent een super lieve meid en ik hoop dat je dat weet. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Je hebt veel kennis van politiek. Het is wel duidelijk dat je niet zomaar spreekt voordat je weet waar je het over hebt. Dat kan ik erg waarderen aan mensen!


    ars moriendi

    Stiekem vind ik je signature helemaal awesome dat ligt echt niet aan mijn dirty mond hoor


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Jij bent zo sassy. I like it. ^^


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Jouw username is echt YASS! (:

    Je makeup/cosplay skills zijn echt super awesome en tbh jijzelf ook xx


    Heaven is a place that we all have

    Ads, je bent gewoon een heel erg leuk persoon. Echt waar. <3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.