• Een ideetje: een soort positieve LJH (: Deel vooral je euforische momenten!

    Dit is goed bedoeld. Ik bedoel er verder niets persoonlijks mee naar mensen die het moeilijk hebben.


    And then we'll see it.

    Ik kijk erg uit naar dit weekend (:


    And then we'll see it.

    Ik ga morgen naar de mc donalds, ik kijk er al de hele week naar uit Yay


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ik kijk uit naar zaterdag, want misschien ga ik een tattoo laten zetten. Verder kijk ik positief terug op deze week; ik heb een jaarcontract gekregen bij mijn werk (:


    26 - 02 - '16

    Vanavond uit eten bij één van m'n favo restaurants waar ik woon. Spareribs en buenocheesecake... here I come *O*

    Also; ik was een klein beetje nerveus voor vandaag omdat ik een nieuw iemand moest inwerken maar het ging hartstikke goed dus daar ben ik blij mee. En ook fijn dat het iemand is waar ik leuk mee kan werken en communiceren. ^^

    Het eten was fcking lekker gisteren holy shit. I am super satisfied haha. :')

    Hamburgers vanavond en als ze zelfgemaakt zijn zijn ze zo lekker, hehe. Also een prijsuitreiking van een schrijfwedstrijd vanavond en ik heb bericht gekregen dat ik ergens in de top drie zit, dus yay


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Zaterdag naar mijn beste vriendinnetje die is geslaagd voor haar opleiding, haar moeders verjaardag en zondag is mijn mama jarig dus gezellig uit eten! Kei-tof weekend!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Mijn examen ging beter dan verwacht, yay *O*


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Mijn spinazielasagne lukte verrassend goed ondanks het feit dat de begeleiding & ik een ramp waren bij het maken van de bechamelsaus en morgen ga ik de rest opeten * YES dit maakt me blij ok. Simple woman, simple needs, etc

    * Nadat ik naar Star Wars geweest ben. ALSO YES.

    also ik vind het grappig dat de meeste positieve dingen van mensen met eten te maken hebben lol, glad to know I'm not the only one die regelmatig als positief punt van de dag het eten opnoemt :')

    [ bericht aangepast op 26 jan 2018 - 21:57 ]


    There is freedom in the dark.

    Ik won een schrijfwedstrijd vandaag dus yay I guess


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik ga weer naar Sha toe. En Nixon opnieuw meeten en in ben gelukkig met deze vooruitzichten.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dinsdag zie ik Xan en Nixon weer! (heart2) En Xan blijft dan ook weer 2 nachtjes hier.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2018 - 23:12 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Vandaag even een dagje alleen maar dingen doen waar ik zin in heb. Gewoon even lekker binnen blijven vandaag. ^^


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ben echt heel trots op mezelf vandaag.


    i wanna die with you once or twice.

    IK HEB ZOVEEL GEGETEN OMG!! De koks waren we lief voor me vandaag ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.