• Oké, dat vorige topic ging snel zeg.

    Anyway, ik was dus de laatste :Y)

    [ bericht aangepast op 24 jan 2018 - 20:30 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Matts — jij hebt een speciaal plekje in m’n hart veroverd // niet alleen omdat we samen goed kunnen schrijven, maar ook omdat je er altijd voor me bent. ♥️


    ik vind je sig echt mooi!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ook jouw nieuwe username is supertof c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    You are the best!


    One Who Travels A Higher Path.

    Jouw sig en profiel zijn zo mooi


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik hou van je quizen


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik vind je dichtstijl echt nice, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen ofzo, maar I love it.


    Heaven is a place that we all have

    Je komt altijd heel gezellig en sociaal over, volgens mij ben je ontzettend lief


    chaos makes the muse

    Jouw username is echt kapot cool


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ah hoi, ik vind je altijd lief overkomen overal en volgens mij ben je ook echt een geweldig persoon met het hart op de goede plek. En natuurlijk kunnen we je voorliefde voor Peaky Blinders niet vergeten - which is awesome. *O*

    Laura, even for real, ik hoop dat je het toch overweegt om met de modverkiezingen mee te doen omdat ik er verzekerd van ben dat jij de site echt goed zou kunnen helpen pls do so want je bent een fantastisch mens gemaakt van truffels en liefde ly x


    Heaven is a place that we all have

    Ads, echt, don't let anyone tell you otherwise want je bent perfect zoals je bent, je verdient alle goeds in deze soms wat verrotte wereld en je mag me altijd snappen en/of pb'en en/of gb'en.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ah Matty jij bent echt altijd lief en je bent geweldig op snap c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I really like your cosplays ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik vind je profiel echt heel mooi!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    chaos makes the muse