• ..namelijk grafisch design!

          Onlangs zag ik een video voorbijkomen van iemand die digitaal collage art in elkaar zette en ik vond het eindresultaat echt zo cool en mooi. Dus toen is je boy dan maar ook begonnen, omdat ik iets soortgelijk wou maken! En dat is soort van gelukt idk. Ik heb dus dit ding hier gemaakt, alleen heeft Imgur de kwaliteit echt gefuckt.
          Ik vond een heel leuke afbeelding van een Romeins standbeeld en toen dacht ik van woah wtf vaporwave as fuck, dit wil ik ook doen! En toen heb ik wat geometrie en bloemen erbij gezet. Heel erg basic, maar heel erg leuk.

    Hebben jullie nog nieuwe dingen gedaan onlangs?
    a d s


    Heaven is a place that we all have

    Ziet er cool uit! Je kan misschien wat oefenen met covers maken hier? (wbw)
    Ik heb een blokfluit gekocht en hoewel ik nogal scheef blaas, vind ik het echt leuk, dus nu ben ik aan het nadenken om weer muziekschool te gaan doen, lol. Maar dan wil ik ook weer piano oppakken en ja, haha. Tijd en zo.


    Mhm?

    Ziet er heel cool uit!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ziet er inderdaad heel gaaf uit!


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Supercool, ik ben sind kort bezig met photoshop en video editing :)


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    Wauw goed gelukt voor de eerste keer! Mijn eerste photofiltre design was echt om van te janken haha! Trouwens, je manier van typen is echt rad (':


    We were the forever that didn't last

    Wauw supergaaf.
    Momenteel ben ik van het kaarten maken met handlettering. Heb gelukkig alleen maar een voorbeeld nodig en dan kan ik het na 1 x
    En kleuren maar al sinds ik klein ben wil ik heel graag een gitaar maar die koop ik als ik op mezelf ga dus dat word hooguit nog 4 jaar wachten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Superleuk! Vind het echt heel tof, doe vooral zo verder!
    Dat romeins standbeeld is trouwens niet Romeins haha (het is die op mijn profielfoto so its my duty om er op te reageren haha)
    Het is een renaissancewerk, dus wel heel klassiek voorkomen. De david van Michelangelo. Heel bekend werk dus je weet dit vast wel, maar ik raad eens aan om het op te zoeken op pinterest enzo. Mijn profielfoto is een voorbeeld van de hoeveelheid graphic designs je ervan vindt. Misschien dat je inspiratie op kan doen? :3

    Doe zo verder iig, ik vind het echt cool


    A to the Z

    Ziet er fancy uit, adsie!