• Hallo vrienden en lieve column-lezers,
    ten eerste mijn excuses dat een column zo lang op zich heeft moeten wachten deze keer. Gedurende de examens heb ik niet echt de ruimte in mijn hoofd om over andere dingen na te denken, en columns die bestaan uit klaagzangen over de examens zijn zo onorigineel na een tijd.
    Ten tweede vroeg ik mij af welk commentaar jullie over het algemeen hebben over mijn columns. Is het bijvoorbeeld te persoonlijk/niet persoonlijk genoeg, te formeel, te zware onderwerpen? Tell me! En dit is niet echt vissen naar complimenten, maar meer zoeken naar kritiekpunten waarop ik kan verbeteren.
    Een lijst van alle columns geschreven door mij.
    Ten derde vroeg ik mij af waar jullie graag over lezen. Persoonlijk avonturen, actualiteit, etc? (Misschien dat dit andere columnisten ook kan helpen?)

    Alvast bedankt om hierover na te denken. Ik heb al lang het gevoel dat ik mijn columns niet 100% zijn, maar ik kan niet juist plaatsen waaraan dat ligt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb geen tijd om alle columns nu te lezen, want ik ga zo avondeten. Maar ik wilde wel even zeggen, ik vind hoe persoonlijker hoe leuker! :Y) Als mensen hun persoonlijke verhalen vertellen, merk je beter het gevoel wat de schrijver erover heeft. Hoewel men dat opzich ook prima kan overbrengen op gebeurtenissen die ze zelf níét hebben meegemaakt opzich. Maar ik hou gewoon van persoonlijke verhalen, haha.


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik ga ze ook niet allemaal lezen, maar ik geef even mijn persoonlijke mening over zo'n dingen. Ik heb het liefst iets tussenin bij columns. Té persoonlijke dagboekfragmenten heb ik eigenlijk niet graag. Ik heb toch graag dat er een "idee" in een column uitgewerkt wordt., maar dat heb ik dan wel graag aan de hand van persoonlijke anekdotes, om je erin te slepen.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Persoonlijke avonturen vind ik altijd erg leuk =D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb het niet gelezen, maar ik vind de manier van lezen al onaantrekkelijk. Als ik zo'n grote lap tekst zie zonder alinea's haak ik vaak al af.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh