• Hiep, hiep hiep HOERAAAAAAAAAAA!

    Niemand minder dan onze eigen admin Erica (Scandal) mag vandaag 25 kaarsjes uitblazen!

    Bij een verjaardag hoort natuurlijk vuurwerk!



    Maar naast taart zijn er ook een heleboel mensen die iets willen zeggen!

    Van Mare:
    Lieve lieve Erica,
    Wat heb jij ontzettend veel gedaan deze jaren dat je op Q zit. Dit klinkt als een afscheidsbericht, maar het is meer iets voor een jubileum, want je wordt 25!*O*Feest!
    Ik hoop dat we nog lang mogen samenwerken, dat je blij blijft met je oranje kleurtje en dat je een gezond nieuw levensjaar krijgt!

    Liefs,
    Mare


    Van Filiz:
    Lieve Erica,

    Als allereerste wil ik zeggen dat je echt een lief, behulpzaam en oprecht iemand bent. Je staat voor iedereen klaar en je wilt ook naar iedereen luisteren, dat is zo mooi om te zien. Daarnaast ben je gewoon een geweldige admin en doe je ontzettend veel voor Quizlet. Veel mensen zeggen dat, maar het is gewoon echt zo.

    Verder is het leuk om af en toe met je te praten. Dat wij collega's zijn en om samen te werken met elkaar.

    Ik wil je een fijne en een mooie verjaardag toewensen. Ontzettend veel mooie jaren toegewenst, dus van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag! ^^

    Liefs,
    Filiz


    Ook Andrea heeft een taart gebakken, deze straalt natuurlijk helemaal Erica uit:
    Lieve Erica,
    Van harte gefeliciteeeeeeeeeeeerd! Hopelijk heb je een ontzettend leuke dag vandaag!*O**O**O**O**O*



    Natas laat van zich horen:
    Hooooi lieve Erica!
    Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je een leuke dag hebt, ondanks dat het kayakken niet doorging en de meeting wel erg lang alleen reizen voor je was. Anyway, 25 is een mooie mijlpaal, zo'n grens waarna je eigenlijk niet meer ouder wil worden ik kan het weten dus geniet ervan!

    Liefs,
    Natas


    Bianca wilt ook even speechen:
    Hee Erica!
    Al 25, wat een mooie leeftijd. 25 jaren waarvan bijna 6 jaar je je hebt ingezet voor Q. Dat is meer dan 1/5 van je leven, haha. Ik wil toch even zeggen dat ik je erg bewonder hoe jij in het leven staat. Ik geloof dat je een harde werker bent op je werk net zoals hier als administrator. Ik begrijp niet hoe je die twee dingen nog eens kan combineren met én je hobby waar jij je je eveneens veel voor inzet én de rest van je leven. Ook als user ben je actief op Quizlet. Niet enkel achter de schermen. Hoe doe je dat? Het mag gezegd worden: je bent geweldig.
    Ik hoop dat je een leuke verjaardag zal hebben! Ga maar vieren hoe geweldig je bent!*O*Happy birthday! <3


    Leah wilt even iets zeggen:
    Hey Erica!

    Buiten die ene keer in Antwerpen, ken ik je eigenlijk niet zo goed, maar ik wilde je toch een gelukkige verjaardag wensen! Je bent een supee goede admin en een super lief mens, dus je verdient het. c: Drink er een op!

    Liefs
    Leah


    Emma heeft ook een woordje voor jou over:
    Lieve Erica,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag lieve schat! 25 jaar alweer! Ik wens je een hele mooie dag toe! Ik hoop dat je al veel felicitaties hebt gehad van allemaal vrienden, familie, collega's en kennissen en natuurlijk van je vriend. Want dat verdien je!

    Groetjes, Emma
    We moeten echt snel eens afspreken! - kus -


    Namens Liesje een gelukkige verjaardag!

    En dan last but not least voel ik mezelf ook even verplicht om iets te zeggen:
    Lieve, lieve Erica,

    Toen ik je deze week even sprak zat je even in een dipje. Ik hoop oprecht dat het al iets beter gaat, want ik zie je niet zo graag triestig. Ik zie liever de enthousiaste Erica die voor alles een oplossing bedenkt en alles wilt perfectionaliseren. Daarom ben je ook echt een geweldig persoon, je wilt voor iedereen je best doen en het iedereen zo comfortabel mogelijk maken. Dat is ook de eigenschap die jou tot een fantastische admin maken en je ook zo goed bent in jouw werk. Je bent nu 25 jaar en hopelijk doe je daar nog heel wat jaartjes bij! Het liefst allemaal op Quizlet! Je bent een geweldige vriendin en ik zou je voor geen goud van de wereld meer kunnen missen!*O*
    Een gelukkige verjaardag!

    Liefs,
    Jarne


    Namens heel Q nogmaals een geweldige verjaardag! Je bent een geweldig admin en Q zou niet meer zonder jou kunnen!

    [ bericht aangepast op 3 feb 2018 - 12:23 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Happy birthday! *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Heel erg gefeliciteerd, Erica! Ik hoop dat je een geweldige dag hebt en enorm verwend wordt, want je verdient het, met hoe hard je je voortdurend voor anderen inzet. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    GefeliciTAART!

    Proficiat! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dankjewel! =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Happy birthday! :Y)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Gefeliciteerd!(flower)


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Gefeliciteerd! *O*


    •

    Gefeliciteerd!


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Gefeliciteeeeerd!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Lieve Erica,

    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! *O* *O* Wat mogen wij Q'ers blij zijn met jouw aanwezigheid hier, met al je ontzettend leuke ideeën en je superawesome zelf. Quizlet zou zonder jou niet hetzelfde zijn en ik hoop dat we in het komende jaar nog steeds van jou in je oranje admin-kleurtje mogen genieten ^^ Je bent echt een geweldig persoon en je steekt zoveel tijd en energie in deze site dat zelfs de meest vastberaden spammers je dat niet na kunnen doen! Voor zolang hij nog duurt (oeps laat oeps) wens ik je nog een hele leuke dag toe en gezondheid en geluk in het komende jaar!

    Liefss,
    Froukje


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gelukkige verjaardag! (flower)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Allemaal nog super hard bedankt! <3


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury