• Meestal heb ik dit met liedjes die ik nog niet eerder heb gehoord. Maar daarna blijf ik ze draaien totdat ik ze niet meer kan horen.

    Dus ik benieuwd welke liedjes andere grijs draaien en daarna voor een lange tijd niet meer kunnen horen.

    Wat zijn de liedjes die jij hebt grijs gedraaid?



    Youtubevideo plaatsen mag, plaats hem in een quote anders loopt het topic vast!


    Physics is awesome

    Ik heb dat gehad met Rich Girl van Gwen Stefani, die heb ik jaren geleden (2009 of zo) plat gedraaid, waardoor ik hem nu 9 jaar later nog steeds niet kan horen haha.


    We were the forever that didn't last

    Dat is heftig, maar ook wel bijzonder. Meestal kan ik een liedje wel weer luisteren naar een paar weken, maar dan klinkt het niet zo mooi als toen ik het constant draaide.


    Physics is awesome

    Ella elle l'a van Kate Ryan :')


    And then we'll see it.

    Koffie schreef:
    Ella elle l'a van Kate Ryan :')

    ... Eeeeeeeen dat nummer blijft nu de hele dag in mijn hoofd zitten! Thank you! Hahaha


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    ... Eeeeeeeen dat nummer blijft nu de hele dag in mijn hoofd zitten! Thank you! Hahaha

    Sorry hahahahha!


    And then we'll see it.

    Zo herkenbaar!
    En dan na een paar maanden die grijsgedraaide liedjes weer luisteren en ze dan ineens weer vet kunnen waarderen. :')
    Helaas kan ik nu niet meteen een nummer voor de geest halen. :/

    Oh dat heb ik met Duality van set it off. Heb hem heel vaak gedraaid en kan er wel weer naar luisteren ondertussen maar het is niet meer zo mooi als dat het eerst was haha


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik doe dat eigenlijk met elk nieuw liedje die ik heel goed vind. Dat is fris in vergelijking met de niet nieuwe liedjes die je door en door kent, maar na een tijdje ben ik ook daar te gewend aan en vliegt het op de hoop. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Mijn gehele afspeellijst werkt zo. De nieuwe liedjes blijf ik maar afspelen en vervolgens moet ik weer nieuwe toevoegen omdat de anderen weer beginnen te vervelen haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Koffie schreef:
    Ella elle l'a van Kate Ryan :')


    Dat liedje ken ik niet. Misschien dat als ik hem luister dat ik hem dan wel herken.


    Physics is awesome

    hnmmm ik heb vaak favoriete liedjes en die luister ik dan een paar maanden tot ik klaar er mee ben.
    Sinds Pitch perfect uit is ben ik elke dag dat aan het luisteren, nu heb ik een nieuwe lijst
    Ik heb met Zoutelande van Blof dat het heel mooi is maar het is teveel op de radio, dus momenteel vind ik het echt een klote nuimmer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Chilton schreef:
    Zo herkenbaar!
    En dan na een paar maanden die grijsgedraaide liedjes weer luisteren en ze dan ineens weer vet kunnen waarderen. :')
    Helaas kan ik nu niet meteen een nummer voor de geest halen. :/


    Inderdaad, ja. Maar soms klinken sommige liedjes dan toch niet zo mooi als de eerste keer.


    Physics is awesome

    LonLon schreef:
    Oh dat heb ik met Duality van set it off. Heb hem heel vaak gedraaid en kan er wel weer naar luisteren ondertussen maar het is niet meer zo mooi als dat het eerst was haha


    Dat heb ik dus ook.


    Physics is awesome

    Histoire schreef:
    Ik doe dat eigenlijk met elk nieuw liedje die ik heel goed vind. Dat is fris in vergelijking met de niet nieuwe liedjes die je door en door kent, maar na een tijdje ben ik ook daar te gewend aan en vliegt het op de hoop. (:


    Bij mij wisselen de liedjes ook met regelmaat. Die van The Greatest Showman heb ik volgens mij allemaal grijs gedraaid.


    Physics is awesome

    Sempre schreef:
    Mijn gehele afspeellijst werkt zo. De nieuwe liedjes blijf ik maar afspelen en vervolgens moet ik weer nieuwe toevoegen omdat de anderen weer beginnen te vervelen haha


    Heb je ook periode's waarin je gewoon geen nieuw liedje vind en daar ook wel oké mee bent?


    Physics is awesome