• Ik denk dat sommigen van jullie het wel wisten, maar ik heb echt jaren vast gerookt. Iets waar ik echt niet trots op ben.
    Maar wel iets waar de 16 jarige versie van mij niet goed overna heeft gedacht. En toen zat ik er aan vast.
    Nu het goede nieuws !

    Het is deze beste man gelukt om te stoppen !



    Ik ben nu al een tijdje gestopt ( nu 17 dagen om precies te zijn).
    Maar ik wou het eerst zeker weten voor ik er een topic over zou maken.

    Bij deze dus :) Ik ben echt zo blij, en ik zit ook zeker een stuk lekkerder in mijn vel !

    Nu om het topic nog een vraag mee te geven : Wat zijn slechte gewoontes waar jullie wat aan gedaan hebben?

    Time for a Party?

    80.6% (25 stemmen)
     
    Hell yeah !

    19.4% (6 stemmen)
     
    Ja natuurlijk !


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Wiarda schreef:
    daaaamn. 311 gemiste sigaretten? was dat een pakje per dag??

    extra applaus dat je daar zo cold turkey mee gestopt ben, dan


    Ja ik rookte sommige dagen wel iets minder hoor maar ik was een shagroker dus soms rookte ik daarvan zelfs nog een pakje op een dag.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ringwraith schreef:
    Ah super goed! Ik probeer sinds twee maanden meer te bewegen (omdat ik een zittend beroep heb) maar het is nog best lastig. :/


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Wauw, gefeliciteerd!!
    Ik woog jarenlang teveel, ik had een BMI van 29 op m'n zwaarst. Nu heb ik al een paar jaar een gezond gewicht, waar ik echt trots op ben :).


    No growth of the heart is ever a waste

    Salaryman schreef:
    Wauw, gefeliciteerd!!
    Ik woog jarenlang teveel, ik had een BMI van 29 op m'n zwaarst. Nu heb ik al een paar jaar een gezond gewicht, waar ik echt trots op ben :).


    Wat super goed van je zeg ! Met de juiste mindsetting kan je echt heel wat bereiken merk ik vooral de laatste tijd.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik ben blij voor je! Het leek me altijd eng daaraan verslaafd te geraken, want ik vrees dat stoppen voor mij ook heel moeilijk zou zijn geweest. En dat ex-rokers vaak nog dat sigaretje missen als ze iemand zien roken, lijkt me vervelend. :W Dat wil ik niet meemaken, haha.


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Ik ben blij voor je! Het leek me altijd eng daaraan verslaafd te geraken, want ik vrees dat stoppen voor mij ook heel moeilijk zou zijn geweest. En dat ex-rokers vaak nog dat sigaretje missen als ze iemand zien roken, lijkt me vervelend. :W Dat wil ik niet meemaken, haha.


    Ik heb daar gelukkig nog vrij weinig last van, alleen als ik een paar biertjes op heb , heb ik er nog wel eens trek in. Maar dat is ook gelijk met een paar minuten wel weg.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Proficiat! Doe je goed!!
    Jammer genoeg rook ik zelf nog steeds als een schoorsteen :')


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Nou, Apo hier heeft ook een anti roker app gedownload, hoor. Gisteravond heb ik als het goed is mijn laatste sigaret opgestoken. Man. Mis het nu al. Maar ik wil een partyroker worden, want voor mijn portemonnee is deze verslaving dus echt geen feestje meer.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Nou, Apo hier heeft ook een anti roker app gedownload, hoor. Gisteravond heb ik als het goed is mijn laatste sigaret opgestoken. Man. Mis het nu al. Maar ik wil een partyroker worden, want voor mijn portemonnee is deze verslaving dus echt geen feestje meer.


    Aaah wat goed van je zeg :) Wel een tip zo dacht ik in het begin ook, maar geloof me zodra je op een feestje rookt zit je weer zo op een pakje per dag. (Dit is niet mn eerste stoppoging xD) Maar als je ergens over wil hebben dat stopgerelateerd is staat mijn pb en gb altijd open :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    LonsGastenboek schreef:
    (...)

    Aaah wat goed van je zeg :) Wel een tip zo dacht ik in het begin ook, maar geloof me zodra je op een feestje rookt zit je weer zo op een pakje per dag. (Dit is niet mn eerste stoppoging xD) Maar als je ergens over wil hebben dat stopgerelateerd is staat mijn pb en gb altijd open :)

    Aahw superlief! Thanks, ik ga mijn best doen! (:


    ars moriendi