• klik!

    De tien uitkomsten komen uit mijn lijstje van top 10 films van 2017. ^^

    [ bericht aangepast op 6 feb 2018 - 16:56 ]

    Logan. <3


    ars moriendi

    Beauty and the beast! Was ook echt een super film.
    PS, je hebt als link de uitkomsten gegeven. (:


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    Beauty and the beast! Was ook echt een super film.
    PS, je hebt als link de uitkomsten gegeven. (:

    Oeps, dankje!

    Thor Ragnarok! Die heb ik al twee keer gezien, maar het was inderdaad een geweldige film, dus ik vind het een prachtige uitkomst. Erg leuke quiz. :Y)

    Overigens kwam ik er ook achter dat ik acht van de tien films al eens had gekeken, dus ik bedoel, het zou ook wel erg lastig zijn geweest bij eentje uit te komen die ik nog niet kende. Ik besef nooit hoeveel films ik kijk tot ik dit soort dingen tegenkom. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Thor Ragnarok! Die heb ik al twee keer gezien, maar het was inderdaad een geweldige film, dus ik vind het een prachtige uitkomst. Erg leuke quiz. :Y)

    Overigens kwam ik er ook achter dat ik acht van de tien films al eens had gekeken, dus ik bedoel, het zou ook wel erg lastig zijn geweest bij eentje uit te komen die ik nog niet kende. Ik besef nooit hoeveel films ik kijk tot ik dit soort dingen tegenkom. :'D

    Dankje!

    Haha ja dat heb ik zelf ook vaak als mensen dan over films praten en ik denk; hm jup die ken ik allemaal al. :')

    Thor Ragnarok. Ik heb hem nog niet gezien!


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Beauty and the Beast. Inderdaad awesome film, hehe :Y)


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Leuke quiz!