• Hai.

    Ik heb een nieuwe phone -- de Huawei P10 Plus to be exact, maar het probleem is dat elke keer als ik meldingen binnen krijg wanneer iemand iets geantwoord heeft op de app, mijn muziek dan echt flink gedempt (verminderd wordt van geluid) wordt. Terwijl ik mijn phone standaard op stil heb staan.

    Can somebody help me with this? Want ik wordt er echt kriegel van.

    Thank you.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je zou even bij de instellingen kunnen kijken? Ik zou het anders ook niet weten. (cat)


    Life is a beautiful struggle

    Caraveo schreef:
    Je zou even bij de instellingen kunnen kijken? Ik zou het anders ook niet weten. (cat)

    Ik heb al zo'n beetje overal gekeken bij de instellingen, zelfs bij de muziek instellingen zelf, maar daar kwam ik niks wijzer uit en niks tegen in die trant.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Korea schreef:
    (...)
    Ik heb al zo'n beetje overal gekeken bij de instellingen, zelfs bij de muziek instellingen zelf, maar daar kwam ik niks wijzer uit en niks tegen in die trant.

    Hmm melding instellingen ook? Ik heb helaas geen ervaring met Huawei maar ik zal eventjes voor je kijken of ik iets kan vinden.
    Edit; ik heb een beetje rond gekeken en ik kan niks vinden behalve iets met Adapt Sound? Misschien dat dat tussen je instellingen staat?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2018 - 14:28 ]


    Life is a beautiful struggle

    Caraveo schreef:
    (...)
    Hmm melding instellingen ook? Ik heb helaas geen ervaring met Huawei maar ik zal eventjes voor je kijken of ik iets kan vinden.
    Edit; ik heb een beetje rond gekeken en ik kan niks vinden behalve iets met Adapt Sound? Misschien dat dat tussen je instellingen staat?

    Dat kwam ik ook tegen met het vele googlen, maar niet veel geluk hier. Ben het niet tegengekomen bij instellingen. 😕


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hmm, wat apart, ik heb zelf een Huawei P10 Lite maar bij mij krijg ik geen meldingsgeluidjes wanneer ik mijn apparaat op "stil" zet. Wanneer ik mijn telefoon niet op stil heb staan, heb ik hetzelfde probleem als jij (harde meldingsgeluiden van de app, de muziek op ontvangstmomenten een stuk zachter) maar ik los het dus op door het apparaat simpelweg op stil te zetten. Heb je ook gecheckt bij de instellingen van WhatsApp zelf? Want het lijkt me dat het probleem dan daar zou moeten liggen.


    ars moriendi

    EdensGate schreef:
    Hmm, wat apart, ik heb zelf een Huawei P10 Lite maar bij mij krijg ik geen meldingsgeluidjes wanneer ik mijn apparaat op "stil" zet. Wanneer ik mijn telefoon niet op stil heb staan, heb ik hetzelfde probleem als jij (harde meldingsgeluiden van de app, de muziek op ontvangstmomenten een stuk zachter) maar ik los het dus op door het apparaat simpelweg op stil te zetten. Heb je ook gecheckt bij de instellingen van WhatsApp zelf? Want het lijkt me dat het probleem dan daar zou moeten liggen.

    Ik heb hetzelfde als ik mijn mobiel op geluid zet. Is dit iets van Android zelf, denk je? Bij de apps (waaronder WhatsApp zelf) zorgen die notificaties ervoor dat mijn muziek flink vervaagd/gedempt wordt en heb daar ook gecheckt bij de app instellingen, maar het is niet echt duidelijk en staat er verder ook niets over. Google me rot, maar kan niks vinden. 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh heh dit heb ik ook met de mijne, heb dezelfde phone. Ik vind het juist wel chill en merk er niet zo veel van dus heb ook geen idee hoe op te lossen eigenlijk.


    The truth is out there.

    Kurisu schreef:
    Oh heh dit heb ik ook met de mijne, heb dezelfde phone. Ik vind het juist wel chill en merk er niet zo veel van dus heb ook geen idee hoe op te lossen eigenlijk.

    Ik wou dat ik diezelfde instelling had, hehe. Ik erger me er echt mateloos aan, want hij heeft ook de neiging om dan helemaal op pauze te vallen als ik meerdere meldingen binnen krijg. En ik wil niet elke keer die muziek op play klikken, vanwege dat gedoe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Korea schreef:
    (...)
    Ik wou dat ik diezelfde instelling had, hehe. Ik erger me er echt mateloos aan, want hij heeft ook de neiging om dan helemaal op pauze te vallen als ik meerdere meldingen binnen krijg. En ik wil niet elke keer die muziek op play klikken, vanwege dat gedoe.


    Oh dat heb ik nog nooit gehad. Als ik mn tel aangesloten heb op de auto dempt het geluid like 3sec ofzo en dan is het weer beter en gaat ie verder met de muziek, zelfde geld voor oortjes. Heb het vgm wel alleen bij whatsapp. Not sure.


    The truth is out there.

    O, volgens mij heb ik het probleem opgelost! Ik klikte dat "monogeluid" aan en het probleem was verholpen. Even de komende dagen aankijken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    (Y)

    Daarmee ben je volgens mij wel ook meteen je stereo geluid kwijt..

    Ignatius schreef:
    Daarmee ben je volgens mij wel ook meteen je stereo geluid kwijt..

    Met de optie die ik aanklikte? Ik heb geen idee. M'n geluid doet het nog gewoon. Of is dat niet wat je bedoelde?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nou, bij veel muziek enzo is het zo dat sommige geluiden in het ene oor spelen en niet in het andere, ook bij films. Met mono verlies je dat effect en speelt alles gewoon in allebei je oren, al maakt dat je misschien niet zoveel uit.

    Ignatius schreef:
    Nou, bij veel muziek enzo is het zo dat sommige geluiden in het ene oor spelen en niet in het andere, ook bij films. Met mono verlies je dat effect en speelt alles gewoon in allebei je oren, al maakt dat je misschien niet zoveel uit.

    Ah, vandaar. Ik ben nu een beetje bang het uit te klikken hehe. Laatst begon ie namelijk weer te veranderen en had ik dingen moeten aanpassen. 😂 Maar bedankt voor de uitleg.


    Don't walk. Run, you sheep, run.