• Hallo allemaal,

    We zullen jullie niet langer in spanning houden: we zijn eruit welke 11 users, van de in totaal 24 aanmeldingen, doorgaan naar de tweede ronde. Deze users hebben zonet een privé-bericht ontvangen. Ze hebben ruim twee weken de tijd, tot 16 maart 23:59, om het formulier van de tweede ronde in te vullen. Dit is een examen met casussen die opgelost moeten worden.

    We hebben tegen deze users gezegd dat zij niet mogen vertellen dat ze door zijn naar de tweede ronde. Het is dan ook de bedoeling dat zij het formulier zelf invullen, zonder hulp. Om het hen niet nog moeilijker te maken, mogen ook de users die níet door zijn naar de tweede ronde, dit niet vertellen. Anders is het op een gegeven moment duidelijk wie er door is, zonder dat zij dit hebben laten weten.

    We vragen jullie dus om niet te laten weten of je door bent of niet. Alle reacties in dit topic en op andere openbare plekken op Quizlet, zullen worden verwijderd.

    Groetjes,
    Het moderatorteam


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Succes iedereen die door is!
    En iedereen die niet door is: andere keer beter (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Veel succes! *O*
    En al de rest, niet getreurd, er volgen nog kansen. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mijn topics. Zo spannend!


    26 - 02 - '16

    Succes iedereen die door is!
    Waarom moet het eigenlijk stil worden gehouden?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    MT (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    *O* Veel succes aan iedereen die door is. Aan iedereen die er deze keer niet bij zit, zet volgende keer nog een keer alles op alles (wbw)

    [ bericht aangepast op 1 maart 2018 - 22:30 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Yes, succes mensen! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Necessity schreef:
    Succes iedereen die door is!
    Waarom moet het eigenlijk stil worden gehouden?

    Vertrouwenstest. Je moet wel meer stilhouden als je in de crew komt (niet alleen crewacties, maar ook gewoon persoonlijke zaken over users).

    Succes aan de deelnemers! ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    24? vier jaar geleden zaten er echt nog iets van zeventig mensen per verkiezing te knokken om een plekje bij club crew, wow. als ik had gegokt had ik er echt dik naast gezeten


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    24? vier jaar geleden zaten er echt nog iets van zeventig mensen per verkiezing te knokken om een plekje bij club crew, wow. als ik had gegokt had ik er echt dik naast gezeten


    Holy fuck idd.


    26 - 02 - '16

    MT (nerd)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Frodo schreef:
    MT (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Veel succes aan degenen die door zijn!
    Aan degenen die niet door zijn: volgende keer beter! ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Succes iedereen!


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Rubin schreef:
    Veel succes aan degenen die door zijn!
    Aan degenen die niet door zijn: volgende keer beter! ^^

    Wauw het is wel even wennen om je niet meer met een rood kleurtje te zien!