• Ik moet over een jaar stage doen, maar er is aangeraden om al vroeg een stageplek te zoeken. Ik heb echter geen idee bij welk bedrijf ik een stage wil gaan doen. Hoe pak je zoiets aan?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wel wat zijn je interesses en toekomstplannen (; probeer hier iets bij te zoeken.

    Wij hadden een site waarbij je alle goedgekeurde stageplekken kon vinden maar dit was mbo 4 kinderopvang.

    Ik zou als je je georienteerd hebt opzoeken welke bedrijven er in jou omgeving zijn en gewoon solliciteren als stagiaire of op school vragen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Wel wat zijn je interesses en toekomstplannen (; probeer hier iets bij te zoeken.

    Wij hadden een site waarbij je alle goedgekeurde stageplekken kon vinden maar dit was mbo 4 kinderopvang.

    Ik zou als je je georienteerd hebt opzoeken welke bedrijven er in jou omgeving zijn en gewoon solliciteren als stagiaire of op school vragen.


    Dat is juist het probleem. Als ik een specifiek interesse had, kon ik daar achter zoeken, maar dat ik heb ik niet echt. :/ En ik wil niet echt in de buurt blijven, ik wil wat de wereld gaan ontdekken. Vandaar dat het een beetje meer open ligt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    In welke richting? & welke periode? Want als het 1 dag in de week is en de rest school kun je niet echt ver weg of course

    [ bericht aangepast op 16 feb 2018 - 22:10 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    In Nederland kan je stagemarkt gebruiken en daar een beetje ideeën op doen?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik weet niet wat je doet, maar is er geen Bureau Stage op je opleiding? ^^ Die personen zijn ervoor en kunnen je helpen bij je oriëntatie.


    She's imperfect but she tries

    Patholoog schreef:
    (...)

    Dat is juist het probleem. Als ik een specifiek interesse had, kon ik daar achter zoeken, maar dat ik heb ik niet echt. :/ En ik wil niet echt in de buurt blijven, ik wil wat de wereld gaan ontdekken. Vandaar dat het een beetje meer open ligt.

    Maak anders een beroepentest. Zoals aangegeven als je verteld voor hoelang en vaak dat er meer tips kunnen want of je 2 dagen eenmaal of een jaar lang stage loopt is een verschil.mag je verschillende stages lopen of alles op 1 locatie

    Maak zo'n test of schrijf eens op. Als je denkt aan je toekomst, welke kwaliteiten heb je, wat wil je ontwikkelen. Welke sector wil je in?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan