• Van de week werd ik doodgegooid met advertenties over Valentijnsdag. Met mijn vriend had ik het er nog over. Beide kwamen we tot de conclusie dat het erg commercieel was en we niks zouden halen voor elkaar. Vanmiddag, tijdens het boodschappen doen, dacht ik dat het toch leuk zou zijn om hem te verrassen. Doordat we het allebei commercieel vonden en om die reden niets zouden doen, zouden de bloemen een verrassing zijn - dat was in ieder geval de insteek. Om niet te cliché te doen, en omdat de rozen er niet bijster mooi uit zagen, besloot ik tulpen te halen in twee kleuren. Thuis had ik ze mooi in een vaas gedaan. Later kwam mijn vriend thuis. Ik, helemaal trots op de verrassing die ik geregeld had, zei "ik heb iets voor je" en hij haalde ineens een enorme bos rozen tevoorschijn. Blijkt dat hij me ook had willen verrassen doordat ik het toch niet aan zou zien komen. :W :W

    Nu hadden we gelukkig twee vazen, anders hadden we echt een probleem gehad haha.
    Hebben jullie nog iets leuks gedaan vandaag?


    26 - 02 - '16

    Aaah wat lief! Echt supercute!

    Ik heb niets bijzonders gedaan vandaag, maar dat was ook wel fijn (:


    And then we'll see it.

    Erg lief! Ik heb ook niets bijzonders gedaan, maar ik heb een lolly gekregen in de vorm van een hartje, jippie!


    - thank you for existing -

    Leuk, zeg! (:

    Toen ik aan het werk was kwam mijn vriend onverwachts langs en stopte een papiertje in mijn kontzak. Zo snel als hij gekomen was, was hij ook weer weg, en ik had niet de kans om te vragen wat het was. Daarna ben ik naar de wc gesneaked om het briefje te lezen en het was zo ontzettend lief ^^ Vind het wel jammer dat we niet meer tijd samen door konden brengen vandaag.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Haha, leuk!

    Ik heb niks met Valentijnsdag gedaan want ik ben eenzaam, lol. Maar ik heb wel acht euro verdiend met auto's de goede kant op sturen voor de open dag van onze school. :3


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.