• Ik heb sinds vier maanden een implanon, wat me super goed bevalt. Ik wilde niet de pil innemen, dus toen kwam ik hier op uit. Pluspunt: ik ben ook al vier maanden niet meer ongesteld geweest.
    Wie heeft er nog meer één? En wat vinden jullie ervan?

    Note: een implanon is een vorm van anticonceptie.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ben van plan om er eentje te nemen, want ik ben de pil bijna letterlijk kotsbeu (': Nu ben ik even niets aan het doen op vlak van anticonceptie, wat me eigenlijk ook wel bevalt, haha. Maar goed, me no baby, dus ja.
    Heb je ergens anders last van gehad of veranderingen gemerkt?


    Mhm?

    Ik heb het niet. Ik neem de pil en ben er best tevreden over, dus ik zie mezelf ook niet snel veranderen. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Cipher schreef:
    Ik ben van plan om er eentje te nemen, want ik ben de pil bijna letterlijk kotsbeu (': Nu ben ik even niets aan het doen op vlak van anticonceptie, wat me eigenlijk ook wel bevalt, haha. Maar goed, me no baby, dus ja.
    Heb je ergens anders last van gehad of veranderingen gemerkt?


    Ehm als ik ongesteld "moet worden" heb ik steken in mijn onderbuik, maar dat had ik voorheen ook al. Rond die tijd heb ik wel last van stemmingen, wat ik normaal niet had. Vrolijk/emotioneel. Verder nergens last van.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2018 - 15:45 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik zat er wel aan te denken, omdat ik al jaren de pil gebruikt en mijn oude pil niet meer goed werkte. Maar na een bespreking met mijn huisarts is dat toch geen optie voor mij en zit ik lekker nog steeds vast aan een (andere) pil :')


    Seasons will change, but I shall remain