• Het weer is zo prachtig vandaag! Ik denk dat ik maar eens buiten ga schrijven ^^

    Is het bij jullie ook zulk mooi weer? (:


    And then we'll see it.

    Het is zegmaar 5 graden buiten, maar het is wel zonnig. Dus nee, ik blijf mooi binnen haha


    Deep inside, I've never felt alive

    Het is hier wel mooi weer.
    Als je binnen bent en naar buiten kijkt zou je zeggen dat het lente is, maar als je buiten komt is het K O U D.

    Ik vind het heerlijk!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Het is prachtig weer!

    Ik moet helaas een verslag schrijven, dus ik zit helaas binnen :c


    Seasons will change, but I shall remain

    Het is wel zonnig, maar er is ook een soort dunne laag bewolking, alsof er wat mist hangt heel hoog aan de hemel. Maar op zich is dit best mooi weer, ja!

    Het is alleen ook nog steeds erg koud, dus ik heb geen idee waar jij bent, maar ik vind buiten schrijven een beetje ambitieus klinken. Hoe doe je dat zonder dat je vingers bevriezen? D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nu is de zon even weg, maar het is inderdaad mooi weer. Ik blijf wel mooi binnen (op een werfbezoek na), voor mij is het net iets te koud. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ja het is echt prachtig weer! Alleen het jammere is dat ik ziek ben en dus alleen uit mijn bed naar de blauwe lucht kan staren.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Square schreef:
    Het is wel zonnig, maar er is ook een soort dunne laag bewolking, alsof er wat mist hangt heel hoog aan de hemel. Maar op zich is dit best mooi weer, ja!

    Het is alleen ook nog steeds erg koud, dus ik heb geen idee waar jij bent, maar ik vind buiten schrijven een beetje ambitieus klinken. Hoe doe je dat zonder dat je vingers bevriezen? D:

    Euhm, nu weet ik niet meer hoe ik dat kan doen haha! Maar toen ik dit topic opende kwam ik net terug van een stevige wandeling en had ik helemaal geen last van de kou! Ik heb uiteindelijk ook niet buiten gezeten hoor (;


    And then we'll see it.

    Van binnenuit ziet het er bij mij ook wel mooi weer uit, maar waarschijnlijk is het buiten toch wel wat koud.. Ik ben blij dat het bijna lente is, want ik verlang echt naar het mooie weer! ;D


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.