• Dag lieve Q-ers!

    2018 staat voor de deur en voor velen is dit het moment om terug te blikken naar het afgelopen jaar. Maar het is ook belangrijk om vooruit te kijken! Hoe ga je er voor zorgen dat het komende jaar aangenaam gaat worden? Je kunt jezelf op veel verschillende vlakken verbeteren, anderen helpen, iets nieuws oppakken. Ik heb zelf besloten om wat vrijgeviger te zijn (op verschillende vlakken), en aangezien Q veel voor me betekent, wilde ik hier ook iets organiseren.

    Iedereen kan in dit topic iedere week kans maken op 9 credits!
    (Wat je met die credits doet, mag je helemaal zelf weten!)

    Elke zondagavond* wordt er een winnaar gekozen die meteen de 9 credits toegestuurd zal krijgen. Meedoen kan tot iedere zondag 18:00! Het enige wat je moet doen, is achterlaten in het topic wat je die week zoal gedaan hebt op Q. Heb je aan je verhaal geschreven? Lekker gekletst met mensen in de gastenboeken? Of heb je een nieuwe creatie aangemaakt? Let us know en je doet automatisch mee voor de trekking! De trekking? Ja! Ik ga niet zelf kiezen wie de 9 credits gaat krijgen, dat doen een randomizer voor me. Het is namelijk geen wedstrijd wie er het meeste heeft gedaan, maar vooral dát je wat hebt gedaan en het hier komt delen. Samen houden we Q gezellig en draaiende! (Ik let er alleen wel een beetje op dat het niet telkens dezelfde is die wint.)

    Op die manier zie je ook eens wat anderen doen. Normaal weet je niet zo goed wat de rest nou uitspookt en op deze manier kun je nog wel eens leuke dingen te weten komen over een ander. Bovendien kun je op die manier ook zelf op ideeën gebracht worden en geïnspireerd raken.
    * Kan misschien een keer afwijken door tijdtekort o.i.d.

    • Deze actie loopt van 1 januari t/m 31 december 2018. •
    Voel je welkom om hier ook te kletsen met elkaar!

    [ bericht aangepast op 28 mei 2018 - 11:17 ]

    Oehhh topic 2 :o
    Om even door te gaan op topic 1: niet iedereen heeft vakantie natuurlijk, maar dat zou wel voor een groep kunnen verklaren waarom ze niet zoveel online zijn. En de rest is gewoon extreem druk deze week? :'D

    [ bericht aangepast op 4 mei 2019 - 14:41 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Over de onactiviteit: MEER ONLINE KOMEN EN MEER TOPICS VOLSPAMMEN ALLEMAAL! Ik ben zelf wel ietsje minder actief geweest deze week, maar vooral op gebied van chatroom en stories lezen. Topic bleef goed gevolgd.

    Ik ben bezig met een aantal covers maken, en dus het topic actief houden. Stiekem was dat het enige waar ik me op Q mee bezig heb gehouden


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ben best actief gaan kijken in het moderator topic omdat ik eigenlijk al sinds ik hier op zit 2009 (shitload aan accounts heb gehad) de functie wel echt wil.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Lekker veel gelezen deze week (:


    all because i liked a girl

    Ik heb aan mijn verhaal gewerkt en ben van plan om straks weer te gaan schrijven als ik de nieuwe Agents of SHIELD heb gezien. c:

    Hebben jullie ook wel eens dat jullie alleen aan dat verhaal willen werken, dat vol zit van de inspiratie en niet kan wachten om weer een nieuw hoofdstuk te schrijven?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Heel leuk idee, dit topic!
    Dit is mijn hele week op Q:
    Ik heb vier dagen moeten werken en jk vind dat leuk, maar soms is er niet echt iets te doen (ik doe administratief werk). Hierdoor ben ik soms een paar minuten "vrij". Ik besteed bijna alle minuten aan Q. Ik vind het leuk op met mensen in de chat een praatje te maken, anderen uit te horen over wat zei aan het doen waren. (Ook al was het deze week redelijk rustig). Daarnaast zet ik eigg altijd s'avonds Q open op mn laptop, zodat ik af en toe kan checken of iemand iets zegt. Ik heb veel quizzen gedaan en ik ben bezig met een column dat volgende week online komt, ik ben echt zoo excited.
    Sorry voor het lange verhaal, maar dit was mijn week :P


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Skairipa schreef:
    Ik heb aan mijn verhaal gewerkt en ben van plan om straks weer te gaan schrijven als ik de nieuwe Agents of SHIELD heb gezien. c:

    Hebben jullie ook wel eens dat jullie alleen aan dat verhaal willen werken, dat vol zit van de inspiratie en niet kan wachten om weer een nieuw hoofdstuk te schrijven?


    Heb ik altijd!!! probleem is dan wel dat ik mijn andere verhalen iets te veel negeer en dat is dan wel jammer want dan ga ik ze teveel uitstellen. Maar ik doe mijn best om iets te doen aan mijn uitstelgedrag.. morgen of zo... ;D


    There are no strangers in your life, only friends you haven't met yet...

    Ik ben deze week onder andere actief geweest in het Songfestival topic. ^^


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wat ik deze week ook gedaan heb: de moeilijke beslissing nemen te stoppen als columnist.
    Goed, ik wist het de hele week al, maar ik wilde eerst mijn afscheidscolumn geschreven hebben voor ik het ergens zou vertellen :') die heb ik dus ook nog geschreven :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb wat gereageerd in topics en een updatetopic gemaakt voor m'n taehyung fanart heh


    Heaven is a place that we all have

    Necessity schreef:
    Oehhh topic 2 :o
    Om even door te gaan op topic 1: niet iedereen heeft vakantie natuurlijk (ikzelf bijvoorbeeld niet), maar dat zou wel voor een groep kunnen verklaren waarom ze niet zoveel online zijn. En de rest is gewoon extreem druk deze week? :'D

    Haha ja er zullen vast wel redenen voor zijn. :'D Of misschien is het de kou? Who knows. (krul)

    Necessity schreef:
    Wat ik deze week ook gedaan heb: de moeilijke beslissing nemen te stoppen als columnist.
    Goed, ik wist het de hele week al, maar ik wilde eerst mijn afscheidscolumn geschreven hebben voor ik het ergens zou vertellen :') die heb ik dus ook nog geschreven :'D

    Oh, wat jammer!

    Wat ik heb gedaan....
    Rondgederpt tussen creaties
    Wat hoofstukjes geschreven
    En wat forums bekeken + gereageerd!

    LEUK IDEETJE TROUWENS


    NETFLIXER 4 LIFE

    TaeTae schreef:
    (...)
    Haha ja er zullen vast wel redenen voor zijn. :'D Of misschien is het de kou? Who knows. (krul)

    Maar zou je dan niet juist binnen op Q blijven? :'D ik kane niet voorstellen dat er iemand gelukkig wordt van naar buiten gaan met deze temperaturen :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Maar zou je dan niet juist binnen op Q blijven? :'D ik kane niet voorstellen dat er iemand gelukkig wordt van naar buiten gaan met deze temperaturen :')


    Tenzij het ijs dik genoeg is om te schaatsen. Ik kan me voorstellen dat veel mensen gaan schaatsen nu het eindelijk weer kan.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.