• Als iedere Nederlander houd ik van schaatsen. (Maar even serieus, dit is typisch Nederlands blijkbaar.) En ik word er echt al mega enthousiast van als de plas bij ons in de buurt bevroren is, omdat dat bijna nooit gebeurt. Maar deze week was het zover jongens! Eigenlijk was gister beter, maar ik kon toen niet. Ach ja, ik heb me alsnog geamuseerd.



    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat lijkt me echt mega tof om te doen!
    Wij hebben in de buurt helaas geen plas die een voldoende dikke laag ijs heeft... :/


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Omg gaaf!


    And then we'll see it.

    Ja ik ook! Twee keer zelfs, lang leve de vakantie. Eerste keer in mijn buurt op een klein plasje van zo’n 50x100 meter, de tweede keer op de loosdrechtse plassen echt lekker lang kunnen schaatsen, heerlijk!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    ahhh super tof, jaloers.Ik mag momenteel helaas niet schaatsen en het word mij niet aangeraden om het in de toekomst nog te doen

    wel heb ik lekker een uurtje gewandeld in de sneew.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben ook op natuurijs gaan schaatsen vandaag!
    Gewoon geschaatsts, en ijshockey gespeeld. Was erg leuk!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik heb geen schaatsen :-(

    [ bericht aangepast op 3 maart 2018 - 17:05 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Oh leuk! ^^ Zelf ben ik niet zo'n schaatser en volgens mij was het ijs ook nergens in de buurt dik genoeg.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Cool, wil ik ook eens doen! :3


    Ik wil een tuin vol egels

    Nice!
    Ik ga volgende week met een groep vrienden schaatsen, maar wel lekker binnen hehe. :')

    Wauw leuk! Ik heb vandaag ook geschaatst, maar dan op een ondergelopen weiland haha.

    Ik vind grote plassen en meren altijd een beetje eng om op te schaatsen, omdat ik altijd bang ben dat ik in een wak loop en er niet meer uit kom D:


    We were the forever that didn't last