• Dat is wat er op mijn vaderdagscadeautje staat. :Y)

    Dit jaar deed ik nog eens mee aan moederdag omdat mijn papa een subtiele hint gaf. Dus ik voelde me wat verplicht om iets te doen voor mijn mama. Maar dat brengt natuurlijk ook mee dat ik dan iets voor mijn papa moet doen. Was dat misschien zijn uiteindelijke hint? =P
    Mijn mama kreeg een mooie pannenkoekplant, maar aan je papa geef je geen plantje. En hij krijgt al genoeg bier en mannenshampoo voor zijn verjaardag. Dus ik wou eens iets anders bedenken. En ik heb onlangs de pindanoten herontdekt. Laat mijn papa nu ook een megafan zijn van pindanoten. Dusja, daar werd het idee geboren!

    Vandaag is het vaderdag in België, dus hij krijgt vanavond deze overheerlijke pot. ^^
    Ik was eerst aan het denken om volgende week zijn cadeau te geven omdat het dan de Nederlandse vaderdag is (en hij is Nederlander), maar zijn verjaardag valt op nu dinsdag. Dus dan is het een veredeld vaderdags- en verjaardagscadeau, twee vliegen in één klap, ideaal. Een vaderverjaardagscadeau. :Y)



    'Vieren' jullie vaderdag? En wat geven/doen jullie?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wat een leuk cadeau ^^
    Ik heb mijn vader een pot honing gegeven, vers gehaald bij de imker. Hij is verzot op dat spul, hehe.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vier Vaderdag op 19 maart want Antwerpenaar (of ja toch de provincie) (;


    The soul needs autumn.

    Grace schreef:
    Ik vier Vaderdag op 19 maart want Antwerpenaar (of ja toch de provincie) (;

    Antwerpen (+randgemeenten?) zelf volgens mij, want ik woon ook in de provincie Antwerpen. =P

    [ bericht aangepast op 10 juni 2018 - 15:23 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Antwerpen (+randgemeenten?) zelf volgens mij, want ik woon ook in de provincie Antwerpen. =P


    Oh, want ik woon in de Noorderkempen en dat is nu niet echt een randgemeente van Antwerpen haha


    The soul needs autumn.

    Grace schreef:
    (...)

    Oh, want ik woon in de Noorderkempen en dat is nu niet echt een randgemeente van Antwerpen haha

    Oeh, ik ook. Waar ergens? Ofja, ik woon sinds 2 jaar meer richting Zuiderkempen nu. Het is iets tussen Noord/Zuid in. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Oeh, ik ook. Waar ergens? Ofja, ik woon sinds 2 jaar meer richting Zuiderkempen nu. Het is iets tussen Noord/Zuid in. ^^


    Zoersel!


    The soul needs autumn.

    Grace schreef:
    (...)

    Zoersel!

    Dat valt mee van afstand. Ik woonde vroeger in Arendonk. Nu in Kasterlee. En ik werk in Turnhout. En ik heb ook een handjevol klanten uit Zoersel die liever in Turnhout dan in Antwerpen worden begeleid. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Dat valt mee van afstand. Ik woonde vroeger in Arendonk. Nu in Kasterlee. En ik werk in Turnhout. En ik heb ook een handjevol klanten uit Zoersel die liever in Turnhout dan in Antwerpen worden begeleid. ^^


    Qua afstand is Turnhout en Antwerpen voor mij eigenlijk even ver (met het openbaar vervoer bedoel ik dan). Ik doe er over beiden denk ik een klein uurtje over. (;

    Kasterlee is idd wel een pakje verder, dat is toch vlakbij Herentals niet?


    The soul needs autumn.

    Grace schreef:
    (...)

    Qua afstand is Turnhout en Antwerpen voor mij eigenlijk even ver (met het openbaar vervoer bedoel ik dan). Ik doe er over beiden denk ik een klein uurtje over. (;

    Kasterlee is idd wel een pakje verder, dat is toch vlakbij Herentals niet?

    Toch al dicht, ja! Een 15 minuutjes van bij mij, maar ik woon in het centrum van Kasterlee. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wat een super leuk cadeau! (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Wat een leuk cadeau!

    Doet me eraan denken dat ik ook nog een cadeau moet bedenken. Oeps


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Rhyme schreef:
    Wat een super leuk cadeau! (:


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Dankjewel allemaal. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Heel leuk bedacht!
    Mijn vader is net een klein kind met kadootjes en probeert altijd te raden wat er inzit, dus hebben wij de traditie om de kadootjes zo creatief mogelijk in te pakken en hen op het verkeerde pad te zetten.
    Mijn kadootje ziet eruit als een doos bonbons, het is een tegoedkaart voor een museumbezoek


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wat super grappig
    Vorige maand liep ik in de intratuin en zag ik een klein bootje met kikker en mijn moeder bedacht dat dat n geweldig cadeau zou zijn. Thuis bedacht ik waarom... hij heeft niks.met boten of.kikkers. maar hey de tuin word veranderd dus hij krijgt een bootje met een vissende kikker XD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan