• Wat is die titel dom. :9~

    Nou, daar gaat dit topic niet over, maar over mijn rapport. Want ja, dat heb ik morgen en nee, ik ben niet zenuwachtig. Ben wel heel erg benieuwd. (cat)

    Like, dit trimester stond ik in totaal een 3.5 voor Wiskunde, hahaha. Maar ik weet m'n punten van mijn examen Wiskunde ondertussen al, wat maakt dat ik m'n totaal tot 5.6 heb opgehaald. -trots-

    Maar ben vooral benieuwd naar m'n punten van Natuurwetenschappen. :') Ik hád als trimestertotaal 9.6, maar toen ik dat examen moest leren, was ik mijn sleutel vergeten en kon ik niet naar huis om te leren, dus toen heb ik eigenlijk geen hol meer gedaan. :x

    Dus eh, duim voor me. :Y)

    Maar als ik even pech heb, dan sneeuwt het morgen te hard en ga ik ofwel te laat zijn met de bus, ofwel komt de bus niet. Dus dat is dan heel jammer voor mijn rapport, want fietsen ga ik ook niet. In hartje zomer rijd ik al tegen elke paal die ik tegenkom, dus in de winter wil je niet weten wat ik allemaal forceer. (nerd)


    [ bericht aangepast op 18 dec 2009 - 0:24 ]

    Ik duim voor je :Y)

    Hahah, ik duim ook voor je girl!


    Brubl

    Ik ben net mijn rapport gaan halen en ik heb 5% boven het klasgemiddelde :Y) En ik heb geen buis, voor niks ;x Behalve wiskunde, detail detail :9~ hehe, maar als je die buis dan optelt bij mijn dw's dan heb ik net 50% (:

    [ bericht aangepast op 18 dec 2009 - 9:43 ]


    All was well.

    Ik duim :Y)


    Cowards die many times before their deaths.

    LIZEPIET schreef:
    Ik ben net mijn rapport gaan halen en ik heb 5% boven het klasgemiddelde :Y) En ik heb geen buis, voor niks ;x Behalve wiskunde, detail detail :9~ hehe, maar als je die buis dan optelt bij mijn dw's dan heb ik net 50% (:

    Ik heb het klasgemiddelde. :Y)

    Wiskunde, Frans en Economie hebben mijn punten omlaag gedingest. ._.

    Wiskunde wist ik al dat ik de vijftig ging hebben en ik dacht bijna zeker dat ik een buis voor Frans gingen hebben, maar m'n examen was beter dan verwacht en ik heb nog net 52%.

    Maar voor Economie had ik een buis op m'n examen. o.o Allemaal door die stomme multiple choise vraag op twaalf punten van de zesendertig. ><

    Veel succes!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Runway schreef:
    Veel succes!.