• Aangezien Lockwood helaas al bezet is, door iemand die twee jaar geleden voor het laatst online was, heb ik voor de achternaam van de auteur gekozen. Jonathan Stroud is de schrijver van Lockwood & co. Een serie van griezelige/enge/spannende boeken over geesten, de hoofdpersonen vormen samen een bureau die geesten bestrijden. Het is wel anders dan Ghostbusters. Maar aangezien ik hou van deze boeken, ondanks dat ik liever nooit een geest tegen zou komen, besloot ik om deze username te nemen. O en ik kon geen leuke shipname bedenken voor mijn favoriete ship van de boeken dus ja.

    Edit: Ik heb nu twee shipnames voor mijn favoriete ship gevonden en ik heb nu dus drie ideeën voor nieuwe usernames. En wie die neemt voordat ik ze kan nemen, want ik stuur een type 3 op je af. ;)

    Passen jullie altijd meteen je profiel aan als je een nieuwe username neemt?

    [ bericht aangepast op 31 maart 2018 - 18:41 ]


    Physics is awesome

    omg mijn innerlijke dyslexie las strondt.
    Het spijt me.

    Wel een hele leuke username! (Degene die er daadwerkelijk staat lol.)
    Ik pas eigenlijk elke keer direct m'n profiel aan, maar aangezien ik m'n username elke twee weken verander, heb ik er sinds een weekje voor gekozen om gewoon een vast profiel te houden en af en toe de illustratie te veranderen. Is wel zo makkelijk ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    Leuke username!
    Mijn profiel is inderdaad aarsvogelig (:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Nice!
    Ik pas mijn profiel het liefst meteen aan, want ja #controlfreak ofzo. :')

    Toffe username! Ook al ken ik hem niet.

    Ik probeer altijd zo snel mogelijk m'n profiel aan te passen aan de username. Wat ik sowieso doe, is mijn profiel kopiëren in een blog. Voor het geval dat ik de username op een later tijdstip opnieuw naam en dan is het een kwestie van het oude profiel kopiëren en plakken. (:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    @Sterrennacht

    Dat heb ik dus ook wel eens, dat ik het iets lees en dat mijn brein dan denkt dat er iets anders staat.

    Voor nu heb ik er even wat Lockwood & co quotes op gezet, want ik weet niet precies wat ik wil.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2018 - 18:42 ]


    Physics is awesome

    Wat een leuke username! En ja als ik een nieuwe username heb, neem ik ook meteen een nieuwe profiel aan. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    @aarsvogel

    Dankjewel en die van jou vind ik ook heel leuk. Ik had precies hetzelfde als Sterrennacht en las aarsvogelig als aarsvoelig.


    Physics is awesome

    Stroud schreef:
    @aarsvogel

    Dankjewel en die van jou vind ik ook heel leuk. Ik had precies hetzelfde als Sterrennacht en las aarsvogelig als aarsvoelig.


    Tijd voor een kleine off-topic storytime.

    Laatst zat ik in de bus en ik reed langs een klein bedrijfje genaamd Konstructiv. De dyslexie - die ik niet heb - maakte er Kontstruik van. Er ontstond een kleine kortsluiting in m'n hoofd, want wie noemt zijn bedrijf nu 'Kontstruik'? Tja, laten we de snelheid van de bus maar blamen.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik kan niet lezen maar ik dacht even dat er strond stond i'm sorry.
    Ik vind het echt coole username tho haha.
    Ik pas mijn profiel nooit aan op mijn username want ik kan geen profiels maken haha


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    @Chilton

    Thanks!

    Ja, ik ook als ik al weet wat ik op mijn profiel wil.


    Physics is awesome

    @Firtherton

    Ik weet ook niet of de fandom van Lockwood & Co groot is in Nederland en België. Gelukkig groot genoeg dat tot nu toe alle boeken in het Nederlands zijn vertaald.

    Bij mijn laatste profiel hoefde ik dat niet te doen, was alleen een gifje van MacGyver.


    Physics is awesome

    @Papiliones

    Dankjewel! Ja, soms weet ik echt niet wat ik er op moet zetten.


    Physics is awesome

    @Aelin

    Je bent niet de enige die het verkeerd las. Dankjewel, zelf vind ik ook gaaf. Ik hoop alleen dat in de tussentijd niemand de usernames neemt die ik wil, want van deze kreeg ik dus inspiratie of misschien al heeft genomen.


    Physics is awesome