• (Ik kreeg zo snel geen topic hierover gevonden. Mocht deze er wel zijn, dan mag deze dicht)

    Het is bijna zover!! Niall komt eindelijk naar Nederland en België.


    Ik was eigenlijk wel nieuwsgierig wie er nog meer gaan en of er mensen in mijn buurt zitten om eventueel mensen te meeten.

    Als je gaat en je wilt het doorgeven dan kan je je vak en rij (en stoelnummer) doorgeven en dan zal ik een lijstje maken en misschien kun je anderen Quizletters meeten.

    Niall in Amsterdam 28 april:


    Niall in Brussel 30 april:
    IrishNialler - Vak 111 - Rij 1


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oei oei, ik zie dit topic veel te laat!
    Ik was aanwezig in Brussel, maar ik zat in vak 128.. (:

    Ik vond het concert echt wauwwww


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Was het leuk? (:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Was het leuk? (:


    HET. WAS. GEWELDIG.
    Echt! En het voorprogramma ook!
    Was jij er ook?

    Dankjewel voor de interesse! (:


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ahhh omg Julia Michaels was echt zo super goed, zo tof vol energie en wat super gaaf dat ze die actie nog hadden opgezet.l

    En Niall was helemaal geweldig zo mooi. De regenboog actie was echt vet gaaf om te zien dat het zo lukte. Ik was ook zo blij dat ik eerste rij zat zo goed uitzicht heb ik nog nooit gehad!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Ahhh omg Julia Michaels was echt zo super goed, zo tof vol energie en wat super gaaf dat ze die actie nog hadden opgezet.l

    En Niall was helemaal geweldig zo mooi. De regenboog actie was echt vet gaaf om te zien dat het zo lukte. Ik was ook zo blij dat ik eerste rij zat zo goed uitzicht heb ik nog nooit gehad!


    Ja he! Bij Harry vond ik het voorprogramma echt tegenslaan..

    En ja! Inderdaad! Ik dacht eerst dat niet veel mensen gingen meedoen met de regenboogactie, maar gelukkig was dat wel zo!
    En toen Niall Flicker zong... (H)
    Zo mooi! (Enkel jammer dat sommige toch nog hun zaklamp opzette..)


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    FollowYourDream schreef:
    (...)

    Ja he! Bij Harry vond ik het voorprogramma echt tegenslaan..

    En ja! Inderdaad! Ik dacht eerst dat niet veel mensen gingen meedoen met de regenboogactie, maar gelukkig was dat wel zo!
    En toen Niall Flicker zong... (H)
    Zo mooi! (Enkel jammer dat sommige toch nog hun zaklamp opzette..)


    Sowieso heb ik tot nu toe alleen bij 1D 5SOS gehad die ik echt leuk vond, vind het vaak tegen vallen.
    Ik had inderdaad ook de gedachte dat mensen niet mee zouden mee doen.

    Veel mensen hadden bij ons ook alles al op de grond gegooid zonder te lezen wat het was en hadden dus stress toen ze zagen wat het was XD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vind het zo spijtig dat ik niet ben kunnen gaan :’(


    <3

    Jaa het was echt zo tof! Ik ben in Amsterdam geweest, ik ben zo blij dat we de livestream gewoon kunnen terugkijken op youtube :)


    Treat people with kindness

    IrishNialler schreef:
    (...)

    Sowieso heb ik tot nu toe alleen bij 1D 5SOS gehad die ik echt leuk vond, vind het vaak tegen vallen.
    Ik had inderdaad ook de gedachte dat mensen niet mee zouden mee doen.

    Veel mensen hadden bij ons ook alles al op de grond gegooid zonder te lezen wat het was en hadden dus stress toen ze zagen wat het was XD


    Ik vond MCBusted ook wel goed, toen ik naar One Direction ging (in juni 2015).

    Oh nee haha! Bij Julia Michaels moest je ook een papier in de lucht houden bij het liedje Heaven. Ik had mijn papier toen ook op de grond liggen haha oepsss

    Nadine23x schreef:
    Jaa het was echt zo tof! Ik ben in Amsterdam geweest, ik ben zo blij dat we de livestream gewoon kunnen terugkijken op youtube


    Oh wauw! Wat tof! IS er toevallig ook een livestream van Brussel gemaakt (:
    En valt de kwaliteit een beetje mee?


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.